Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: DPT -info?!?
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Er ik lige sikker på om det er det rigtige forum, så...
Er der nogen der kan give lidt info om DPT...?!?

Har søgt lidt rundt omkring og lært en del, men mangler lidt info. Så vidt jeg har forstået er det lovligt i USA, men kan ik umiddelbart finde noget om situationen i danmark?!
Men jeg har aldrig set nogen steder man kan købe det, heller ik efter jeg aktivt har prøvet at lede efter det. Men det kommer nok ik som en overraskelse hvis det er stort set umuligt at få fat på.

Men vil ellers gerne høre om der er nogle her der har erfaringer med det. og ellers bare hvad der lige sku falde jer ind (som relaterer til DPT på én eller anden måde...)

PS. Har UTFSE, og har læst på erowid og på lycaeum [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Det er en analog af DMT, og den er stadig lovlig i Danmark...

Der står en en del i Tihkal omkring DPT, bl.a. om en religiøs sekt der bruger det til deres ritualer.

Læs mere: TIHKAL #9

Medlem

Tak.
Nu sprang jeg godt nok rimelig let hen over det første stykke. Det fatter jeg jo ik noget af....

Men nu siger du det er lovligt i danmark... er der der noget der er stødt på det eller har hørt om det i dk?!? Det må vel være stort set ikke-eksisterende siden det ikke er blevet gjort ulovligt?!?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er flere hundrede stoffer der er lovlige i Danmark og resten af verdenen - myndighederne kan simpelthen ikke følge med.

For hvert stof der bliver gjort ulovligt, dukker der 10 nye op.

Titel:
Medlem

nu kan jeg se at det snart er et år siden jeg startede det her topic... så det kan jo være jeg er så heldig der er nogen der kan komme med lidt mere input siden sidst.

Jeg skulle meget gerne snart få fingerne i noget DPT, men efter at ha læst stort set samtlige triprapporter og emner om dette på nettet, er jeg stadig i tvivl om dosering. det svinger åbenbart rigtig meget fra person til person (både oralt og nasalt), og jeg må jo bare starte lavt og arbejde mig op. Men hvis der er nogen herfra der har nogen erfaringer, vil jeg meget gerne høre om det...

/Bardo

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
nasalt vil jeg nok ligge ud med 50 mg, og har man mod på mere så 75 mg.

ved de 100 bliver det temmeligt intenst.

der skal også lige nævnes at det er ultra ubehageligt at sniffe. Det gør ikke bare ondt i et par minutter, men hele trippet igennem, er ens næse en stor ubehagelighed.

Og så er det ikke noget "sjovt" feststof, nærmere et seriøst stykke værktøj, som man nemt kan brænde nallerne på (læs min trip-rapport her på siden)

Bedste resultat har jeg fået ved at freebase 50 mg og så ryge det, og senere sniffe 25 mg for at komme op på det niveau jeg ønskede.

Måske det var en ide at stikke lortet op i røven :wink:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@TJiLLe: Din trip-rapport lyder lidt vild, tjille... håber du stadig har det ok med det :o

Titel:
In our memories

det har jeg da :)

når jeg ser tilbage på det, kan jeg også se at det var et fornuftigt rap over fingrene jeg fik :)

har da også prøvet en 50 mg's dosis siden da.

men jeg er lidt i tvivl om hvor meget jeg fik dengang, for mindes nemlig at det var 2 gigantiske linjer jeg sniffede... meget størere end den "såkaldte 50 mg" dosis jeg tog sidst.

så måske jeg i virkeligheden har eyeballed voldsomt forkert.

men næste gang jeg prøver det bliver det nok rygning af freebase. Kan overhovedet ikke holde følelsen ud af 3 timers ætrsning af ens næse :(

Titel:
Medlem

wow... ja, det var sq en voldsom omgang :shock:

men tak for at nævne det. Havde utrolig nok helt overset den rapport :?

og jeg har skam ikke tænkt mig at bruge det som feststof, og det er heller ikke hvad jeg er på udkig efter. Nu er det godt nok ik freebase jeg får, men har dog læst at man kan få gode resultater ved at ryge det alligevel. jeg har dog tænkt mig enten at tage det oralt eller sniffe det (IM skulle ellers være den allerbedste metode, men jeg kommer sq aldrig til at stikke mig med en nål, så det er helt udelukket. Og jeg er bare ikke mand nok til at tage det i røven :P )

Oralt er nok mest til mit temprament, men det kræver jo desværre så meget mere materiale. Og hvis det alligevel ikke er nok, er det et rimelig stort spild. mange oplever ellers at den ubehagelige følelse i næsen forsvinder rimelig meget når først trippet sætter ind. Men det ender nok med at jeg prøver begge dele og ser hvad der virker bedst for mig, og hvad jeg kan holde ud.
Men hvis jeg sq få lyst til at prøve at ryge det, kan man så godt bare dysse noget over noget andet rygbart materiale og tage det på bong, eller skal det være en glaspibe/reagensglas eller så'n noget?!?

og nu spøgejørgen er på banen, ved du noget om om det er bedst at opbevare i køleskab eller fryser?!? eller andet...

så må jeg jo se hvornår jeg får prøvet det. havde egentlig regnet med at jeg ku tage det på øjemål (50/50 osv.), men kan godt være jeg venter og ser om jeg ikke snart kan få lagt til side til en mg-vægt. det ville jo nok være den fornuftige ting at gøre...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg fandt lige denne megatråd om DPT inde på bluelight. Måske har du allerede læst den, men nu kan flere få glæde af den! :)

Titel:
In our memories

fryseren vil nok være det bedste sted at opbevare det. Men tror dpt er rimeligt stabilt, af et tryptamin at være.. jeg har ihvertfald haft noget liggende i en glasbeholder, og senere de sidste rester i en zip-bag, og så i en skuffe, hylde, rodet på gulvet, eller hvor jeg nu lige har smidt det :) . Og sidst jeg prøvede det, virkede det stadigt fint

Titel:
Medlem

@ C_I: jep, har været inde og suge BL for info :) der kan man jo næsten altid finde noget, lige meget hvad man leder efter...

@ TJiLLe: tak for lidt first-hand info. det er altid rart

Jeg vender frygtelig tilbage når jeg har fået prøvet det, og skriver lidt om mine erfaringer med det

/Bardo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]