Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 07 nov 2009 12:15 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 dec 2006 16:38
Indlæg: 1440
Geografisk sted: !!!
men pas på med garnet! Det kan afsløre dig op til 90 dage efter indtagelse af narko.
http://www.meditests.com/hairdrugtest.html


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2009 17:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 jan 2009 13:48
Indlæg: 37
100% ren amf er helt flydene, Når du får en pose pulverlignende pis er det for det er voldsom cuttet op, måske helt ned til 5-10% amf cuttet med 90-95% kreatin, eller andet lort som folk nu kan finde på at cutte med. Men det kan også sagten være blandet med vodka eller lignene så det er mere flydende, og derfor ser noget bedre ud for kunden. så det er med at være ops. på de små detaljer. Man oplever jo hver dag folk som er total amatører, og prøver at sælge sådan noget lort de har leget med.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2009 17:19 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
M-T-N skrev:
100% ren amf er helt flydene, Når du får en pose pulverlignende pis er det for det er voldsom cuttet op, måske helt ned til 5-10% amf cuttet med 90-95% kreatin, eller andet lort som folk nu kan finde på at cutte med. Men det kan også sagten være blandet med vodka eller lignene så det er mere flydende, og derfor ser noget bedre ud for kunden. så det er med at være ops. på de små detaljer. Man oplever jo hver dag folk som er total amatører, og prøver at sælge sådan noget lort de har leget med.


Amfetamin er fast stof både som fri base og salt (som det næsten altid kommer i på markedet). Så det er vist dig der er en total amatør :P

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 nov 2009 17:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
M-T-N skrev:
100% ren amf er helt flydene, Når du får en pose pulverlignende pis er det for det er voldsom cuttet op, måske helt ned til 5-10% amf cuttet med 90-95% kreatin, eller andet lort som folk nu kan finde på at cutte med. Men det kan også sagten være blandet med vodka eller lignene så det er mere flydende, og derfor ser noget bedre ud for kunden. så det er med at være ops. på de små detaljer. Man oplever jo hver dag folk som er total amatører, og prøver at sælge sådan noget lort de har leget med.


Forkert!!! Læs lige op på lektien igen - amfetamin er et salt - og bestemt ikke flydende...=) Dog er det vandopløseligt, så derfor kan du godt få noget rigtig god amf der er vådt - men det er ikke rent!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 nov 2009 22:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 mar 2007 16:42
Indlæg: 324
Er freebase amfetamin ikke en olie? Benzedrine fra gamle dage var da den frie base trukket op i et papir sammen med menthol.... eller wha?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2009 08:06 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Imp skrev:
M-T-N skrev:
100% ren amf er helt flydene, Når du får en pose pulverlignende pis er det for det er voldsom cuttet op, måske helt ned til 5-10% amf cuttet med 90-95% kreatin, eller andet lort som folk nu kan finde på at cutte med. Men det kan også sagten være blandet med vodka eller lignene så det er mere flydende, og derfor ser noget bedre ud for kunden. så det er med at være ops. på de små detaljer. Man oplever jo hver dag folk som er total amatører, og prøver at sælge sådan noget lort de har leget med.


Amfetamin er fast stof både som fri base og salt (som det næsten altid kommer i på markedet). Så det er vist dig der er en total amatør :P


Hvor meget amfetamin freebase har du set i dit liv? Jeg kan fortælle dig at det er en klar olie. balle har ret.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 nov 2009 14:41 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Må indrømme, jeg aldrig har set fribasen. Men denne side hævder, at den er fast: http://www.drugbank.ca/drugs/DB00182

Referencerne inde på den ser okay ud, men de kan vel ha lavet en fejl.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2009 18:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 okt 2009 16:01
Indlæg: 50
En anden ting ..

