Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 21:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 19:13 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 aug 2005 15:10
Indlæg: 10
Geografisk sted: Aalborg
Okay så det skal smage af sådan noget syntetisk karse? ...og ofte vil stærkt lugtende amf altså være af bedre kval end det der lugter knap så meget? Hos de folk jeg handler hos ved jeg ihvertfald der er en del større chance for at lortet er cuttet end at det er rent, men det der lugter jeg ska gå efter?

Men ellers må jeg vist bare til at rense det, lyder det til men gider jeg næsten ikke igang med. Tusind tak for de hurtige svar fandme super


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2006 21:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 mar 2006 15:09
Indlæg: 117
Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
spacey skrev:
Har lige en række spørgsmål ang. noget amf jeg købte for ca. 2 uger siden, som desuden har en yoghurt agtig konsistens.. Det har nu ligget på min værelse i ca. 20 graders varme, og det plejer der nu ikke at være noget problem i..
Okay, det kan godt nok godt komme til at smage lidt underligt hvis det ligger for længe, men virkningen plejer da at være nogenlunde den samme..
Dette her har bare skiftet farve til svagt lyserrødt/måske lidt orange. Nogen der har en idé om hvorfor dette er sket??
Har også mange gange set fedtet/vådt amf før, men dette her er næsten helt flydende, hvad kan det skyldes?? Har min dealer puttet vand i for at snyde med vægten??
Ville det være en god idé at tørre det for at det holder sig bedre??
Og hvor meget har det egentligt at sige om man kommer det i fryseren, eller bare lader det ligge i stue temperatur?? Nedbrydes amfetamin hurtigt i varme??
Det gør desuden vanvittigt ondt at sniffe.. Hvad kan det være cuttet med??
Har prøvet at søge efter mine spørgsmål, men har ikke rigtigt kunne finde noget..

Mvh Spacey :D



At smide det i fryseren

Det vil i kold tilstand kun gøre halvt så ondt at snuse

Ellers lyder det til at være samme som vi fik her på egnen en overgang .. hvidt og fugtig .. Til gengæld glemmer man snildt at sove et par dage

Vær glad for det ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2006 13:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 dec 2005 21:03
Indlæg: 72
Geografisk sted: Århus
NeedMoreWeed skrev:

Ellers lyder det til at være samme som vi fik her på egnen en overgang .. hvidt og fugtig .. Til gengæld glemmer man snildt at sove et par dage

Vær glad for det ;)


Tror ikke du skal være så sikker på at det er det samme. Der er ret så meget amf der er hvidt og fugtigt.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2006 11:18 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
I den her weekend købte jeg noget dyrt amf.
Og det var dyrt pr. gram.
Det var Marchipan og jeg vil mene det er det bedste amf jeg har fået til dato.

Det lurtede SLET ikke. Hvis du tog lidt på fingeren kunne du dårlig nok smage det.

Hvis du tog en bane sved det en lille smulle men det gik hurtig over og ens øjne løb en smule i vand.

Min ven sagde han tog 3 gode streger og der kunne han mærke det var der han skulle stoppe.

Var det "rent" amf jeg fik der?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2006 15:18 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Hvis du nu prøver at læse hele tråden igennem så får du nok et svar :wink:

Mvh.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 mar 2006 16:04 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Cola skrev:
I den her weekend købte jeg noget dyrt amf.
Og det var dyrt pr. gram.
Det var Marchipan og jeg vil mene det er det bedste amf jeg har fået til dato.

Det lurtede SLET ikke. Hvis du tog lidt på fingeren kunne du dårlig nok smage det.

Hvis du tog en bane sved det en lille smulle men det gik hurtig over og ens øjne løb en smule i vand.

Min ven sagde han tog 3 gode streger og der kunne han mærke det var der han skulle stoppe.

Var det "rent" amf jeg fik der?


Hvor helvede skulle vi vide det fra?
Stik os analysecertifikatet, så skal vi fortælle dig det.

Jeg gik en tur i skoven sidste år, og så så jeg noget lille og pelset i græsset på ca. 50 meters afstand... Var det en hare jeg så ???


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 nov 2006 21:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2006 17:25
Indlæg: 71
Geografisk sted: København
:stupid: :yeah:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2007 02:32 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 27 dec 2006 02:16
Indlæg: 783
Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
ups


Senest rettet af hehēlios 08 sep 2007 12:00, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jan 2007 09:37 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Amfetamin kan stinke kraftigt, selvom det ikke er blevet cuttet. Som flere har skrevet kan nedbrydningsprodukter eller dårlig opbevaring få det til at stinke.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 19 jan 2007 21:01 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 18 nov 2006 04:12
Indlæg: 539
Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Nogen der har fået noget der har smagt/lugtet citrus agtigt?!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 jan 2007 10:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 aug 2005 22:06
Indlæg: 566
yep, har smagt med citrus, i weekenden lugtede jeg til noget som lugtede af en blanding mellem en buket blomster og en pose haribo, men folk sagde effekten var lige så god som den plejede,


