Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 17 jan 2008 23:00 
Offline
MEGATRON

Tilmeldt: 25 feb 2007 23:03
Indlæg: 404
Psylvester skrev:
Efter jeg læste det med dine polak venner kom jeg til at tænke på pusher 3. Der får han tilbudt noget som han tror der er coke men så er det polsk amf og det er hanske utilfreds med. Hvorfor det? er polsk amf også kendt for at være noget juks?


Kan det være fordi han havde forventet at få en streg cola og istedet får amf?..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 18 jan 2008 00:15 
dopamin skrev:
Psylvester skrev:
Efter jeg læste det med dine polak venner kom jeg til at tænke på pusher 3. Der får han tilbudt noget som han tror der er coke men så er det polsk amf og det er hanske utilfreds med. Hvorfor det? er polsk amf også kendt for at være noget juks?


Kan det være fordi han havde forventet at få en streg cola og istedet får amf?..


Det havde jeg ikke lige tænkt over :lol: Bed mig bare fast i at han sagde det var polsk haha. sorry


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 22 feb 2008 15:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 feb 2008 15:05
Indlæg: 3
hey.. de sidste 2 gange jeg har taget den dårlige har jeg fået en hævet hals/dryppel.. ved ik helt hvor det, men det giver mig i hvert fald vanskeligheder ved at synke..

Nogen der ved hvorfor dette opstår ?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 feb 2008 15:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 dec 2005 15:28
Indlæg: 1661
Geografisk sted: København SV
mads7 skrev:
hey.. de sidste 2 gange jeg har taget den dårlige har jeg fået en hævet hals/dryppel.. ved ik helt hvor det, men det giver mig i hvert fald vanskeligheder ved at synke..

Nogen der ved hvorfor dette opstår ?


Det er nok pga du er tør i munden, og hvis du går og prøver at hive en snotter frem hele tiden, så kan dryplen godt blive øm.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 22 feb 2008 19:12 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
mads7 skrev:
hey.. de sidste 2 gange jeg har taget den dårlige har jeg fået en hævet hals/dryppel.. ved ik helt hvor det, men det giver mig i hvert fald vanskeligheder ved at synke..

Nogen der ved hvorfor dette opstår ?


Det er i ganen, du får ondt. Det er fordi, at blodkarene (er det dem?) trækker sig sammen i ganen. Samtidig kan du nok også få lidt ondt i tungen og munden, da man mange laver den samme bevægelse med munden og tungen i flere timer.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 mar 2008 22:54 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 feb 2008 04:02
Indlæg: 3
lalalala jeg er en klaphat ......... /HopIFjordeN/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2008 05:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
huld og kaps skrev:
spacey skrev:
Har lige en række spørgsmål ang. noget amf jeg købte for ca. 2 uger siden, som desuden har en yoghurt agtig konsistens.. Det har nu ligget på min værelse i ca. 20 graders varme, og det plejer der nu ikke at være noget problem i..
Okay, det kan godt nok godt komme til at smage lidt underligt hvis det ligger for længe, men virkningen plejer da at være nogenlunde den samme..
Dette her har bare skiftet farve til svagt lyserrødt/måske lidt orange. Nogen der har en idé om hvorfor dette er sket??
Har også mange gange set fedtet/vådt amf før, men dette her er næsten helt flydende, hvad kan det skyldes?? Har min dealer puttet vand i for at snyde med vægten??
Ville det være en god idé at tørre det for at det holder sig bedre??
Og hvor meget har det egentligt at sige om man kommer det i fryseren, eller bare lader det ligge i stue temperatur?? Nedbrydes amfetamin hurtigt i varme??
Det gør desuden vanvittigt ondt at sniffe.. Hvad kan det være cuttet med??
Har prøvet at søge efter mine spørgsmål, men har ikke rigtigt kunne finde noget..

Mvh Spacey :D
DROP SNAKKEN OG ÆD LORTET!!! :shock:

Han overvejer/tænker da i det mindste over tingene, i stedet for at æde lortet som du siger. Det kaldes HR, og da dette er et HR-board, syntes jeg du skulle pakke dine små dumme kommentare væk.

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2008 20:31 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
KenIshii skrev:

Tillad mig lige at slå det på plads en gang for alle:

Udseenet af ren amfetamin (i form af (amf)2.SO4) er helt hvidt og typisk i små hårde klumper(minder om knust kridt). Bliver støv agtigt når det knuses. Det er knas tørt!

