Psyko> Du kan tro jeg er liberalt indstillet; men min holdning til RC forhandlere har intet med liberalisme at gøre. Det er udlukkende et spørgsmål om etik! Jeg har tidligere handlet hos sådan en forhandler og med tiden er jeg da også ærgelig over jeg har støttet sådan en biks - men der er jo ikke meget at gøre ved fortiden... Anyhow, grunden til min antipati over for de selskaber er:
Folk der sælger "Research Chemicals" gør det udlukkende for at tjene en enormt profit på at misbruge et navn som "research" til at bøje lovgivningen. De sælger feks BzP, 2Cx'ere og alle mulige andre psykoaktive stoffer under et tag. I sidste ende er det jo bare "lamme chemicals", for det er jo det de bliver brugt til. De bliver solgt af folk der knap er istand til at gå lige og tygge tyggegummi samtidigt, TIL folk der der knap er istand til at gå lige og tygge tyggegummi samtidigt (måske enkelte undtagelser, men det er mere reglen end undtagelsen).
Efterhånden er det også ret tydeligt hvad der sker med de kemikalier... Pressen får nys om dem og annoncerer: "nyt ecstasy, mere dødeligt end før etcetc" og de bliver smidt på listen over ulovlige stoffer og umuliggør -rigtig- research i dem.
Set i det lys syntes jeg næsten at de er mere usle mennesker end folk der sælger illegale stoffer (har vidst også flere gange luftet min holdning om folk der sælger stoffer, så den er meeeget lavt rangerende den her!)! Folk der sælger ulovlige stoffer, ødelægger det højest for sig selv og dem der er dumme nok til at købe af dem. RC sælgere går ind og påvirker lovgivning og en meget større skare af mennesker.
Allerede nu er TMA-2, 2CB, 2CI etc røget på den liste pga tidligere nævnte røvhuller.
Sikkert mig der er blevet en gammel tvær mand; men for at kunne kalde det "research kemikalier", kræver det satme også man er istand til andet end at svinge sit Visa kort! Research er mere end bare at bestille, æde og lamme sig. Det er ikke alt der er lige så let som at gå ned i supermarkedet og handle hvad man vil ha! Hvis det blev holdt ved det, så var der pludseligt mange flere lovlige sager at kigge på, men pga en flok griske røvhuller er lovgivningen nu sådan at det ikke kan lade sig gøre! Så jow tak - no RC's for the masses!!!