Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 24 jun 2012 21:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 jun 2012 21:19
Indlæg: 1
er det egentlig muligt at rense amfetaminen af det dårlige kvalitets, så man kan få lidt bedre kvali??? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2012 21:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jun 2007 15:11
Indlæg: 2500
Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
er det egentlig muligt at rense amfetaminen af det dårlige kvalitets, så man kan få lidt bedre kvali??? :D


Ja, det er lidt det der er pointen med en oprensning/vask.

_________________
Halose findes ikke. Han bevæger sig under radaren, sætter sig imellem stole og vandrer alene rundt, imens du sover.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jun 2012 21:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
er det egentlig muligt at rense amfetaminen af det dårlige kvalitets, så man kan få lidt bedre kvali??? :D



Jep, du kan self ikke gå fra ulækkert klamt gade speed til at få den lede amfetamin ved en simpel acetone vask :) men du kan sagtens fjerne en del cut :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2012 03:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 jun 2012 16:30
Indlæg: 11
Min kammerat havde et par gram speed med til min fest, her for 2 dage siden.
På et tidspunkt, under festen, spurgte han mig om jeg ville have en streg, og da jeg er stor fan af PEA famillien,
sagde jeg selvfølgelig Ja tak..
Vi gik ud i køkkenet, og så viste han mig det klammeste amf jeg nogensinde har set, for det første var det lyseblåt og for det andet så stank det mega meget af xylene, og det var ekstremt vådt og fedtet, jeg havde virkelig ikke lyst til at indtage det, men kunne sgu ikke stå imod fristelsen af en dejlig speed koger, og jeg kunne jo se på min kammerat han virkelig trippede på det lort der, Så jeg valgte at sniffe en mellemstor streg af det, og jeg kan huske at 5 minutter efter jeg havde sniffet den streg, begyndte jeg at sidde helt indelukket i mig selv, jeg blev total paranoid, fordi jeg bildte mig selv ind at jeg var ved at dø af det klamme speed, jeg blev ved med at sidde og spekulere på hvor meget olie der mon var i den streg jeg havde taget, men det værste var nok lugten, jeg ved at speed lugter af P2P/Phenylacetone, med et snært af Amin. men det her det lignede mest af alt en omgang kreatin der var fedtet godt ind i Xylol. Det skræmte mig virkelig, så nu er mit spørgsmål til jer herinde, Er det farligt at indtage amfetamin, hvis det hverken er krystalliseret eller oprenset ordentligt?? Og hvad kan grunden være til at det stinker så meget af spraymaling(Xylene), jeg tænker bare hvilken rolle spiller det at komme Olie deri ???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2012 16:38 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er umuligt at svare ordentligt på det spørgsmål. Ja, det kan godt være farligt at tage stoffer, som ikke er oprenset ordentligt. Men det vil jo altid komme an på, hvad urenhederne består af. Og det er der ingen, der kan vide med sikkerhed uden en analyse. Det lugter nok bare af solventrester og rester af udgangsstof. Generelt er det langt mere forsvarligt at indtage sine stoffer oralt. Mange skadelige stoffer blir mere giftige af at blive inhaleret eller optaget gennem slimhinderne. Så hvis du en anden gang er så meget i tvivl, så lad enten være at indtage det, eller evt. indtag det oralt i stedet.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2013 00:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2012 19:53
Indlæg: 12
Nu er der for meget i den her thread, til at jeg gider at læse det hele, men skal amf være smattet? Jeg har tager meget amf, som bare var pulveret, og det smager fucking klamt, lugter ligeså og virker udmærket. Just wondering.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 jan 2013 00:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 nov 2012 19:53
Indlæg: 12
Men det skal dog siges, at jeg ofte har "hangovers"


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jan 2013 21:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Rent amfetamin skal ikke være "smattet". Det skal være tør, kridhvidt og lugte næsten af ingenting. Jeg har dog før fået ganske udemærket amfetamin som var vådt, eller "vandet". Men det er højst sandsynlig et primitivt forsøg på at øge fortjenesten, ved at cutte det med en væske..

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2013 16:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2013 19:56
Indlæg: 95
Geografisk sted: syd
Er det normalt og have en klam kemisk lugt i næsen hver gang man trækker vejret, igennem den, i dagene efter en gang speed?
Har taget en del speed i årenes løb, godt som dårligt, men aldrig oplevet det før for et par måneder siden, også her i lørdag-nu. Det skulle ifølge min dealer, som jeg stoler virkelig meget på, være det samme batch han har haft det sidste halve år.
Det er ikke fordi jeg har sniffet meget de aftener hvor det er kommet efter, i lørdags tog jeg 0,75g, over 16timer med druk :cheers: , og den anden gang var det omkring 1-1,2g. Har mange gange kørt flere dage, og taget over 5-6g, og været helt smadret i kroppen OG SNUDEN, men selv der har jeg ikke oplevet noget.
Holder mindst 2 ugers pause mellem hver gang jeg tager speed, dog meget sjældent det sker mere en en gang hver måneded!
Har søgt en hel del, men ikke kunne finde noget..

edit: stadig idag 3 dage efter sidste tur, kommer den ulækre stank nogle gange når jeg trækker vejret.. :hm:

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2013 18:58 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Prøv at skyl din næse i vand. Hvis det ikke hjælper, vil jeg næsten vædde med det er indbildning.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2013 20:36 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 feb 2013 19:56
Indlæg: 95
Geografisk sted: syd
Prøv at skyl din næse i vand. Hvis det ikke hjælper, vil jeg næsten vædde med det er indbildning.