SKAL amf obevares i fryseren?
Bliver det meget dårligere hvis det ligger i stuetemperatur i 1-2 uger?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 nov 2009 20:22 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Du kan sagtens ha det liggende ude i et par uger - bare hold det mørkt og tørt....=)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2009 14:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 sep 2009 18:44
Indlæg: 53
Geografisk sted: K-hole
Det skal lige siges, at jeg tit har haft amfetamin liggende i flere måneder. Og jeg synes, at det skræller lige så hårdt efter et par måneder, som det gør, når jeg får det. Jeg holder det selvfølgelig mørkt og tørt..(:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2009 17:30 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 dec 2006 23:36
Indlæg: 265
Jeg ved ikke om det kan gå ud over potensen ikke at have amfetamin liggende i fryseren, men mit får altid en UBEHAGELIG lugt hvis det ikke ligger i fryseren i mere end en uges tid ca.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2009 17:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 sep 2009 18:44
Indlæg: 53
Geografisk sted: K-hole
Det har jeg nu aldrig oplevet, heldigvis :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2010 16:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 feb 2010 15:59
Indlæg: 3
spacey skrev:
Har lige en række spørgsmål ang. noget amf jeg købte for ca. 2 uger siden, som desuden har en yoghurt agtig konsistens.. Det har nu ligget på min værelse i ca. 20 graders varme, og det plejer der nu ikke at være noget problem i..
Okay, det kan godt nok godt komme til at smage lidt underligt hvis det ligger for længe, men virkningen plejer da at være nogenlunde den samme..
Dette her har bare skiftet farve til svagt lyserrødt/måske lidt orange. Nogen der har en idé om hvorfor dette er sket??
Har også mange gange set fedtet/vådt amf før, men dette her er næsten helt flydende, hvad kan det skyldes?? Har min dealer puttet vand i for at snyde med vægten??
Ville det være en god idé at tørre det for at det holder sig bedre??
Og hvor meget har det egentligt at sige om man kommer det i fryseren, eller bare lader det ligge i stue temperatur?? Nedbrydes amfetamin hurtigt i varme??
Det gør desuden vanvittigt ondt at sniffe.. Hvad kan det være cuttet med??
Har prøvet at søge efter mine spørgsmål, men har ikke rigtigt kunne finde noget..

Mvh Spacey :D



Ahh det er efter min mening almen viden, at folk der suger det stads må vide at det helt klart skal på køl, for at det bibeholder effekten med andre ord jo vådere jo bedre, og jo mere lyserødt det er desto "giftigere" :wink:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2010 16:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 feb 2010 15:59
Indlæg: 3
Pill skrev:
En anden ting ..

SKAL amf obevares i fryseren?
Bliver det meget dårligere hvis det ligger i stuetemperatur i 1-2 uger?



Det blir ikke direkte dårligt, det mister bare utroligt meget af dens effekt! Hvis der er mulighed for det skal det ligge på køl hele tiden


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 feb 2010 19:42 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
HopIFjordeN skrev:
pma999 skrev:


Ahh det er efter min mening almen viden, at folk der suger det stads må vide at det helt klart skal på køl, for at det bibeholder effekten med andre ord jo vådere jo bedre, og jo mere lyserødt det er desto "giftigere" :wink:


Jo vådere jo bedre? Nej, jo vådere jo klammere/mere cuttet, men smart at du tror på den, altså for dealeren der hører dig efterspørge vådt amfetamin!
Og jo mere lyserød = enten farvet eller sløset syntese/ringe oprensning... Når du siger giftigt, er det så en god ting eller hvordan?

Ren amfetamin er overhovedet ikke vådt, eller farvet...

Vil kraftigt opfordre dig til at læse en hel del, før du udtale dig skråsikkert herinde - ellers må du have kildehenvisningerne parat!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 apr 2010 22:42 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 04 feb 2010 15:59
Indlæg: 3
HopIFjordeN skrev:
HopIFjordeN skrev:
pma999 skrev:


Ahh det er efter min mening almen viden, at folk der suger det stads må vide at det helt klart skal på køl, for at det bibeholder effekten med andre ord jo vådere jo bedre, og jo mere lyserødt det er desto "giftigere" :wink:


Jo vådere jo bedre? Nej, jo vådere jo klammere/mere cuttet, men smart at du tror på den, altså for dealeren der hører dig efterspørge vådt amfetamin!
Og jo mere lyserød = enten farvet eller sløset syntese/ringe oprensning... Når du siger giftigt, er det så en god ting eller hvordan?

Ren amfetamin er overhovedet ikke vådt, eller farvet...

Vil kraftigt opfordre dig til at læse en hel del, før du udtale dig skråsikkert herinde - ellers må du have kildehenvisningerne parat!


