wow... ja, det var sq en voldsom omgang
men tak for at nævne det. Havde utrolig nok helt overset den rapport
og jeg har skam ikke tænkt mig at bruge det som feststof, og det er heller ikke hvad jeg er på udkig efter. Nu er det godt nok ik freebase jeg får, men har dog læst at man kan få gode resultater ved at ryge det alligevel. jeg har dog tænkt mig enten at tage det oralt eller sniffe det (IM skulle ellers være den allerbedste metode, men jeg kommer sq aldrig til at stikke mig med en nål, så det er helt udelukket. Og jeg er bare ikke mand nok til at tage det i røven

)
Oralt er nok mest til mit temprament, men det kræver jo desværre så meget mere materiale. Og hvis det alligevel ikke er nok, er det et rimelig stort spild. mange oplever ellers at den ubehagelige følelse i næsen forsvinder rimelig meget når først trippet sætter ind. Men det ender nok med at jeg prøver begge dele og ser hvad der virker bedst for mig, og hvad jeg kan holde ud.
Men hvis jeg sq få lyst til at prøve at ryge det, kan man så godt bare dysse noget over noget andet rygbart materiale og tage det på bong, eller skal det være en glaspibe/reagensglas eller så'n noget?!?
og nu spøgejørgen er på banen, ved du noget om om det er bedst at opbevare i køleskab eller fryser?!? eller andet...
så må jeg jo se hvornår jeg får prøvet det. havde egentlig regnet med at jeg ku tage det på øjemål (50/50 osv.), men kan godt være jeg venter og ser om jeg ikke snart kan få lagt til side til en mg-vægt. det ville jo nok være den fornuftige ting at gøre...