Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 nov 2019 07:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 228 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Når jeg læser de informationer om den tilstand Amfetamin forefindes i ved køb på gaden, stiller der sig et spørgsmål.

Under krigen fremstillede man milioner piller med 3 mg Amfetamin, som kunne tages "efter behag" for at holde folk vågne og for at få mere motorisk energi.

Så kom ferietabletterne og siden hen er der kommet en del tabletter på recept rundt om i verden. Alle disse tabletter er jo en tør enhed der kan opbevares længe og er nem at håndterer. Hvad er det der gør at man til dette formål kan fremskaffe Amfetamin der er langtidsholdbar ved almindelig temperatur og som er tør og velegnet til tablet fremstilling. Er det en særlig ren form af sulfatet. Eller ?

Hvis man ikke er ude efter (har ikke prøvet det) en kraftig påvirkning, men kun ønsker en stund med forøget motorisk energi, og den energirige tilstand man kommer i ved indtagelsen af 5 - 10 mg i tablet form, så kunne man jo komme langt bare med nogle få gram af det tørre rene stof.

Håber på nogle interesante svar ;o)

Admin
Brugeravatar

NimbusX skrev:
Så kom ferietabletterne og siden hen er der kommet en del tabletter på recept rundt om i verden. Alle disse tabletter er jo en tør enhed der kan opbevares længe og er nem at håndterer. Hvad er det der gør at man til dette formål kan fremskaffe Amfetamin der er langtidsholdbar ved almindelig temperatur og som er tør og velegnet til tablet fremstilling. Er det en særlig ren form af sulfatet. Eller ?

Når det produceres legalt er det jo under meget ordnede forhold. Det resulterer i et meget rent produkt. Sulfatet skal gerne være tørt og er holdbart i mange år ved stuetemperatur. Det er ikke nogen særlig egenskab ved amfetamintabletter. Hydrochloridet derimod er meget hygroskopisk og blir hurtigt til noget smat, når det ligger ude i luften. Jeg tror, det er denne egenskab pusherne prøver at efterligne ved at cutte det med væske. At det er noget smat betyder ihvertfald ikke nødvendigvis, at det er godt.

Jeg forstår dog ikke helt, hvorfor man nogle gange støder på hydrochloridet på det sorte marked (jeg er selv stødt på det i tidens løb). Det er ca ligeså potent som sulfatet. Til gengæld er det så hygroskopisk, at det næsten er umuligt at sniffe. Man skal være hurtig ihvertald :)

-Jimmy Carter

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Imp skrev:
Man skal være hurtig ihvertald :)

det er vel også meningen :rocking:

Titel: Re:
Junior medlem

spacey skrev:
Jorder lige din teori TK (du kan ta det) :D
Spredte et lag ud over et cd cover for at tørre det i mit kabinet, og da jeg kiggede til det idag var det mindsandten blevet HELT lysserødt med en anelse orange over det..
Det ser virkeligt sygt ud..
Men det er så på grund af varmen kan jeg konkludere..
Bare underligt at det reagere sådan på varme..
Du har forresten da også noget af det samme TK!! Har dit også skiftet farve??

brug kreatin til og suge det vædske det farver ikke og er ikke skadeligt

Junior medlem

Nu har jeg kører jeg daglig amf, og preps til kedsomhed.
lige nu har en makker og jeg købt 1 kg hver, to forskellige.
Ja skal dælme love for, at den jeg fik, den rykker helt ned i røvhullet, og jeg stortuede et godt stykke tid, 2x 1/4g, dvs. 0.7 til hvert horn, det samme skete for min makker.
Mit produkt lugtede faktisk en del, og skulle det sniffes, skulle det lige ligge 2-3 min. pl pladen for at det kunne hakkes fint.
Morgen efter, efter 2 timers søvn, tog jeg en ½ grams bombe. DET DUR!

Mim makkers produkt er lidt anderledes. Det er ikke nært så smattet, lugter lidt værre og giver rundt regnet samme effekt som ovennævnt..

Den amt jeg ellers har fået, har været fugtig, lettere klumpet, lugtet meget, og jeg syntes at der skulle mere til. Heldigvis har kun vi 200 tilbage, der bare skal væk :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
Danishbeef skrev:
Nu har jeg kører jeg daglig amf, og preps til kedsomhed.
lige nu har en makker og jeg købt 1 kg hver, to forskellige.
Ja skal dælme love for, at den jeg fik, den rykker helt ned i røvhullet, og jeg stortuede et godt stykke tid, 2x 1/4g, dvs. 0.7 til hvert horn, det samme skete for min makker.
Mit produkt lugtede faktisk en del, og skulle det sniffes, skulle det lige ligge 2-3 min. pl pladen for at det kunne hakkes fint.
Morgen efter, efter 2 timers søvn, tog jeg en ½ grams bombe. DET DUR!

Mim makkers produkt er lidt anderledes. Det er ikke nært så smattet, lugter lidt værre og giver rundt regnet samme effekt som ovennævnt..

Den amt jeg ellers har fået, har været fugtig, lettere klumpet, lugtet meget, og jeg syntes at der skulle mere til. Heldigvis har kun vi 200 tilbage, der bare skal væk :)

Billede

Medlem

Den sidste rapport fra Sundhedsstyrelsen skriv at den gennemsnitlige renhed af amfetamin, der er blevet beslaglagt de sidste 5 år, har været på 5%. 5%!!!!!!

