Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 17 apr 2024 00:51


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 14 jul 2004 17:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
KenIshii skrev:
Gonzo skrev:
Rigtig Amf sulfat skal give en "fiske agtig" smag når man sniffer det.Det Amf jeg kan huske,behøvede man bare en lille streg af,så stod håret op i nakken.


Hej Gonzo :) Jeg må beklageligvis modsige dig her. Rigtig amf / meth giver ikke en fiske agtig smag når det sniffes. Det smager bare temmeligt bittert. Amf sulfat river kun i meget ringe grad i næsen (gør næsten ikke ondt faktisk) hvorimod meth river som ind i helvede i 5-10 sek. Hvorfor det er sådan må du ikke spørge om.....


KI

Hej Ken I..
Nej det er helt klart subjektivt,hvordan folk opfatter det,men det er fordi jeg har hørt andre sige det samme(det med den "fiske agtige" smag).Men jeg mener Amf har en ret karakteristisk smag/lugt hvad vi så skal kalde det...
Men om det er fordi det har været fribase vi tog skal jeg ikke kunne sige.Jeg er ikke sikker,men hvis det er flydende kan det ikke være det.Jeg ville også meget gerne vide hvad det egentlig var for noget.

Update:Efter jeg har tænkt lidt over det kan det godt have været Metcath.Der VAR nemlig en temmelig kraftig bodyload på det,og var stærkt som en i helvede.
Fyren døde for nogle år siden af druk,så jeg kan ikke hive fat i ham og få nogen kendsgerninger,desværre. :cry:

peace


Senest rettet af Gonzo 16 jul 2004 06:48, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jul 2004 06:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
[/quote]:Dex:

Der findes masser af løgnere her på kloden - der er sågar folk der kunne finde på at sælge knuste panodiler og lidokain som coke.

Jeg siger ikke at din ven/bekendte lyver, jeg finder det bare usandsynligt at meget af landets "speed", skulle være et helt andet stimulans end (meth)amf, og at den egentlige syntese skulle være endnu nemmere.

Det kan jeg forsikre dig om han ikke gjorde.Han var meget pålidelig...


Jeg forholder mig for det meste altid kritisk til ting - især når vi snakker narko!
Hvis du får sure løg over at jeg også er kritisk overfor dine oplysninger, så syntes jeg bare ikke vi skal diskutere det her mere.[/quote]


Det gør jeg også.I høj grad,ingen sure løg der.Men det har også noget at gøre med hvordan man tiltaler folk.Når man starter en post med at tale om rådne daddler osv,kan du ikke forvente at jeg springer op på skødet af dig og puster luft ind i ørene på dig?. :D

Jeg må tilstå jeg syntes tit du har en meget arrogant approach overfor folk,specielt hvis de sætter spørgsmåls tegn ved noget du har sagt,eller lign.Fordi du har været her længe,og kan Erowid udenad,gør dig ikke til noget specielt.Du har en mening(dog nogen gange med solid info) ligesom visse andre her.

Bare for at bøje den i neon,kan du prøve at se den forskel der er på Ken I´s post,og så den måde du har sat din op på.
Der er mange måder at tiltale folk på.Og det gavner afgjort absolut ikke den alm.kommunikation, at artikulere sig som du gør bl.a. her med rådne daddler og en generelt arrogant holdning.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jul 2004 14:39 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Det med dadlerne... det var et substitut for "fem flade øre" :P

Mht. min arrogante attitude... den kan jeg vist ikke løbe fra!
Mine posts bliver skrevet hurtigt, og for det meste uden egentlig gennemlæsning (hvilket måske også afspejles af antallet :lol:)...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jul 2004 18:38 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Hvis det med den "fiskeagtige" lugt ikke passer, hvad fanden kan der så have været med det jeg fik?!

Mvh. Iodjini.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jul 2004 18:08 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Iodjini skrev:
Hvis det med den "fiskeagtige" lugt ikke passer, hvad fanden kan der så have været med det jeg fik?!

Mvh. Iodjini.


Det kan eksempelvis være bi-, rest- eller nedbrydningsprodukter fra produktionen og opbevaringen.
Får nogle år siden har jeg selv indtaget amf(gulfarvet!), der lugtede af rådden fisk(ikke harst fiskeolie!), som sandsynligvis var forårsaget af trimethyl- eller triethylamin. Det virkede dog ganske udmærket :wink:

Vh CC


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jul 2004 18:19 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Får en til at tænke lidt ik' :)

Sikke nogle rare produktions omstændigheder normal gade amfetamin har hva'? Mmmm... gufguf, der er sikkert en eller anden polak der har stået og urineret lidt i tønden med blandede kemikalier fordi de manglede en kvælstofkilde.