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 29 jan 2007 16:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 sep 2006 22:35
Indlæg: 5
Geografisk sted: København
HAHAHA 2gr amfetamin....SNIF lortet og køb noget mere....et gram amf koster fandme mindre end et lille indkøb i netto.....men ved bare at det der gule/orange amf er noget krasbørstigt stads som VIRKER men puha man bliver syg de næste dage


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 feb 2007 10:44 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2007 09:08
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den sidste jord på Sjælland
Det var en lang tråd, der er lige noget.. inden jeg taberden. Fiske lugten stammer fra metylamin, det er tilstede fordi kokken har brugt kemisk vold og er kommet til at slå efedrinen (eller hvad for en rodebunke han nu har kunet få fat i) i stykker. Det bliver gult og stinker lidt værre på grund af jod-rester/salte, som er en del af den hammer man bruger til slå ilten ud af efedrinen. Marcipan konsistensen stammer nok fra Laktose(mælkesukker) med lidt vand i - det vejer jo altsammen. Hvis du vil ind til kernen og ha' den rene vare, skal du rense pulveret dit med en sjat acetone(frisk fra en ny flaske) Pulver i lille skål, 2-3 x acetone på dreje rundt( evt. lidt varme (INGEN ÅBEN ILD ELLER MICROOVNE!!!!! fandme)) lade bundfælde, forsigtigt hælde acetonen fra evt gennem kaffefilter. Tørre pulverresten - små pust og radiator. Det der er tilbage er Amf. Måske skal renseren gentages. Hvis der ike er noget tilbage og skidtet alligevel virker, har du fået fat i freebasen(næppe sansynligt on the street). Den rene vare bør cutes 3-4 gange af hensyn til næse epitelet HCl-saltet er et syre anhydrid = anhydrid + vand = syre. Ren vare kan ryges af en glaspipe og det går lige i bollerne oIo..

wizz


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 feb 2007 11:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
WizzWant skrev:
Det var en lang tråd, der er lige noget.. inden jeg taberden. Fiske lugten stammer fra metylamin, det er tilstede fordi kokken har brugt kemisk vold og er kommet til at slå efedrinen (eller hvad for en rodebunke han nu har kunet få fat i) i stykker. Det bliver gult og stinker lidt værre på grund af jod-rester/salte, som er en del af den hammer man bruger til slå ilten ud af efedrinen. Marcipan konsistensen stammer nok fra Laktose(mælkesukker) med lidt vand i - det vejer jo altsammen. Hvis du vil ind til kernen og ha' den rene vare, skal du rense pulveret dit med en sjat acetone(frisk fra en ny flaske) Pulver i lille skål, 2-3 x acetone på dreje rundt( evt. lidt varme (INGEN ÅBEN ILD ELLER MICROOVNE!!!!! fandme)) lade bundfælde, forsigtigt hælde acetonen fra evt gennem kaffefilter. Tørre pulverresten - små pust og radiator. Det der er tilbage er Amf. Måske skal renseren gentages. Hvis der ike er noget tilbage og skidtet alligevel virker, har du fået fat i freebasen(næppe sansynligt on the street). Den rene vare bør cutes 3-4 gange af hensyn til næse epitelet HCl-saltet er et syre anhydrid = anhydrid + vand = syre. Ren vare kan ryges af en glaspipe og det går lige i bollerne oIo..

wizz


Du er så klog at du kunne undvære hovedet, hva? Det du skriver er 95% sludder og 5% rigtigt. Det er rigtigt at man ved acetonevask kan få nogle af urenhederne ud af sit amfetamin, resten er noget sludder af værste skuffe.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2007 03:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2007 09:08
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den sidste jord på Sjælland
:shock: Yoo "BjergBAMSE der lever på stor fod" Tak for din reply - er ikke wandt til så meget opmærksomhed. Jeg GAD faktisk læse hele tråden, inden jeg følte mig værdig til at skrive noget. Du har åbenbart så meget fart på at ikke læser bare et enkelt indlæg, inden du sætter dine forrevne klør i knapperne. (Hot tone gives flammes - hehe :twisted: ).

Hvad er noget sludder? Bare sig frem - så finder vi nok en skuffe.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2007 03:52 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Er I klar over, hvor blæst et menneske WizzWant er? Han er seriøst afbrændt... Det er fucked up det der! :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2007 16:39 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
WizzWant skrev:
:shock: Yoo "BjergBAMSE der lever på stor fod" Tak for din reply - er ikke wandt til så meget opmærksomhed. Jeg GAD faktisk læse hele tråden, inden jeg følte mig værdig til at skrive noget. Du har åbenbart så meget fart på at ikke læser bare et enkelt indlæg, inden du sætter dine forrevne klør i knapperne. (Hot tone gives flammes - hehe :twisted: ).

Hvad er noget sludder? Bare sig frem - så finder vi nok en skuffe.


Okay, siden du ikke har forstået hvad jeg skrev, skal jeg nok skære det ud i pap for dig:

WizzWant skrev:
Fiske lugten stammer fra metylamin, det er tilstede fordi kokken har brugt kemisk vold og er kommet til at slå efedrinen (eller hvad for en rodebunke han nu har kunet få fat i) i stykker.


