Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 apr 2024 13:27


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 00:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Opbevar dine piller tørt, køligt (hvis de ikke skal opbevares i længere tid er stuetemperatur fint) og ikke i direkte lys - sådan opbevares forøvrigt det meste knark bedst.

Til diskussionen om det skal være klumper eller ej vil jeg sige, at jeg selv har erfaring med at stenhårde klumper har været mere potente fremfor fint pulver. Det kan måske skyldes at en lille mellemhandler eller pusher, ikke kan cutte det op for derefter at tørre det eller, hvordan det nu gøres så sten hårdt, da det kræver lidt remedier og viden.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 01:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Hvad så når det skal op i næsen? Så skal det vel knuses?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 01:11 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Ja det skal det.

Og så fint som muligt for bedre optagelse gennem slimhinderne i næsen. Desuden gør det mindre ondt jo bedre det er hakket.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 01:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
AoD skrev:
Ja det skal det.

Og så fint som muligt for bedre optagelse gennem slimhinderne i næsen. Desuden gør det mindre ondt jo bedre det er hakket.


Okay. Gør det da ondt at sniffe?
Jeg har hørt man ikke skal "suge" særlig hårdt, er det rigtigt?

Nu har jeg snart ikke flere spørgsmål ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 01:23 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Ikke noget videre.. dvs. faktisk ikke, medmindre det er cuttet op med noget lort eller ikke er hakket ordentligt. Faktisk er det behageligt at sniffe, fordi man får et sus.

Det er bedst ikke at suge så hårdt, da det gerne må sidde og virke oppe i næsen og ikke bare ryge lige ned i svælget med det samme, men du skal heller ikke sniffe så forsigtigt, at det ikke kommer helt op i næsen og ryger ud igen efter noget tid. Bare snif, som om du skulle dufte til en god deodorant, som ikke er så stærk i duften, så du bliver nødt til lige at snuse lidt til.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 01:24 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 feb 2003 02:01
Indlæg: 2386
Geografisk sted: NRBX
Jep! Hak det i stykker med et barber blad. Hvis det er komplet umulig fordi det er for "blobbet" er der ingen anden udvej end at sluge det. Men det plejer også at virke fint på mig.

Som sagt virker det rigtig rigtig lang. Har nogen gange prøvet hvor jeg har rendt rundt hele natten og morgenen. Prøvet at sove et par timer om, formiddagen, og derefter stået op igen og følt mig virkelig overfrisk og begyndt og rode op og jeg ved ikke hvad. Du er helt 100 også rimelig underlig dagen efter

_________________
Den røde knap →


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 01:27 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Det ER faktisk muligt at sniffe det, selvom det er fuldstændig klumpet og vådt. Aldrig er jeg blevet tvunget til at bombe noget, uanset hvordan konsistensen har været. Hak i det så godt som muligt og lad det så ligge fremme og tørre i måske 20 minutter. Hak så igen bedst muligt, lad det tørre, hakke, tørre osv. osv. Det er nu engang bedst i næsen. ;)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 01:28 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 sep 2002 01:01
Indlæg: 1299
Geografisk sted: Sjælland
Det kan godt svide lidt i næsen alt efter, hvad der er i dit pulver og forbered dig på en hæslig smag i munden bagefter.

Du skal ikke sniffe for hårdt da du derved bare får mere ned i munden, hvor det for det første ikke virker og for det andet smager af lort. Det er lidt svært at forklare præcist, hvor hårdt du skal sniffe, men prøv dig frem og lad være med at sniffe ind alt, hvad du kan.

Edit: Bakkenbart/PsyGoA's foreslag med at sniffe som du vil lugte til en deodorant lyder godt nok.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 09:51 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Imponerende som I kan gøre en videnskab ud af at sniffe narko :lol:

Man stikker røret op i næsen, placerer den anden ende ved sin dope og suger... færdig arbejde! Så længe det kommer IND i kroppen skal det nok virke. Tvivler på der er stor forskel på sniffeteknikker kontra effekt. Det er nok nærmere jeres slam-narko der har svingende mængder indholdsstof :)