Hvordan vurderer i hver især renligheden af amf fra de respektive steder i bor?

Jeg har ikke prøvet amf i mange år så jeg har ingen ide om kvaliteten af det heroppe nord på.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Jupiter
nitrat skrev:
Den sidste rapport fra Sundhedsstyrelsen skriv at den gennemsnitlige renhed af amfetamin, der er blevet beslaglagt de sidste 5 år, har været på 5%. 5%!!!!!!

Hvordan vurderer i hver især renligheden af amf fra de respektive steder i bor?

Jeg har ikke prøvet amf i mange år så jeg har ingen ide om kvaliteten af det heroppe nord på.

Også nogle år siden jeg tog det stads fra gadeplan, men da jeg startede var det nok omkring de 5-10% rent. Så begyndte vi at importere fra Holland, vil skyde på det var omkring de 50%. Det kunne i hvert fald mærkes at der skulle langt mindre til, og der var langt færre bivirkninger.

Junior medlem

At amfetamin er flydende er ikke garanti for god kvalitet.
Du har haft det liggende længe, og det er endda stadig flydende... ville sige, det kommer helt an på hvordan du har det opbevaret. Om det tæt pakket eller bare ligger i en drugbag frit.
Ville undgå fryser, for det fryses ned og molekylerne bliver fråsset ned. Derfor mere svage. At det har skiftet farve er klart et tegn på at det får ilt, og molekylerne arbejder. Der MEGET forskel på amf, dvs hvordan molekylerne er sat sammen den dag idag.
Men generelt, gå ikke op i hvor meget det river i næsen, mere smag og hvor nemt det tørre og giver virkning, ved så lidt som muligt.

Admin
Brugeravatar

SnowflakeX skrev:
At amfetamin er flydende er ikke garanti for god kvalitet.
Du har haft det liggende længe, og det er endda stadig flydende... ville sige, det kommer helt an på hvordan du har det opbevaret. Om det tæt pakket eller bare ligger i en drugbag frit.
Ville undgå fryser, for det fryses ned og molekylerne bliver fråsset ned. Derfor mere svage. At det har skiftet farve er klart et tegn på at det får ilt, og molekylerne arbejder. Der MEGET forskel på amf, dvs hvordan molekylerne er sat sammen den dag idag.
Men generelt, gå ikke op i hvor meget det river i næsen, mere smag og hvor nemt det tørre og giver virkning, ved så lidt som muligt.

Dine konklusioner er rigtige nok. Men damn, jeg har sgu aldrig hørt de forklaringer før :lol:

-Jimmy Carter

Junior medlem

Hvordan kan det være at hver gang jeg har vasket amfetamin i acetone, så bliver produktet et helt kridt tørt og hvidt pulver?
har det ingen empirisk værdi i denne diskussion? ? :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Det er fordi du fjerner mange af de klamme cutstoffer. Rent amfetamin sulfat er kridhvidt, tørt, og så godt som lugtfrit.

Junior medlem

Nu hvor vi snakker om amfs renhed/styrke, er der så folk der ved hvordan og med hvad, den måles? Ved sku kun hvad jeg har set i Breaking Bad, der var 2 methoder vist, 1 hvor man kiggede på det flyende produkt gemmen 1 mikroskop glas. 2 hvor det blev sprøjtet ind i 1 instrument der gav en %.

Insane psychedelia user!

Deus vult skrev:
Det er fordi du fjerner mange af de klamme cutstoffer. Rent amfetamin sulfat er kridhvidt, tørt, og så godt som lugtfrit.

Det er kreatin også

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fso skrev:
Deus vult skrev:

Det er kreatin også

Og utallige andre stoffer, men hvad er pointen?

Scheherazade skrev:
Nu hvor vi snakker om amfs renhed/styrke, er der så folk der ved hvordan og med hvad, den måles? Ved sku kun hvad jeg har set i Breaking Bad, der var 2 methoder vist, 1 hvor man kiggede på det flyende produkt gemmen 1 mikroskop glas. 2 hvor det blev sprøjtet ind i 1 instrument der gav en %.

Det tror jeg ikke du kan uden et laboratorie og nogenlunde bred viden indenfor kemisk analyse, med en eller anden form for massespektrometer, gaskromatograf eller lignende. Jeg tror heller ikke der er et instrument hvor du sprøjter det ind, og det så bare giver en %. Der skal nok nogle relativt lette beregninger til at omregne det til procent.

Insane psychedelia user!

Bare et eksempel på et af de mest almindelige cutstoffer du ikke fjerne ved acetonevasken :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fso skrev:
Bare et eksempel på et af de mest almindelige cutstoffer du ikke fjerne ved acetonevasken :)

Ahh okay, så er jeg med :)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Men når nu han går fra et vådt misfarvet lorteprodukt, til et hvidt tørt produkt, skal vi så ikke gå ud fra han fjernede en masse klamme cutstoffer?
Hvis man så vil af med kreatinen så må man jo lave en vandvask. Her skal man så være opmærksom på at amfetaminen ligger opløst i vandet og skal inddampes efterfølgende.

Insane psychedelia user!

Hvordan med druesukker som også er en klassisker?

Admin
Brugeravatar

Scheherazade skrev:

Jeg tror, man typisk måler renhed med HPLC. Man kan ihvertfald ikke bare kigge på det i et mikroskop og se renheden :D

Fso skrev:
Hvordan med druesukker som også er en klassisker?

Det kan fjernes ved en syre/base ekstraktion.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 228 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]