Herligt liv 8)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 mar 2005 14:32 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 feb 2005 15:24
Indlæg: 4
Geografisk sted: Langt ude
For at vende lidt tilbage til amf'en

Hmm.. Det bedste jeg nogensinde har fået lugtede rimelig meget af kemikalier...
Det havde en meget krads smag, og når man sniffede det, bankede det i baghovedet :)

Hm, jeg husker det som helt hvidt... Det var fyldt med små krystaller og virkede helt tørt...

Jeg opbevarede det på mit værelse i et pengeskab... Så det har ligget ved stuetemperatur en måned...
Da vi tog de sidste fire baner gav det ikke helt det samme "spark" men var stadig rigtigt godt..
Jeg er rimelig sikker på at det var fra Randers...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 sep 2005 23:00 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 aug 2005 15:10
Indlæg: 10
Geografisk sted: Aalborg
Hey

Ved godt det med amf + farveskift har været oppe og vende, men nu kommer det lige endnu engang. Jeg havde noget amf, der skiftede farve og blev gult/brunt, hvad skyldes det? Fugt? Det var vist nok cuttet med kreatin, tror jeg nok...

Btw, hvad er den bedste måde at opbevare det på?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 dec 2005 17:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 okt 2005 13:33
Indlæg: 19
Hey,
Har lige 2 amfetamin spørgsmål som jeg ved søgning både i forum og på erowid ikke har kunnet få svar på.

1. Hvor mange gange i en periode skal man gøre det for at blive
afhængig, altså snakker vi om 10 eller 100 gange? altså hvis man nu gør det hyppigt i en periode f.eks hver weekend en måneds tid?

2. Hvis man nu gør det hver weekend i ca. 4 uger begynder det så allerede der at miste effekten? for har oplevet at blive træt(på trods af sove og rastløshed) og få hovedpine..

Håber i kan hjælpe mig


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 dec 2005 18:26 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
giraffenklaus skrev:
Hey,
Har lige 2 amfetamin spørgsmål som jeg ved søgning både i forum og på erowid ikke har kunnet få svar på.

1. Hvor mange gange i en periode skal man gøre det for at blive
afhængig, altså snakker vi om 10 eller 100 gange? altså hvis man nu gør det hyppigt i en periode f.eks hver weekend en måneds tid?

2. Hvis man nu gør det hver weekend i ca. 4 uger begynder det så allerede der at miste effekten? for har oplevet at blive træt(på trods af sove og rastløshed) og få hovedpine..

Håber i kan hjælpe mig


Du bliver ikke afhængig af at tage det weekend efter weekend. Men hvis du lige nupper lidt om torsdagen også, i byen eller lign. så skal du også have lidt om mandagen, for at kunne stå op, så hvad sker der med at tage det tirsdag ? Man bliver jo så dejlig frisk, og man kan klare det hele...

Det er sådan det kører...

Det er ligesom en af mine venner der kun vil ryge til specielle lejligheder (som han synes), eller ca. 2 gange om året. Han tror at han vil blive afhængig hvis han røg f.eks. 1 gang om mdr. Og at det var skadeligt, meget skadeligt. Han er forresten umulig at overbevise om det modsatte. Ham om det :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 dec 2005 18:46 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 aug 2005 23:05
Indlæg: 768
Xp3rt skrev:
Du bliver ikke afhængig af at tage det weekend efter weekend.
Det er sådan det kører...


Det er jeg nu ikke helt enig i. Man opbygger, så vidt jeg er informeret, en vis tolerance, hvis man blæser hver weekend. Og så skal der mere og mere til, og jo mere der skal til, des sværere får man ved at have en ordentlig serotonin-optagelse i hverdagen (eller er det dopamin?) = afhængighed.

Ret mig, hvis jeg tager fejl - men kun hvis I ved bedre ;-)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 dec 2005 18:47 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 okt 2005 13:33
Indlæg: 19
nej okay..
har gjort det en enkelt torsdag men har aldrig trang til det i løbet af ugen andet end hvis jeg keder mig og det sker sjældent men ellers tænker jeg slet ikke på det hvis jeg har en masse andet at lave..
men er også ved at blive lidt træt af det for den der "jeg kan klare alt" effekt er ved at være pist væk, sjovt nok? blir kun frisk og rastløs..?
har gjort det hver weekend i 4 uger og effekten har været der men sidste week fik jeg bare ondt i hovedet og ville gerne hjem og sove, kom os hjem men søvn blev der ikke noget af..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 08 dec 2005 19:15 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Du kan sagtens have udviklet noget tolerance og/eller nogle akkumulerede ubehagelige effekter efter 4 weekender i træk på amfetamin. I hvor høj grad det er tilfældet afhænger naturligvis også af hvor meget du har taget og hvor længe du har kørt på, fødeindtag, og din øvrige adfærd. Men helt generelt vil jeg tro at det er de færreste der kan tage amf hver weekend uden gradvist at underminere helbredet i en eller anden grad.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 17:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 aug 2005 15:10
Indlæg: 10
Geografisk sted: Aalborg
Hm synes ikke lige jeg ku finde et konkret svar på det, men sikkert nok bare mig der ikke gider læse forumet ordenligt igennem. Men angående lugt, hvordan skal det så lugte, altså når det er optimalt. Normalt har det den der karakteristiske syntetiske lugt, men nu har jeg fået noget der overhovedet ikke lugter sådan, det har nærmere sådan en sød lugt, men altså det funker - faktisk rigtig godt. Men mit spørgsmål er om lugten har nogen betydning, og i så fald hvordan fanden ska det så lugte???


