Hej Infected Cope
100 mcs er en god dosis. Mit første LSD trip var på 120, og det virkede STÆRKT! Men stadig, jeg tror du kan håndterer det, fordi du jo har god erfaring med andre substanser.
Jeg har haft nogle få dårlige erfaringer med LSD, men dem kunne jeg have undgået, hvis jeg havde haft en kyndig vejledning omkring hvad man skal gøre, hvis der opstår ting i trippet man har modstand på.
Selvfølgelig skal set og settings være iorden, men det ved du jo. Ud over det, er det vigtigt at gøre sig mentalt forberedt på at "overgive" sig til stoffet; du har taget en beslutning om at tage det, og så kan du ikke fortryde og gøre modstand når det først begynder at virke.
Hvis man selv vil styre processerne i de dybere lag, bør man mediterer sig frem istedet.
Psychedeliske stoffer tager fat i nakken på en, og så er det bare om at give slip, og lade sig føre. Det er ikke alle mennesker som kan lide at give slip på sig selv i en sådan grad og har man det sådan, bør man holde sig fra disse stoffer.
Når du spiser LSD bør du altså være klar til at give slip på dig selv, og du må gøre op med dig selv, om du vil stole på stoffet, så du ikke pludselig begynder at gøre modstand når trippet udfolder sig.
Og hvis der skulle udfolde sig nogle negative ting i dit trip, må du have tillid til at det er ok, - at der er noget du skal se på og gå igennem.
Mærk efter dine følelser på trippet. Hvordan reagerer du på de visioner du ser? føler du modstand, så gå ind i de følelser som har modstand, og prøv om du kan opløse dem ved at gå igennem dem. Tit gemmer der sig skjulte følelser under vores forsvar, som kan handle om angst, skyld, skam eller sorg. Finder du dem, så lad dem udfolde sig, så du kan gå igennem dem. På den måde opløser du gammel bunden energi, så den kan strømme frit igennem dig.
Held og lykke med dit trip
Jeg vil også tage LSD inden så længe.
Hilsen Fanny