Du lyder jo som en helt ekspert på området.. godt vi har kloge mennesker herinde der kan irettesætte andre folk herinde.. der er ikke nogen grund til at du opfører dig som en sur lille pige.. Jeg holder fast i min mening og du holder fast i din, færdig!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 apr 2010 02:14 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Well, jeg tror der er en del folk herinde, der ved mere om amfetamin end dig... Bla fordi flertallet herinde ved, at ren amfetamin er hvidt, lugtfrit og på fast form ;)

Så jeg bakker op omkring HopIFjorden... Læs mere, eller find dig en anden pusher, hvis din nuværende har bildt dig ind, at amfetamin skal være snasket og ildelugtende før det er rent.
Jo, du kan sagtens få noget halvflydende og stinkende amfetamin, der er væsentligt stærkere end det folk er vant til (9-10% renhed), men rent, det er det ikke...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 apr 2010 01:48 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 24 apr 2010 01:20
Indlæg: 2
Alt det amf som jeg har taget igennem tiderne har været :

Hårdt, knustes let til pulver ved let tryk med kort.
Lugtede voldsomt kemisk. ( Lettere sødt, med et stejf af syre ) ( ROFL, lyder som om man er mad anmelder.. )
Brændte voldsomt i næsen.
Holdte mig kørende på en "grim" måde i mindst 6 timer efter indtagelse. ( grim = ville hellere sove på de tidspunkter... hehe... )
Kostede ikke en skid. ( Prisen er : xxxxxx [REDIGERET FOR AT FØLGE REGLER PÅ FORUM].. Har dog "forbindelserne" i orden.. )
Havde MEGA paranoia dagen efter. ( Troede sgu selv pizza manden kunne se jeg var på stoffer, og ville ringe til policen )

Rør det ikke igen......


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2010 03:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2009 16:50
Indlæg: 20
Folk er syge i hovedet Jeg kender den verden ud og ind nogen gange kan det hvide i Jeres amfetamin stamme fra Kreatin , Laktose eller hundekalk andre gange fra vaskepulver eller Knuste hoved pine piller eller andet hvidt kost tilskud men ren amfetamin når det kommer ude i Rocker klubberne Vakum pakket fra Holland eller Polen er Flydende og lugter ad helveds til derfor jeg er mere til meth der er blevet udkrystaliseret og kan ryges på pibe da jeg suger en del bong normalt og er glad for piber og det er en krystal der er som glas den man kan ryge det flydende er bare amfetamin/meth olien der ikke er udkrystaliseret så man feks. kan ryge det
det fylder ikke mere som olie men er lettere at blande op med andet snavs så det ikke kan ses at det er cuttet for folk tror det skal være hvidt ligesom nogen tror det er et godt stof fordi de sku på toilettet nej det var pga af laktosen min ven men sådan er folk dumme som snot men de har masser penge og vil gerne fucke sig op


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2010 11:57 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Lorentz skrev:
Folk er syge i hovedet Jeg kender den verden ud og ind nogen gange kan det hvide i Jeres amfetamin stamme fra Kreatin , Laktose eller hundekalk andre gange fra vaskepulver eller Knuste hoved pine piller eller andet hvidt kost tilskud men ren amfetamin når det kommer ude i Rocker klubberne Vakum pakket fra Holland eller Polen er Flydende og lugter ad helveds til derfor jeg er mere til meth der er blevet udkrystaliseret og kan ryges på pibe da jeg suger en del bong normalt og er glad for piber og det er en krystal der er som glas den man kan ryge det flydende er bare amfetamin/meth olien der ikke er udkrystaliseret så man feks. kan ryge det
det fylder ikke mere som olie men er lettere at blande op med andet snavs så det ikke kan ses at det er cuttet for folk tror det skal være hvidt ligesom nogen tror det er et godt stof fordi de sku på toilettet nej det var pga af laktosen min ven men sådan er folk dumme som snot men de har masser penge og vil gerne fucke sig op


Lad nu være med at sidde og lukke en masse lort ud. Tror du ikke, folk med en baggrund som kemiker har lidt mere forstand på det end Brian og Børge ude fra rockerklubben? Grunden til, I får flydende, ildelugtende amfetamin fra Holland eller Polen, er fordi det er lavet af amatører, der mangler grundlæggende kemisk forståelse.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 227 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team