KI


Tror jeg har ramt plet.
Det er på alle punkter som KenIshii har beskrevet.
Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 maj 2008 22:52 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 jun 2007 00:22
Indlæg: 214
Geografisk sted: Under byen
:offtopic:
"Tillykke" Hyperstate , denne lange tråd fik indlæg nr 40.000 i dette forum! godt ramt

En tråd jeg ellers ikke vil/kan blande mig i.
Hvad siger det mest om? (jeg er sgu ikk hellig her :) )


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jun 2008 21:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jun 2008 21:21
Indlæg: 4
Geografisk sted: uuh meget langt væk?
Hey alle.. har tænkt lidt over om det var nogen der vidste hvordan man fremstillede amf?
du ved.. ingredienser.. hvor meget.. gøremåde...??
:stupid:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jun 2008 01:57 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
zhorty skrev:
Hey alle.. har tænkt lidt over om det var nogen der vidste hvordan man fremstillede amf?
du ved.. ingredienser.. hvor meget.. gøremåde...??
:stupid:

Det lyder ikke ligefrem som om at du er videre kemikyndig. Lad hellere være. :badidea:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jul 2008 17:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 sep 2007 09:59
Indlæg: 133
Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
HyperState skrev:
KenIshii skrev:

Tillad mig lige at slå det på plads en gang for alle:

Udseenet af ren amfetamin (i form af (amf)2.SO4) er helt hvidt og typisk i små hårde klumper(minder om knust kridt). Bliver støv agtigt når det knuses. Det er knas tørt!

KI


Tror jeg har ramt plet.
Det er på alle punkter som KenIshii har beskrevet.
Billede



Det der har jeg set mange gange. Hernede kalder vi det "sten" - Det er uden tvivl rigtig god amfetamin, men helt rent tvivler jeg på det er. Det kan selvfølgelig være nogen helt andet. Men rigtig god amfetamin er det.

Kan se du har postet det d. 30 april. Hvordan var kvaliteten?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2008 06:06 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 08 jan 2007 02:56
Indlæg: 516
Geografisk sted: Inde i pejsen.
[quote="Intense Energy

Det der har jeg set mange gange. Hernede kalder vi det "sten" - Det er uden tvivl rigtig god amfetamin, men helt rent tvivler jeg på det er. Det kan selvfølgelig være nogen helt andet. Men rigtig god amfetamin er det.

Kan se du har postet det d. 30 april. Hvordan var kvaliteten?[/quote]

Det amfetamin jeg får kommer også i sådanne sten og jeg har fået præcis den samme kvalitet hver gang. Og det er altså igennem 1 år med et ret kraftigt forbrug, så jeg klager ikke.

Det er virkelig grineren at se folk få blodtud efter at have sniffet en hel nat, når man selv har taget amf hver dag i en periode uden gener :)

_________________
People think its funny, But it is really hot and runny, Diarrhea!
Some people think it's gross, But it's good on toast, Diarrhea! Diarrhea


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jul 2008 16:59 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 maj 2007 16:21
Indlæg: 1071
Sway skrev:
[quote="Intense Energy
Det er virkelig grineren at se folk få blodtud efter at have sniffet en hel nat, når man selv har taget amf hver dag i en periode uden gener :)


Ja, hold da helt kæft, det er sgu sjovt. Folk der fucker deres næste op, fordi de sniffer for meget amfetamin, er da helt klart nogen, man skal grine af.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 sep 2009 02:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 sep 2009 06:06
Indlæg: 9
ey homie kom nu..

Havde en dude herinde som havde blandet sin flydende amf op med kreatin. og havde fået den exakte konsistens du skriver om. Så det ku være din dealer havde gjort noget lign.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2009 13:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2009 08:29
Indlæg: 13
.


Senest rettet af NatoZ 05 okt 2009 14:38, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 okt 2009 14:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 sep 2009 08:29
Indlæg: 13
ups^^


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2009 13:03 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 06 nov 2009 12:57
Indlæg: 1
Hej folkens!

Jeg har læst lidt om stoffets halveringstid i blodet, men har ikke kunne finde noget infomation om hvor længe det kan spores i kroppen?

Sagen er den, at der ikke er tale om små hjemmetests, men nærmere WADA(AntiDoping-tossernes)tests. Jeg er sportsmand på eliteniveau og til diverse slutrunde kan man risikere at rende ind i sådan en test, og derfor vil jeg gerne høre om der er nogen der kan fortælle mig lidt om hvor længe det kan spores?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2009 22:05 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 okt 2009 16:01
Indlæg: 50
Mener det er omkring 20 timer i en urin prøve.
Men hæng mig endelig ikke op på det ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 nov 2009 23:03 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 mar 2006 23:19
Indlæg: 746
Geografisk sted: kbHoe
http://www.erowid.org/chemicals/amphetamines/amphetamines_testing.shtml

Erowid siger 1-4 dage.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team