Har skyllet min næse med vand, og pudset uendelige gange.
Kan med sikkerhed sige det ikke er indbildning..

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 feb 2013 20:55 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Hvordan kan du vide, det ikke er indbildning? Olfaktoriske hallucinationer er ligeså almindelige som visuelle. Det lyder meget usandsynligt, at der sku være noget tilbage i din næse. I øvrigt vænner ens nerver sig hurtigt til den samme lugt, hvis man har noget i næsen, så man ikke opdager den. Det er meget belejligt at man ikke altid kan lugte alt det snask, der sidder i næsen.

Men men men. Tag nu til lægen, hvis du er bekymret :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 feb 2013 22:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Folk har en tendens til at rose acetone vasken til skyerne. Og granted, det fjerner da en masse biprodukter fra syntensen, så tror jeg at en vand oprensning i de fleste tilfælde vil resultere i et langt renere produkt (begge oprensninger i stedet for kun en, er selvfølgelig ideelt).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2013 19:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
lol .. Den her tråd er til grin! Tag jer nu sammen der ude og søg istedet for at spørge om det samme hele tiden. Amfetamin er lort - Max 5-10% - det skal ikke være vådt! -

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 mar 2013 22:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 25 mar 2013 21:36
Indlæg: 1
vil sige ud fra egen erfaring,
at det for det første er ekstremt dumt bare at smide det på værelset i 20 grader..
har du speed til at ligge for længe så kan det blive for ''gammelt'' og virkningen vil være mindre når du suger det.
opbevare du det til gengæld i fryseren så holder det sig meget bedre og længere. det får også en lidt smattet konsistens af at ligge i fryseren, men det skal bare tørre og hakkes så er det sku så fint igen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2013 14:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hey, står til at købe noget amfetamin der er opgivet til at være 96% rent. Hvad ligger doserne på for helt rent amfetamin, synes ikke at kunne finde noget inde på erowid.. :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2013 15:12 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Læg ud med 5-10 mg. Hvis du går efter en decideret rus, er det nok i underkanten. Men det kan ihvertfald sagtens mærkes. Man kan jo altid snuppe lidt mere bagefter :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 mar 2013 17:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Hey, står til at købe noget amfetamin der er opgivet til at være 96% rent. Hvad ligger doserne på for helt rent amfetamin, synes ikke at kunne finde noget inde på erowid.. :)


50 mg får dig ihvertfald til at "ramme igennem".

Jeg fik engang noget ekstremt potent amfetamin i mine yngre dage, og blev virkelig overrasket over rusen.
Vil skyde det til at have været 80%+.

Rev en normal 50 mg bane, fik tårer i øjnene og det dunkede for vildt i hovedet.
Blev fuldkomment blæst i 3+ timer.
Kunne ikke have taget mere end 3-400 mg i alt, men endte da med ikke at sove i et par døgn.

Vær lige opmærksom på det, hvis det er så rent der. Det kan hurtigt tage røven på dig. ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 mar 2013 10:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hold da kæft, det er ikke meget der skal til!

Tak for svarene :)

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jul 2014 15:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 10 jul 2013 21:49
Indlæg: 138
Jeg forstår at denne tråds sidste indlæg er fra 2013, men da den er sticky, og at information ikke sådan bliver for gammelt lige med det samme, tænker jeg alligevel at mit indlæg kan være relevant.

jeg faldt igår over denne undersøgelse fra sundhedsstyrelsen, der igen har undersøgt gennemsnitsrenheden på stoffer på gadeplan i Danmark. Undersøgelsen er fra 2012 (og er dermed nyere end andre jeg har set), men kan vel alligevel bruges som en indikator på hvordan det situationen ser ud for renheden af stoffer i Danmark. Som man måske nok har regnet ud er renheden af amfetamin HELT UDE AT SKIDE.

https://sundhedsstyrelsen.dk/da/sundhed ... 903A4.ashx

På side 10 finder man tabellen. Heraf fremgår det at gennemsnitsrenheden af amfetamin ligger på sølle 7%. Medianen er på 5% (!!!) - det vil altså sige at halvdelen af den amfetamin de har undersøgt har en renhed på under 5%. Man kan også se at variationsbredden ligger fra 1-30% - det reneste amfetamin de har undersøgt lå altså på 30%, hvilket i sig selv er rimelig usselt.

Det er værd at have med i sine overvejelser når man står og skal købe amfetamin. Hvis man endelig går ned af den vej der hedder ulækker dansk gadespeed, bør man foretage sig en del for at få renset sit produkt.

Det understreger også nødvendigheden af at tage små test-doser hver gang man får et nyt batch amfetamin - hvis man er vant til indtage dansk slam-speed fra gaden, og pludselig får noget amfetaminsulfat af respektabel renhed, risikerer man en voldsom overdosis hvis man doserer sådan som man plejede at gøre med snavs fra gaden.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 41 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team