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 17:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Det er som Dex siger. Det der lugter er urenheder fra produktionen eller nedbrydningsprodukter pga. dårlig opbevaring.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 17:56 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 aug 2005 15:10
Indlæg: 10
Geografisk sted: Aalborg
Så altså det har ikke nogen speciel lugt? Lugten er det kun fra urenheder det skal slet ikke lugte af noget? Så når jeg nu har noget der ikke lugter særlig meget er det så et godt tegn, hende jeg købte det af sagde det var god kval, men altså det ska hun jo sige - men jeg må sku sige det virker bedre end hva man normalt får fingrerne i.

...og undskyld jeg spør så meget meget men vil sgu gerne ha styr på lige præcis hvad det er jeg propper i næsen :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 18:38 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 maj 2004 16:16
Indlæg: 581
Geografisk sted: Some where in Dk
Yousef skrev:
Så altså det har ikke nogen speciel lugt? Lugten er det kun fra urenheder det skal slet ikke lugte af noget? Så når jeg nu har noget der ikke lugter særlig meget er det så et godt tegn, hende jeg købte det af sagde det var god kval, men altså det ska hun jo sige - men jeg må sku sige det virker bedre end hva man normalt får fingrerne i.

...og undskyld jeg spør så meget meget men vil sgu gerne ha styr på lige præcis hvad det er jeg propper i næsen :)


Jeg tror ikke du kan tage det som indikator på noget, helt rent amfetamin er som sagt et hvidt lugtfrit krystallinsk pulver, men selvom din amf ikke lugter, kan det jo stadig sagtens være ret cuttet. Det der stinker som ind i helvede, er i forskellige farver o.s.v, kan så tilgengæld også være meget potent, men der er bare rester fra produktionen tilbage i det. Jeg tror det er ret sjældent fremkommende med helt ren amf, der skal "kontakterne" i hvertfald være i orden.

Dex: Haha, den der myte har jeg godt nok også hørt et par gange, og det er utroligt så meget selv pushere tror på det. Hvis man prøver at overbevise dem om andet, bliver de pissesure for derefter at prøve og bilde en ind, at det er en selv der ikke fatter noget om stoffer.. Pffft... :roll: Og ja, jeg bor i provinsen, men tony´er o.s.v.. Bahh.. :evil:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 18:47 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 aug 2005 15:10
Indlæg: 10
Geografisk sted: Aalborg
Okay nu tror jeg jeg er ved at ha nogenlunde styr på det. Det vil så sige det skal heller ikke smage af noget eller hva? ...og det der med når man får af vide af en eller anden pushermakker at sådan en marcipankonsistens er det bedste man ka få fat i, det er også bare lort så?

...og så amf man ka ryge hva er det for noget?

Og tak for svarerne og så ja undskyld hvis jeg spørger dumt, men tror eller faktisk ved jeg at der er nogen der har taget røven på mig ihvertfald en gang eller to, men det ka man jo selvfølgelig ikke undgå


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 19:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Jo for fanden, det smager ad helvede til! Men det lugter ikke af noget hvis det er helt rent.

Dog er der en tendens til at hvis det stinker kraftigt, er det ofte også renere end noget som stinker knap så meget. Det skyldes at når det bliver cuttet, bliver mængden af lugtende urenheder jo også cuttet, og derfor vil lugten blive svagere. Generelt er det dog svært at sige noget om kvalitetens forhold til lugten, da man godt kan få amf der ikke lugter, og som altså virker lige så fint eller bedre end noget som stinker helt vildt.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jan 2006 19:12 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Jeg vil mene, at i dagens Danmark, bør man faktisk gå efter "marcipan", dvs. fugtig amfetamin der stinker af helvedes til.
Det kommercielle marked for amfetamin er så korrupt, at synteserne bliver sjusket udført, og man derfor får et produkt med disse ildelugtende urenheder.

Man bør holde sig fra tørt amfetamin-pulver uden lugt, medmindre man løber ind i en connoisseur, som rent faktisk har noget ren amfetamin, men så vil man ikke i ét sekund være i tvivl om at manden ved hvad han snakker om.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team