Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 21:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Dopamin!?
Medlem

Geografisk sted: Herfølge
Jeg kom lige i tanke om noget fordi er meget sammen med T^T og han har engang sagt at hvis man tog BDO og en times tid efter suplerede med en streg speed, så ville der blive frigivet en masse dopamin også ville man blæse rigtig godt! Så det gjorde jeg så og fik det overalt forventning! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Men han har så og så haft det oppe og vende hvis man nu suplerede med en streg cola igen oven i så ville man for alvor blive væk, så det skulle da også lige prøves!

Var til fest hjemme hos en af mine venner, tog en masse streger 2,3ml BDO og satte min mobil til at bippe 1time og 30min efter jeg havde indtaget BDO'en, så tog jeg en ordenlig røvfuld cola og fuck man!!! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Jeg blev rigtig blæst, og det var lige før at det var for meget for kunne slet ikk noget og havde det som om jeg skulle brække mig, men alligevel er det nok den fedeste måde jeg nogensinde har blæst på [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Men hva er det egentlig der sker med kroppen idet jeg suger noget cola op i næsen? For der gik ikk 10 sekunder før jeg var mega blæst!!?

[ 22 2003: Besked ændret af: Fucked Én Smule ]

[ 23 2003: Besked ændret af: CannaChem ]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hold kæft hvor er du fucked [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
- for det første har jeg aldrig anbefalet dig at gøre det, og det bør heller ikke anbefales, da det næppe er sundt.

BDO´en hæmmer for frigivelsen af dopamin, samtidig med at den øger produktionen, deraf.
amfetamin øger frigivelsen af dopamin voldsomt, og kokain hæmmer for genoptagelsen af dopamin.
så hvis man drikker BDO oplagrer man en kæmpe bunke dopamin, som så bliver frigivet hvis man sniffer noget amfetamin, og hvis man så tilmed tager noget kokain, bevirker det at dopaminen opholder sig væsentlig længere, i den synaptiske spalte, som det bliver frigivet ud i....

- jeg ved ikke noget om hvad det vil have af negative konsekvenser, hvilket nok er den væsenligste grund til jeg ikke vil anbefale det [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hmm... Interessant.

Jeg har før læst om spekulationer om, hvad der mon ville ske, hvis man netop tog den kombination, i den rækkefølge.

Men jeg har dog indtil nu, ikke stødt på nogen der har været villige til at prøve det efter! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Det der sker er at BDO'en hæmmer for optagelse af Dopamin, så der ligger en kæmpe reserve der så bliver skudt af når Kokainen bliver optaget! Da den såvidt jeg ved frigiver Dopaminen!

Admin, skrid ind og ret den post der! Ikke noget man burde anbefale, specielt ikke med det Nickname!

[ 22 2003: Besked ændret af: N|DK ]

Medlem

Dex - Du kunne da bare have spurgt mig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er jo lige præcis de tre stimulanser, som jeg har indtaget i store mængder, så har da længe vist at en combo af BDO/GHB og cola er lækker...og amf forringer det bestemt ikke...

In our memories
Brugeravatar

Har du prøvet at indtage GHB/Amfetamin/Kokain i netop den rækkefølge, med omtrent de samme tidsintervaller han beskriver?

Meningen med den (potentielt farlige) kombination, er jo netop at der bliver ophobet en shit-load Dopamin af GHB'en, som derefter bliver frigivet af Amfetaminen, hvor Kokainen hæmmer genoptagelsen, så den synaptiske spalte bliver "oversvømmet"...

Hvis du har, må du meget gerne skrive om dine erfaringer med det, så detaljeret som muligt.

Speed86 hvad er dte med dig og skifte nick [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Har ikke helt styr på tidsintervallerne...

Men vil da gerne følge op på det, hvis jeg får nogle erfaringer, som er mere specifikke og detaljerede...

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg synes at det er dumt at brænde sine dopamin-receptorer i stykker! [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Synes du lige godt det...

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Liquid-:
Synes du lige godt det...<HR></BLOCKQUOTE>

Det gør du måske ikke? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Hmm.. Den kombo har jeg det vist også flere gange kommet til at tage, uden at tænke på faren omkring.

Har flere gange taget amfetamin/kokain og GHB/GBL samtidig. Men ellers normalt GHB fx til lidt aften hygge og så måske lidt kokain/amfetamin 2-3 timer senere i byen. Har aldrig oplevet forstærket effekt.

Nogen der kan beskrive hvornår komboen bliver farlig? Altså med hvad for tidsintervaller man skal undgå?

In our memories
Brugeravatar

http://www.ncbi.nlm.nih.gov:80/entrez/query.fcgi?cmd=Retrieve&db=PubMed&list_uids=11229977&dopt=Abstract

Speed sux

In our memories
Brugeravatar

Stofmisbrug sux!

Uanset hvad du misbruger, vil det give skader.

Men rart at se dig komme med en respektabel reference, for en gangs skyld! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Har du prøvet at indtage GHB/Amfetamin/Kokain i netop den rækkefølge, med omtrent de samme tidsintervaller han beskriver?

Meningen med den (potentielt farlige) kombination, er jo netop at der bliver ophobet en shit-load Dopamin af GHB'en, som derefter bliver frigivet af Amfetaminen, hvor Kokainen hæmmer genoptagelsen, så den synaptiske spalte bliver "oversvømmet"...

Hvis du har, må du meget gerne skrive om dine erfaringer med det, så detaljeret som muligt.
<HR></BLOCKQUOTE>

Øhh, hvis du er interesseret i det tror jeg nok godt at det kunne ske igen en dag hvor mig og T^T er sammen hvor vi kunne lave nogle præcise tids-punkter og cola/amf opmålt i doser, som skulle virke! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Bare sig til er altid frisk!.. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Site Admin

Drop kokainen!!!

Læs: http://www.unr.edu/med/dept/pharmacology/medpharm/SectionV_Neuropharmacology/VGStimulants72-78.pdf

Der står sort på hvidt at amphetamin også virker som reuptake hæmmer. Det er derfor spild at tage kokain oven i.

Men ellers kan man da sikkert blive ret dum af den kombination....

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Det står så vidt jeg ved også i Henrik Ringorms: "Rusmidlernes biologi" [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

KI > Der står at det kan virke som genoptagelses-hæmmer, ikke at det gør det.

Kokain gør det, så vidt jeg ved, helt sikkert.

Site Admin

Nåh ja, det er jo kun på ulige dage at det virker sådan [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af trold:
Speed86 hvad er dte med dig og skifte nick [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

jo det var mig [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]