MVH
KI


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jun 2004 14:17 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Nej, nej, selvfølgelig virker det uanset hvordan du sniffer, eller om det hele ryger direkte ned i svælget. Det gør bare godt i næsen, that's all... :)


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2004 17:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Heyy!!
Købte et gram idag. Det er en klump der mest af alt minder om ler i konsistensen, lige nu ligger det i mit kabinet og tørrer, det bliver mere og mere tørt.
Farven er let gullig.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2004 17:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 feb 2004 15:04
Indlæg: 140
Geografisk sted: My Place
Næckay skrev:
Heyy!!
Købte et gram idag. Det er en klump der mest af alt minder om ler i konsistensen, lige nu ligger det i mit kabinet og tørrer, det bliver mere og mere tørt.
Farven er let gullig.


Uden at det du skriver er nogen garanti for at det er godt, så lyder det umiddelbart som HELT fint :D og hvis den karakteristiske lugt også er der, ved ik om du kender den, så er du ik gået helt galt i byen :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2004 17:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
munit skrev:
Næckay skrev:
Heyy!!
Købte et gram idag. Det er en klump der mest af alt minder om ler i konsistensen, lige nu ligger det i mit kabinet og tørrer, det bliver mere og mere tørt.
Farven er let gullig.


Uden at det du skriver er nogen garanti for at det er godt, så lyder det umiddelbart som HELT fint :D og hvis den karakteristiske lugt også er der, ved ik om du kender den, så er du ik gået helt galt i byen :wink:


Lyder lækkert!
Skal nok skrive når jeg har prøvet det :D


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 25 jun 2004 18:33 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Du har fået fat i dét, der kaldes marcipan-amf. De fleste føler sig heldige, når de får fat i dét. Det plejer at virke rigtig dejligt. :P


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 26 jun 2004 18:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2004 22:10
Indlæg: 15
Geografisk sted: Århus
Bakkenbart skrev:
Du har fået fat i dét, der kaldes marcipan-amf. De fleste føler sig heldige, når de får fat i dét. Det plejer at virke rigtig dejligt. :P


Kanon, lyder godt!
Er det så dumt af mig at jeg har laddet det ligge og tørre i ca. et døgn nu, så det er nemmere at sniffe? Altså går det ud over virkningen?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jun 2004 13:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
.. og den lader vi lige stå et øjeblik :roll:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jun 2004 16:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 18 sep 2003 01:01
Indlæg: 719
nej det går ik ud over virkningen.... :?

Vel husk at smulre det godt og grundigt (evt brug visakort til at knuse det på bordet, spred det så på noget sølvpapir, så det tørrer helt igennem


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jun 2004 21:13 
Offline
Site Admin

Tilmeldt: 21 maj 2002 01:01
Indlæg: 1118
Afhængigt af hvilket salt af amfetamin / meth det er i har fingrene i kan det være mere eller mindre vandsugende. DVS at man kan risikerer at det rent faktisk bliver goo'ey af at ligge ved alm. luftfugtighed.

Et godt trick til at tørre det komplet er som følger: Lad det ligge i et døgn for "åben himmel" so to speak. Altså bare direkte på et bord.

Køb derefter noget CaCl2 eller Na2SO4 i Matas. Tror nok de sælger det - ellers er det til at få fat i uden store problemer. Det er sådan nogle vandsugende stoffer. Tør det i ovnen ( se instruktioner på http://www.rhodium.ws ). Herefter proppes et par gram af det tørre tørringsmiddel ned i bunden af et syltetøjsglas eller lignende(bare det er lufttæt). Derefter placeres ens stoffer på en lille tallerken ovenpå tørringsmidlet, således at det ikke kommer i direkte kontakt med stoffet. Så skrues låget på og glasset gemmes væk i et døgns tid.

Efter det døgn er 99.9% af alt vand fra stoffet med garanti væk. God måde at tørre selv de mest delikate stoffer på...

Happy drying, VH
KI


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jun 2004 22:18 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
*host* CaCl2 er bestanddelen i diverse fugtfjernere/fugtposer... *host*


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 28 jun 2004 23:43 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2004 13:36
Indlæg: 292
Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Hvilken af de to virker bedst?
Og hvis man bruger de små kugler fra fugtposer er det vel bedst at knuse dem?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 78 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team