Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Min usynlige lilla kat har muligvis fået fat på en 2C-E-tabs. Er der nogen der kan fortælle lidt om virkningen på disse?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Har din kat brugt vores søgemaskine ?

Dette eksotiske PEA er ligesom så mange andre blevet diskuteret her på boardet før... :P

Forøvrigt - 2C-E tabs ???

Hvordan ser de ud? Hvor meget indeholder de? Er du 101% sikker på at det nu også er 2C-E der er i dem?

Der er 2C-I piller i omløb her på kloden, de er hvide med et "i" som logo.

PiHKAL #24 2C-E

Titel:
Tidligere holdmedlem

meget lignende 2ci, dog knapt så visuelt, medmindre du går højt op i doser.........

har en kammi der ofte har prøvet lsd og shrooms, men han kunne ikke kapere 2ce, og fik badtrip på.........

har 3 venner der har taget doser på ~ 30 mg. der var vilde med det.......dog syntes de at ved ~15 mg var det alt for tamt......de er dog uerfarne med psycehdelia, og tror at de forventede mere af det generelt..........

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Dextrose skrev:
Har din kat brugt vores søgemaskine ?

Dette eksotiske PEA er ligesom så mange andre blevet diskuteret her på boardet før... :P

Forøvrigt - 2C-E tabs ???

Hvordan ser de ud? Hvor meget indeholder de? Er du 101% sikker på at det nu også er 2C-E der er i dem?

Der er 2C-I piller i omløb her på kloden, de er hvide med et "i" som logo.

PiHKAL #24 2C-E

Min kat undskylder :) Der skulle eftersignende være 5 mg 2C-E i, hvordan de ser ud ved den desværre ikke.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Den er god nok, Dex... et firma er begyndt at sælge 2C-E i tabs.

Titel:
Site Admin

Sådan nogle wankers!!! De sku ha skåret nosserne af alle de der RC distributører!!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
KenIshii skrev:
Sådan nogle wankers!!! De sku ha skåret nosserne af alle de der RC distributører!!

Jeg havde faktisk troet, at du var liberalt indstillet KI, men jeg kan høre det ikke er tilfældet! :P

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Yep den er officel..
Jeg har også set dem,til omkring 50 Sv.Kr.stk. :shock:

Titel:
Site Admin

Psyko> Du kan tro jeg er liberalt indstillet; men min holdning til RC forhandlere har intet med liberalisme at gøre. Det er udlukkende et spørgsmål om etik! Jeg har tidligere handlet hos sådan en forhandler og med tiden er jeg da også ærgelig over jeg har støttet sådan en biks - men der er jo ikke meget at gøre ved fortiden... Anyhow, grunden til min antipati over for de selskaber er:

Folk der sælger "Research Chemicals" gør det udlukkende for at tjene en enormt profit på at misbruge et navn som "research" til at bøje lovgivningen. De sælger feks BzP, 2Cx'ere og alle mulige andre psykoaktive stoffer under et tag. I sidste ende er det jo bare "lamme chemicals", for det er jo det de bliver brugt til. De bliver solgt af folk der knap er istand til at gå lige og tygge tyggegummi samtidigt, TIL folk der der knap er istand til at gå lige og tygge tyggegummi samtidigt (måske enkelte undtagelser, men det er mere reglen end undtagelsen).

Efterhånden er det også ret tydeligt hvad der sker med de kemikalier... Pressen får nys om dem og annoncerer: "nyt ecstasy, mere dødeligt end før etcetc" og de bliver smidt på listen over ulovlige stoffer og umuliggør -rigtig- research i dem.

Set i det lys syntes jeg næsten at de er mere usle mennesker end folk der sælger illegale stoffer (har vidst også flere gange luftet min holdning om folk der sælger stoffer, så den er meeeget lavt rangerende den her!)! Folk der sælger ulovlige stoffer, ødelægger det højest for sig selv og dem der er dumme nok til at købe af dem. RC sælgere går ind og påvirker lovgivning og en meget større skare af mennesker.

