En af grundene er til man ikke gøre er at folk faktisk kan dø meget hurtigt...har oplevet en der tog en streg på ca 0,1/2 cm der var rent og det uden være påvirket inden og det endte med ambulance og tæt på død....i skal huske at AMF er ALTID blandet! AMF er endeligt som jeg har undersøgt til bare "retalin+lykkestof" og uden lykkestoffet så er det voldsomt...hvis i nogensinde har prøvet at få rent retalin så kan man gå mega i panik over ens puls stiger extremt uden at kroppen får via lykkestoffet et signal om at selvom ens puls er sindsyg høj så er alt godt...desuden så at tilføje noget er ik kun for få mere ud af det for min erfaring er at når man bare tager og ikke tænker over hvor meget der er i osv og bare køre selv igang så virker det som det skal. desuden så hvis folk faktisk også spiste rigtigt mad imens som f.eks protein shakes og bananer så får amf også en større virkning og det ved jeg for har diabetes...
Creatin er i øvrig slet ik et farlig stoff i sig selv det bruges af mange til styrketræning men den kan for nogen godt give dårlig mave. Normalt er der caffein og creatin og caffein øger virkning og creatine giver den start effekt psykisk ved at få riv i næsten, som jeg kalder det "start kick" og det vildeste ever har være glass skår i og avs men det så sjovt ud når der så kom 10 dudes til discoen og alle har tampon/papir stykker op i næsen
i øvrig så behøver man absolut ikke at snif det ...det bare hurtig og sejt for rent faktisk så¨optages der ik meget i næsten undtagen man bruger glassskår som laver gennemvej til blodet men hoved virkning af amfetamin optages som det meste vi indtager i maven/tarme...derfor bare og tag et lille stykke wc papir og rull i den og slug og så pow kommer virking hehe
en side ting hvis folk ik ved det her som jeg har testet og læst i den officielle Medical Journel at når du vil have vildeste effekt med Ecstasy eller MDMA så lyt her for garanter det virker
Du skal købe vitamin C piller og ha dem 7 dage inden du skal indtag ecstasy..så hverdag i 7 dage 1 pille vitamin C og selve dagen der skal indtages ecstasy så tag 2 x vitamin c pillen....advarer for ifølge test af mig og lægestudie ved og gøre sådan opbygger man vitamin C i kroppen og når du indtager E så frigives det sådan set og øger effekten af ecstasy med ca 50%...første gang jeg prøvet det fik jeg en halve ecstasy og det gjorde jeg lød som uffe elbek fra det legendariske youtube interview. kunne ik sige noget der gav mening og havde trip på i ca 16 timer