Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejen
hvor finder jeg noget information om robber???? synes de er vildt skæge :) men ved ikk noget specifikt om dem.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Check BENZODIAZEPINER, mener de hedder Flunitrazepam.. der er masser af info at finde... og ja de er da meget sjove, men uhyre vanedanende :!: :!:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejen
købte 10 lørdag nat og har næsten ingen hukommelse om hvad jeg har lavet frem til mandag aften :shock: tror ikk jeg vil rode med dem igen foreløbigt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Robbere skal man holde sig fra!
(Måske lige ud over et par enkelte gange for eksperimentets skyld)

Udover at de er stærkt vanedannende, har folk ved høj dosis + en god sjat alkohol, en tendens til at blive temmelig aggressive, og 'tændt' på kriminalitet, hvis du kan lide at spille GTA vil du elske robber.
Samtidig har du et perfekt alibi dagen efter, for uanset hvor meget blod du har på hænderne kan du i en løgndetektor troværdigt sværge på at du aldrig har været der. (OK, absolut worst case scenario)

Intelligensen slår helt fra, og du er en zombie for omverdenen, men indrømmet mange er sku meget fredelige på dem, og har da tit en griner over folk, som i pendulfart har ført en robber fra posen til munden den sidste time, næsten grædefærdig beskylde gud og hver mand for at have stjålet hans robber, for han havde bestemt en hel pose, og han har da kun spist en...ah måske to. Og hvis man skal lege med dem vil jeg anbefale de grønne, da krydserne/dobbeltkrydser er noget skrappere og rykker mere i retning af gå-amok-stilen.

Tilslut en lille robber-anekdote fra min gamle hjemstavn:
To gamle rotter i stofmiljøet, havde ovenpå et par fyraftensbajere, ædt en god ration robbere, og vadede småforvirrede rundt i hovedgaden. Kl var omkring 19-20, sædvanligvis lå byen mere eller mindre øde på dette tidspunkt, men i dagens anledning holdte man open-by-night, så en stor del af byens borgere var på gaden, til denne enestående seværdighed, hvor man kunne se købmandens sparsomme udvalg, i et helt andet fascinerende dunkelt lys. Tilbage til rotterne, de kom forbi bagerens store butiksrude, som bugnede af kager og slik. Bageren var dog ikke hoppet med på natteshopping-trenden, så de kunne ikke umiddelbart få stillet deres trang til lækkerier. Dette var dog ingen hindring, for et robberinflueret sind, så en smadret termorude senere, og et par sorte affaldsække slik og kager rigere, var vores to helte igen på vej hjemad. Efter et veludført job kunne de ligeså godt smage lidt på varerne, så de efterlod et smukt spor af slikpapir og kagekrummer, hele vejen hjem. Og blev vækket tidligt dagen efter af den flinke landbetjent. De kendte dog intet til det, men blev afsløret af de enorme mængder slik de var dejset om i, ovenpå et par celebration-robbere.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Er krydser = rohypnol? Eller har de et andet navn de bliver solgt under?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
dance2trance skrev:
Er krydser = rohypnol? Eller har de et andet navn de bliver solgt under?

Rohypnol er grønne piller, hvor "krydserne/møllehjul" er hvide piller med 2 delekærve (deraf navnet) - handelsnavnet for dem, er Ronal så vidt jeg ved.

Men det er det samme indholdsstof der er i dem (Flunitrazepam)

Edit:

Jeg har netop idag læst i en artikel i Hus Forbi (hjemløsebladet), at Metadon-piller også bliver kaldt møllehjul... Men i dette tilfælde, er der nok tale om Ronal.

Lægemiddelkataloget har en ganske god identifikations-guide til danske piller.

Titel:
de kryser jeg har haft har 4 delekærve.............

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg glæder mig til at prøve robbere, må jeg sige.

Møllehjul er, som dextrose korrekt siger, altså metadon-piller, og de har, så vidt jeg husker, været diskuteret her på boardet før.

Titel:
ja og kryser er benzo så der er vist en der er forkert på den :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Her kan man både se forside og bagside:

Billede

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Disse er nok mere tilgængelige i Danmark:

BilledeBillede

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Er der nogen, der kan beskrive en flunitrazepam/robber-rus, så vi kan få det på plads én gang for alle?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu har jeg slettet over halvdelen af posterne i dette topic fordi de var offtopic eller lamme... Hvis i vil brokke jer så gør det pr. PM, og IKKE i dette topic. Tag jer nu sammen, det er sgu ikke til at finde ud af hvis alle poster om ting de ikke aner noget om og begynder at snakke om hvis røv de knepper i et seriøst forum!

Jeg har også slettet et par spørgsmål om "hvad robber er" osv., da de allerede blev besvaret i starten af topic.

Tjek: http://www.erowid.org og http://www.google.dk før i stiller spørgsmål tak.

ke> der ligger masser af triprapporter på erowid og her på siden, men hvis nogen skulle få lyst til at forklare det her i topic skal de selvfølgelig være velkomne.

Far er ikke sur, far er skuffet. 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ke skrev:
Er der nogen, der kan beskrive en flunitrazepam/robber-rus, så vi kan få det på plads én gang for alle?

Kan du beskrive hvordan det er at have sex eller at dyrke ekstremsport?

Dumme spørgsmål får dumme svar!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
ke skrev:

Well.. det er et lidt abstrakt spørgsmål, da rusen nok opleves forskelligt fra person til person. Men altså i store træk kan ord som ligegyldighed, træthed, svimmel, og ekstrem dårlig motorik fremhæves. Engang imellem kan en sådan hygger nu være meget sjov, men som med så meget andet så kan man gå hen og blive ganske glad for dem. Bemærk desuden at der er stor mulighed for at blive afhængig af benzoer, så hvis jeg må give dig et råd ville det være at være påpasselig med dem :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hehe fenriz, jeg gad ikke lige vente til i morgen :P

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Treasure skrev:
Her kan man både se forside og bagside:

Billede

Dem jeg har er ens med dem her bortset fra at der er et 2-tal istedet for et 1-tal og der er dobbelt delekærv.
Betyder det bare at mine er dobbelt så stærke?

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg fatter ikke nogle gider tage Benzo'er for sjov?

De få gange jeg har prøvet det, har rusen været blackout, hukommelses tab og fortrydelse der har præget oplevelsen :?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Daffy: Jeg kan finde på at tage dem når jeg kommer ned fra noget andet, for at få et let downcome.
Ellers er der ikke rigtig noget fedt i dem, man bliver bare dum, klodset og totalt blank dagen efter.

Er der ikke nogen der ved hvad det er for nogen jeg har?
Den eneste forskel fra dem på billedet er at der er to cirkler og 2-tallet står mellem dem. Der står også roche og der er delekærv så den kan deles i fire.
Jeg kan desværre ikke få lk-online.dk til at funke...

Mvh Jonas!

Senest rettet af LarmerFyr 02 jun 2004 17:15, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Farmerjoe:

Roche er bare firmaet der har lavet dem og tallet er for antallet af mg flunitrazepam de indeholder, altså indeholder dine 2mg per styk, så pas lidt mere på med dem :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]