Allerede nu er TMA-2, 2CB, 2CI etc røget på den liste pga tidligere nævnte røvhuller.

Sikkert mig der er blevet en gammel tvær mand; men for at kunne kalde det "research kemikalier", kræver det satme også man er istand til andet end at svinge sit Visa kort! Research er mere end bare at bestille, æde og lamme sig. Det er ikke alt der er lige så let som at gå ned i supermarkedet og handle hvad man vil ha! Hvis det blev holdt ved det, så var der pludseligt mange flere lovlige sager at kigge på, men pga en flok griske røvhuller er lovgivningen nu sådan at det ikke kan lade sig gøre! Så jow tak - no RC's for the masses!!! :evil:

Senest rettet af KenIshii 29 jun 2004 15:32, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ken:
Jeg kan kun erklære mig enig.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*KI* Hvordan bør "rigtig" research foregå?

Titel:
Site Admin

Research er alt fra at undersøge hvordan stoffet er bygget op kemisk set, hvordan det virker farmakologisk set til selve syntesen og den subjektive virkning. Først når folk rent faktisk er involveret i alle de trin kan man kalde det "research"... Ellers er det bare et fancy navn for at købe stoffer og lamme sig.

Note: Jeg har aldrig selv proklameret at være under "research chemicals" kategorien - så ikke noget med at kalde mig hellig tak ;-)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Den subjektive virkning kan jo netop ikke vurderes objektivt i et laboratorie. Det er en unik oplevelse som ikke kan undersøges, idet mange forskere har en professionel distance til den kemiske agent. De har ofte ingen førstehåndserfaring, men må tage sig til takke med andenhåndsberetninger fra forsøgspersonen. Alene denne afstandtagen til selve forsøgsemnet umuliggør enhver forskning. Derimod mener jeg at enhver person, på mere end lige fod med forskere, er i stand til at finde introspektiv/selvanalytisk/spirituel anvendelse for psykedeliske substanser.

Titel:
Dedikeret medlem

researche hvordan det virker på kroppen og sindet med andre ord

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
jeg kan så fortælle at jeg i går faldt over et svensk link, som handlede om ulovliggørelse af 4 research chems.. deriblandt 2c-e... mon det skyldes et velkendt svensk firma som sælger 2c-e i tabs? samt andre sager. og så til ekstreme overpriser.

http://europa.eu.int/comm/enterprise/tr ... &sNLang=EN

Titel:
In our memories
Brugeravatar

TJiLLe skrev:
jeg kan så fortælle at jeg i går faldt over et svensk link, som handlede om ulovliggørelse af 4 research chems.. deriblandt 2c-e... mon det skyldes et velkendt svensk firma som sælger 2c-e i tabs? samt andre sager. og så til ekstreme overpriser.

http://europa.eu.int/comm/enterprise/tr ... &sNLang=EN

Kort sagt betyder det at 5-MeO-DMT, 5-MeO-DiPT (Foxy Methoxy), 5-MeO-aMT (alternativt a,O-DMS) og 2C-E ryger på den samme liste i Sverige, som bl.a. 2C-T-7 befinder sig på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Pis :(

Hvorfor fanden skulle det ellers gode firma skifte ejer og sælge varerne på den måde? :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!

Det var nu ikke meget anderledes før.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
daffy duck skrev:
Det var nu ikke meget anderledes før.
De solgte det i det mindste under betingelserne at kemikalierne skulle bruges til research og ikke indtages.
Den nye sælger produkterne til indtagelse.

Synes der er en væsentlig forskel, selvom folk ikke overholder reglerne om indtagelse.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
BRB skrev:
daffy duck skrev:
Synes der er en væsentlig forskel, selvom folk ikke overholder reglerne om indtagelse.

Det forstår jeg ikke? Alle ved jo godt hvad det skal bruges til alligevel, der er sgu' ikke nogen der samler på kemikalier for sjov! :P

Det er lidt anderledes med ethnobotaniske materialer, hvor der rent faktisk kan være en samleværdi.

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]