Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 15:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Randers
I denne tråd bliver der omtalt doser på op til 80 dexofan-piller. Det er en ret stor mængde, som vil være alt for meget for langt de fleste, så lad som udgangspunkt være med at prøve det derhjemme! - Child

Har efterhånden spist hostepiller en del gange, det er helt klart mit foretrukne stof, ville lige høre om der er nogen der har prøvet at blive normal efter et trip uden at de har sovet? :?: Snakker ik om at blive normal efter 10-20 dexofaner men når man har spist 40-80 styks :twisted: , har en teroi om at det ik kan lade sig gøre, men tar jeg fejl? Læste folk ynglingsstoffer, set ingen der har dmx som favorit? altså dog, hostepiller er da det vildeste trip af alt, forstår ik folk ik kan li d :) :P

Titel:
Tidligere holdmedlem

.................

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Det vildeste?? Jammen hvad har du prøvet? Pils og dexofan?

Du glemmer at der osse er stoffer som LSD, MDMA og GHB som nok alle sammen rykker dextromethorphan rundt...

Men ja du kan da godt blive normal uden at sove. Og der går formentlig ikke specielt meget længere end hvis du havde sovet

Senest rettet af Optimus Crime 01 aug 2004 16:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Det tror jeg ikke, men dexofan er noget lort i forhold til alt muligt andet, det kan godt være det er mega vildt, men der ER det stof med det mest slam-agtige bodyload, og når man lægger den slammede-klammede-efterbrænder oven i så for man = Et lorte stof. Det er sådan man tager hvis man ikke har kontakterne til at få ordentlige stoffer. Men ok det er da lidt fedt og svæve ude i ingentingen for en tid.

Titel:
Dedikeret medlem

Ja, det er bare totaaaaalt fedt at æde håndkøbsmedicin for at blive lam
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg tror ikke selve stoffet, altså DXM, bliver hurtigere metaboliseret, hvis man sover, men søvn hjælper nok en del, hvis man er ret bonget i hovedet efter at have indtaget så store mængder af et stof, som i forvejen er ret hårdt for kroppen.

Medlem

Geografisk sted: Greve
Dexofan Styrer skrev:
Snakker ik om at blive normal efter 10-20 dexofaner men når man har spist 40-80 styks :twisted: , har en teroi om at det ik kan lade sig gøre, men tar jeg fejl?

Jeg syntes bare du skulle prøve at spise 80 stykker og se om du bliver normal

Junior medlem

Spooky-kid
Jeg syntes bare du skulle prøve at spise 80 stykker og se om du bliver normal.

Nu ligger jo landet jo sån at jeg plejer at spise 60-80 stykker, i sir alle sammen at LSD er meget vildere osv men har også læst at folk herinde kun spiser 10-15 dexofaner, d r jo ingengang nok til den første tur, når man er på første turen glæder man sig jo til de næste ture, nej prøv at spis 60 stykker også kan vi se hvad i sir om stoffet :twisted:

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg blev normal sådan set før jeg gik i seng, da jeg havde ædt 20 af dem. DXM er og bliver det mest lortede narko nogensinde... jeg skal i alt fald aldrig røre det igen.

Og 80 stykker?!? Hvorfor fanden anbefaler du det?? Man er satme en idiot hvis man æder 80 piller!

Insane psychedelia user!

Dexofan Styrer skrev:
Nu ligger jo landet jo sån at jeg plejer at spise 60-80 stykker, i sir alle sammen at LSD er meget vildere osv men har også læst at folk herinde kun spiser 10-15 dexofaner, d r jo ingengang nok til den første tur, når man er på første turen glæder man sig jo til de næste ture, nej prøv at spis 60 stykker også kan vi se hvad i sir om stoffet :twisted:

Prøv at hold din kæft med at anbefal sådan nogle lamme doser. Hvis en førstegangsbruger æder 60 eller 80 dexofaner vågner han fandme op 2 meter under jorden. Du skulle måske overveje dit misbrug hvis du normalt tager 60-80 dexofaner når du tripper for det er ret mange, hvis man sammenligner med at den normale dose er et sted mellem 5 og 20 piller.

Titel: Dexofan
Junior medlem

Sorry, det var skam ik ment som en anbefaling til at folk sku gå ud og æde 60-80 hostepiller, ved udmærket jeg har et problem når jeg spiser så mange, Mente bare det er svært for folk at bedømme d når de ik har prøvet d, men d r bestemt ik mens som en anbefaling, tværtimod, synes folk skal holde sig langt væk fra sån noget :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
DXM er jo bare ikke rart.. det kan sikkert godt være et "helt vildt trip", men i hvert fald for mig, ikke behageligt

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Så vidt jeg ved kan dexofan medføre olneys lession - Er det ikke rigtigt? Derfor synes jeg det virker ret dumt at lamme sig i, når der er så mange andre fede, og langt mindre skadelige, alternativer. Hvad har du prøvet, Dexonfan styrer?

Titel:
Junior medlem

Du skriver det kan medføre-olneys lession, er nok ik helt klar over hvad d r?

Har prøvet d meste efterhånden, men må klart sige at hostepiller r mit foretrukne men hostepiller selvfølglig ik noget man kan gå i byen på, d r klart, det er jo hver ting t lejligheden, men kan godt li den måde hvor man virkelig blir en del af universet, d r virkelig en stor oplevelse :)

Titel:
Dedikeret medlem

Olneys lession er små huller i hjernebarken omkring storehjernen. Så vidt jeg har forstået? Det samme kan opstå ved stort misbrug af N2O, diverse opløsningsmidler og formentlig også PCP.

Titel:
Insane psychedelia user!

Johndeer skrev:
Olneys lession er små huller i hjernebarken omkring storehjernen. Så vidt jeg har forstået? Det samme kan opstå ved stort misbrug af N2O, diverse opløsningsmidler og formentlig også PCP.

Hvor står det at misbrug af dexofan medfører huller i hjernebarken som ved opløsningsmidler? Det kunne jeg godt tænke mig at se noget dokumentation på.

Titel:
Dedikeret medlem

Om olneys lession:

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtml

Titel:
Junior medlem

Johndeer skrev:

Har ik hørt om det men d skal da nok passe, hvor har du læst d henne? Har da hørt om folk der r blevet til grøntsager 1.gang de åd hostepiller så sundt r d nok ik :(

Titel:
Junior medlem

Har læst d på d link du har skrevet men der står jo det endnu ik er set endnu så d sker nok ik så tit men nu r d jo heller ik mange der spiser dexofaner så hvor stor chancen er for at d sker er jo umuligt at vide, satser på d ik sker :P

Titel:
Dedikeret medlem

du bringer sku sort lys over randers' ellers fine stof-miljø :roll:

men gad sku godt se dig i byen på 80 dexo'er :wink:

og mon ikke dette indlæg ville adfinde sig bedst under fuck fora'et

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]