Det er meget sjældent at man bruger efedrin til at lave amfetamin af. Årsagen til dette er at man først skal oxidere det til phenylacetone og så derefter aminere med f.eks formamid. Efedrin er derimod velegnet til at lave methamfetamin af.

WizzWant skrev:
Det bliver gult og stinker lidt værre på grund af jod-rester/salte, som er en del af den hammer man bruger til slå ilten ud af efedrinen.


Igen forveksler du amfetamin med methamfetamin. Methamfetamin kan ganske rigtigt laves ved HI/rp-reduktion af efedrin, det kan amfetamin derimod ikke.

WizzWant skrev:
Marcipan konsistensen stammer nok fra Laktose(mælkesukker) med lidt vand i - det vejer jo altsammen.


Eller det kunne stamme fra en masse andet, det ved kun dem der cutter i amfen.

WizzWant skrev:
Hvis du vil ind til kernen og ha' den rene vare, skal du rense pulveret dit med en sjat acetone(frisk fra en ny flaske) Pulver i lille skål, 2-3 x acetone på dreje rundt( evt. lidt varme (INGEN ÅBEN ILD ELLER MICROOVNE!!!!! fandme)) lade bundfælde, forsigtigt hælde acetonen fra evt gennem kaffefilter. Tørre pulverresten - små pust og radiator. Det der er tilbage er Amf. Måske skal renseren gentages.


Alle urenheder/cut-stoffer er ikke opløselige i acetone, så det er langt fra sikkert at en acetonevask gør produktet helt rent.

WizzWant skrev:
Hvis der ike er noget tilbage og skidtet alligevel virker, har du fået fat i freebasen(næppe sansynligt on the street).


Freebase amfetamin(og methamfetamin for den sags skyld) er flydende, så der er ingen der får fat i freebase på pulverform.

WizzWant skrev:
Den rene vare bør cutes 3-4 gange af hensyn til næse epitelet


Det mindst irriterende for næse-epitelet er hvis der kommer så lille en mængde som muligt derop.

WizzWant skrev:
HCl-saltet er et syre anhydrid = anhydrid + vand = syre.


Nej, HCl-saltet er et aminsalt af saltsyre. Blandet med vand giver det *TADAA* en vandig opløsning af HCl-saltet.
Desuden er HCl-saltet af amfetamin ekstremt hygroskopisk(vandsugende, hvis nogen skulle være i tvivl), og derfor laver man næsten altid SO[sub]4[/sub]-saltet istedet.

WizzWant skrev:
Ren vare kan ryges af en glaspipe og det går lige i bollerne oIo..


Igen forveksler du amfetamin og methamfetamin. Amfetaminsulfat dekomponerer når det opvarmes, i modsætning til methamfetamin.HCl som fint kan ryges.

Er der mere du ikke fatter?

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 feb 2007 17:09 
Offline
Flueknepper kongen

Tilmeldt: 02 okt 2005 12:15
Indlæg: 1352
Det lyder som om hr. Wizz har læst lidt for meget om nazi-metoden til produktion af N-methylamfetamin.

Samme metode kan anvendes til syntese af amfetamin, hvis du substituerer efedrin med phenylpropanolamin, men hvor får man lige fat i det?

En rhodium-rytter virker det lidt til, den unge hr. Wizz er.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 feb 2007 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2007 09:08
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den sidste jord på Sjælland
OK! Mange tak - jeg sidder irettesat nede i min skuffe :stupid:

Men sikke meget jeg har lært, det var nok ikke sket, hvis jeg ikke havde stukket snotten frem. Tak tak .. ja mange tak :D

Jeg har tit ledt/spurgt efter speed; men jeg kommer nok ikke de fine steder, for der er sjældent noget at købe. Når det så endelig lykkes, er det som regel noget skidt - ganske som beskrevet i denne tråd - meget urent, pumpet med fyld og enhancers.
Så I mener altså at det er AmfSO4 der er mest forekommende på det danske marked? Gad vide hvorfor - methAmf er vel lettere at lave? Selvom efi er svært at skaffe, så er PPA vel ikke lettere? (Kan det laves af den der "mandelvin" metode??)
Oh jo jeg har læst lidt Rhodium, Wetdreams og Synthetical. Nazimetoden er vist en skrøne; men HI/rP er very real. Vil faktisk gerne lære mere; men kan ikke finde noget kursus i LOF kataloget :)

Mere senere....
Wizz (&tina)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 feb 2007 19:10 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
"Mandelvin" der går jeg ud fra at du hentyder til Benzaldehyd, som er det aromatiske komponent i bitter mandel-olie.

Benzaldehyd kan kondenseres til Phenyl-2-nitropropen og reduceres til Amfetamin (sulfat/fosfat/whatever).
P2NP kan da også reduceres til P2P (Phenyl-2-propanon), som er hvad jeg vil tro er den mest bruge prækursor til large-scale (meth)amfetamin produktion, som opnåes via reduktiv aminering.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team