Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Mdma + Lsd
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: 1553
Er der nogen der har prøvet at kombinere Mdma og Lsd?? Ikke nødvendigvis på samme tid men f.eks først tage mdma og så et par timer efter lsd? Har prøvet at søge lidt men fik ikke så meget ud af det!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Ja det er der mange der har prøvet :D

Det hedder candyflip. Man plejer dog at tage lsd'en først og vente til den slår ind med at tage mdma'en

Titel:
Junior medlem

Lyder da lidt for grineren!? Ville jeg sku godt prøve!

Men jeg har lidt problemer med at få lsd, men det lyder som en god cocktail!!!!????

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Jeg ville nok vente til midt i LSD trippet med at tage MDMA'en det ville nok ikke være fedt at begynde at få MDMA nedtur mens man stadig er fucked på LSD. kunne sikket resultere i et heftigt badtrip. Og det kan godt være det ville være lidt svært at holde MDMA rusen kørende i ti timer. Ihvertfald ikke særlig sundt..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
TimeKiller skrev:
Jeg ville nok vente til midt i LSD trippet med at tage MDMA'en det ville nok ikke være fedt at begynde at få MDMA nedtur mens man stadig er fucked på LSD. kunne sikket resultere i et heftigt badtrip. Og det kan godt være det ville være lidt svært at holde MDMA rusen kørende i ti timer. Ihvertfald ikke særlig sundt..

Man kunne også baretage MDMA og LSD' en samtidig og på MDMA comedownet supplere med noget ketamin og/eller 2c-x(b,c,d,e etc.) + ect. GHB/BDO...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Jeg har prøvet denne combo en gang. Hvor vi havde taget en 3 shiva mærker (som nok skal have været en 200mcg, de var ret svage) og efter nogen timer sniffede vi 120mg mdma. Det var en ok oplevelse, rigtig lækre farver, og visuals, og en herlig fornemmelse i kroppen. Det der dog irriterede mig lidt, var at jeg synes mdma'en fjernede syrens skarphed, det hele blev blødt som smør. Og i tiden efter synes jeg egentlig ikke kombo'en var så fed, men når jeg tænker tilbage begynder jeg at værdsætte denne oplevelses gyldighed for det den er, og kunne godt tænke mig at prøve den igen.

Snakkede så med en ven igår, der sagde at han altid tog mdma'en først, og derefter syren. Det skulle også virke fint, med heftige visuals o.a. sjov :)

-Satori

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]