Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forfatter besked
Indlæg: 01 nov 2017 02:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2017 22:23
Indlæg: 5
Det må I undskyld. Fuldstændig ubrugeligt indlæg. Var langt væk i en anden verden.

Tak til Leah og Obama for jeres svar. Har læst artiklen på wiki, men det er mere fakta om amfetaminsulfat jeg søger.

Kan jeg rense koffeinen ud med en acetone vask? Med en tør acetone vask?

Kan jeg fremskynde tørringsprocessen efter acetonevask ved at varme det op? Acetonedampene er brandbare, så det skal ikke være for varmt, men kan man skade amfetaminsulfat ved at varme det op til fx. 40 grader? Eller måske 50, når næsten al acetonen er fordampet?

Bør man egentlig ikke røre grundigt rundt i det under vasken, nogen herinde skriver at man bare putter det op i kaffefilteret og hælder en lillebitte smule over? Er der nogen fare ved at vaske det i rigelige mængder acetone? Evt lade det stå i et tillukket glas i længere tid?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 nov 2017 03:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 okt 2017 22:23
Indlæg: 5
Jeg kan se på Wiki at acetone har et autoignition temperature på 465 grader, så man kan vel uden fare for antændelse tørre det på fx. 100 grader? Men vil det skade amf sulfatet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2018 16:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 jan 2018 01:59
Indlæg: 3
Hej allesammen!
Vi er to, der skal prøve amf for første gang i aften og vi er ret i tvivl mht dosering. Vi har ikke kunne finde meget læsestof herinde, så vil lige høre.
Vi har ikke mulighed for at teste det, så vi går ud fra at det er rent. Hvor meget bør vi så tage og hvordan ser sådan en bane ud (bredde x længde)? Nogen gode råd? Vi har læst meget op på det generelt, men lige med dosering er det svært, da det vi har i DK åbenbart har så lav renlighed, at det ikke helt kan sammenlignes med det de for eksempel har i Holland.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2018 17:32 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
hendefra2200 skrev:
Hej allesammen!
Vi er to, der skal prøve amf for første gang i aften og vi er ret i tvivl mht dosering. Vi har ikke kunne finde meget læsestof herinde, så vil lige høre.
Vi har ikke mulighed for at teste det, så vi går ud fra at det er rent. Hvor meget bør vi så tage og hvordan ser sådan en bane ud (bredde x længde)? Nogen gode råd? Vi har læst meget op på det generelt, men lige med dosering er det svært, da det vi har i DK åbenbart har så lav renlighed, at det ikke helt kan sammenlignes med det de for eksempel har i Holland.

I kan bestemt ikke regne med at det er rent. Du siger det selv sidst i din post.
Det optimale ville være at veje det, da man ikke kan dosere præcist på øjemål. Det er et skøn, og netop når man ikke kender renheden, kan man ikke bruge det til noget som helst. Det gælder dog i øvrigt også for vægt.
Jeg ved sgu ikke engang hvormeget man tager af den slags længere. 50-100 mg gadeamfetamin måske? Den må i lige få en second opinion på.

Start lavt og giv det tid så i kan mærke effekten. Re-dosér hvis i virkelig finder det nødvendigt. Men sørg for at give det rigeligt tid, så i ikke kommer til at tage mere før den første dose virker, så i pludselig har ooverdoseret.
Hav også for øje, at det er nemt at komme til at overdosere, simpelthen fordi man inder det lækkert og gerne vil forlænge den følelse. Det er her de negative bivirkninger følger med.

Hav en god aften.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2018 18:39 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Jeg vil foreslå jer at starte med højest 50mg i tilfælde af at I rent faktisk har fået fat i noget semi rent amfetamin. Hvis I ikke har mulighed for at veje det vil jeg mene at en streg på længde med en tændstik og cirka samme tykkelse er nogenlunde passende. Når I har taget jeres streg så vent mindst en halv time - gerne en time - inden i redoserer. Og lad nu være med at sniffe et helt gram og være vågen i flere dage. Og husk at amfetaminen virker meget længere end man lige regner med, så bare fordi I ikke har det euforisk mere, så betyder det ikke at I ikke stadig er påvirkede. Så lad nu være med at sniffe en streg en time inden I vil sove. Og spis godt inden, få godt med væske og hvis I ryger, så stack godt op på smøger haha.

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 23 okt 2021 12:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2021 10:59
Indlæg: 1
. Undskyld.. fortrød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 dec 2021 14:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 dec 2021 15:25
Indlæg: 2
Hallo,
Die Ortszeit ist einfach die Uhrzeit, zu der Sie auf Ihre Uhr schauen, und ist dieselbe Zeit, die alle Ihre Einheimischen auf ihrer Uhr haben. Wie Sie wissen, kann die Zeit, die Einheimische in einem anderen Land haben, sehr unterschiedlich sein. Sie können auch versuchen, diese Quelle hier https://worldtime.pro/de für weitere Zwecke zu verwenden


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team