Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 19:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Er der nogen her der har prøvet det?
5-MeO-/DMT opløst i rent saltvand indtaget via næsespray. :shock: :o

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Er der saltvand i normale næsesprays?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
AoD skrev:
Er der saltvand i normale næsesprays?

her er en. http://www.apotekernes.dk/Helium.dll?ID=884

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Stoffet vil få sværere ved at passere slimhinden i næsen, hvis der sidder et lag væske ud over...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nope, næsesprays er uhyre effektive.
Maximal plasmakoncentration indtræder vist efter små 5 minutter.

Jeg har selv prøvet at sniffe 5-MeO-DMT freebase (som pulver), virker absolut fint.

Titel:
Insane psychedelia user!

Tørt pulvede virkede også fint for mig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Nope, næsesprays er uhyre effektive.
Maximal plasmakoncentration indtræder vist efter små 5 minutter.

Jeg har selv prøvet at sniffe 5-MeO-DMT freebase (som pulver), virker absolut fint.

hvor mange mg ren 5meodmt skal man regne med pr snif..?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Taget fra erowid.org:
Insufflated 5-MeO-DMT Dosages:
Threshold 3 - 5 mg
Light 5 - 10 mg
Common 8 - 15 mg
Strong 10 - 25 mg

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Start lavt og byg op derefter. Ellers får du dig virkelig en overraskelse, hvis trippet bliver for intenst første gang.

Jeg lagde ud med 5mg, og det var en fin dosis. 5-MeO-DMT er et utrolig kraftigt psykedelisk stof.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

aliaarhus skrev:
Start lavt og byg op derefter. Ellers får du dig virkelig en overraskelse, hvis trippet bliver for intenst første gang.

Jeg lagde ud med 5mg, og det var en fin dosis. 5-MeO-DMT er et utrolig kraftigt psykedelisk stof.

Sniffede du det også?

Mht. at "bygge op": En af mine bekendte eksperimenterede for noget tid siden en del med at ryge 5-MeO-DMT, og han erfarede at hvis han ikke fik en tilstrækkelig dosis med det samme, kunne han godt droppe at få et ordentligt trip ud af det den dag, pga. øjeblikkelig toleranceopbygning. Det nyttede ikke at ryge mere, heller ikke selvom det blev røget næsten med det samme efter første sug. Hvis det samme gælder for andre mennesker og for insufflering af stoffet, betyder det at man må "bygge op" over flere dage, og ikke bare kan redosere umiddelbart efter hvis ikke man har fået nok. Jeg vil dog stadig mene at det er en god idé at man om nødvendigt bruger de par dage på at øge dosen gradvist, da det er et temmeligt potent og ekstremt kraftigt virkende stof der er tale om. Dette er særligt vigtigt hvis ikke man har solid erfaring med andre psykedeliske stoffer i høje doser.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Lyder mærkværdigt.. Når man ryger N,N-DMT tager man aldrig alle 40-50 mg på én gang... Det kræver at man suger 2-4 gange..
Så må der vel også danne sig en krydstollerence efter det første væs, hvis det du siger er rigtigt..
Men sagen er at dem der prøver at ryge DMT ikke har problemer med kryds tollerence efter første sug, så nu bliver jeg lidt forvirret :?

Nogen der har oplevet det samme som Yeti?

/Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@yeti: Ja, det blev sniffet.

Og jeg glemte at sige, som du selv er inde på, at der er tolerance i forbindelse med 5-MeO-DMT, modsat f.eks. Salvia Divinorum, som man kan blive ved med at ryge om og om og om igen. Der er også krydstolerance i forbindelse med det. 5-MeO-DMT og f.eks. LSD bagefter, eller omvendt, kan man ligeså godt glemme.

Så man skal være opmærksom på, at når man arbejder sig opad, så er det en længervarende proces der godt kan vare i flere uger, forskelligt fra person til person. Men igen: Better safe than sorry.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
aliaarhus skrev:
@yeti: Ja, det blev sniffet.

Og jeg glemte at sige, som du selv er inde på, at der er tolerance i forbindelse med 5-MeO-DMT, modsat f.eks. Salvia Divinorum, som man kan blive ved med at ryge om og om og om igen. Der er også krydstolerance i forbindelse med det. 5-MeO-DMT og f.eks. LSD bagefter, eller omvendt, kan man ligeså godt glemme.

Så man skal være opmærksom på, at når man arbejder sig opad, så er det en længervarende proces der godt kan vare i flere uger, forskelligt fra person til person. Men igen: Better safe than sorry.

Jeg har prøvet at blande 5-MeO-DMT og LSD og det virkede fint.. Har også læst flere rapporter om andre som ryger 5-MeO-DMT på et LSD trip, og får fuld effekt, eller tager 5-MeO-DMT først og bagefter tripper LSD.
Det kan også godt lade sig gøre at tage 5-MeO-DMT flere gange efter hinanden, men hvis man skal have fuld effekt, kan det godt være det er bedst at vente et par timer..

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Når jeg ryger 5-MeO-DMT tager jeg det i 2-3 sug. Har i øvrigt gjort det nogle gange i slutningen af svampetrip, og der var der ingen problemer med at blive skudt afsted.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nu er jeg lidt rusten i "DMT the spirit molecule" af Rick Strassman, men skriver han ikke at der ikke kan registreres nogle synderlig resistensopbygning ved injiceret DMT?

Jeg har også selv prøvet at ryge 5-MeO-DMT og N,N-DMT gentagene gange med en halv times mellemrum uden at kunne mærke en synderlig resistensopbygning?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Så må jeg bare slå fast, at jeg taler af personlige oplevelser :) Det ser ud til, også ifølge Strassman, at det kan varierer voldsomt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Infected Cope skrev:
Lyder mærkværdigt.. Når man ryger N,N-DMT tager man aldrig alle 40-50 mg på én gang... Det kræver at man suger 2-4 gange..

Gør "man" det? :P

Sidst jeg røg DMT fik jeg suget det meste af ~60 mg. på én gang... det kræver en ordentlig pibe (læs i mit tilfælde; 25 ml. målekolbe), for at dampene bliver i kammeret, men det kan skam lade sig gøre.

Lad være med at gøre dette uden en tripsitter; jeg var alene og havde brug for at få mit ego fuldstændigt splittet ad. Men jeg havde hvad jeg vil betegne for et "white-out"... fuldstændigt ude af stand til at forstå den fysiske verden omkring mig, hvilket var max. forvirrende

Ah, well... det kræver også hardcore lunger, for det smager jo satme som at ryge en legoklods. :)

Undertegnede har i øvrigt heller ingen problemer med resistens-problemer for DMT/5-MeO-DMT...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
Fanny>> var du vist også igår... :lol:

ved ikke hvordan jeg ellers lige skal skrive til dig, men lovede jeg at gøre... ikke at jeg tror du aner hvem jeg er. du havde det vist rimelig godt. 8)
sorry for OT... :oops: igen....

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Tifany> Du må forveksle mig med en anden. Igår var jeg hjemme og faldt i søvn tidligt :wink: . Hvis du vil snakke personligt, så skriv en PM. Det er bedre, end at gøre det i en tråd, hvor det kun forstyrrer andre.

Hilsen Fanny

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nogle der ligger inde med en hjemmeside hvor man kan købe 5meodmt

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]