Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: gul efter iv
Medlem

hey jeg er blevet en lille smule gul omkring der hvor jeg har iv'et er det normalt eller skulle jeg gå til lægen det er 4 dage siden

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det kunne godt lyde som om du har fået et blåt mærke fordi åren har blødt lidt under huden. Er det ømt?
Jeg synes dog uanset hvad at du skal få det undersøgt hurtigst muligt - vi kan ikke udelukke at det ikke er noget andet som er farligt. Det er umuligt at stille en diagnose når man ikke kan se og mærke det pågældende sted og når man ikke er læge.

Medlem

det er ikke ømt og det er meget svært at se, stikmærkerne er ved at være væk nu tak for svar

Admin
Brugeravatar

Hvis du er i tvivl, så tag til vagtlægen. Det er gratis. Men jeg synes også mest det lyder som en lille blødning/blåt mærke i forbindelse med punktering af venen.

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Det er meget almindeligt at få gullige mærker et par dage efter hvis man punktere venen (stikker kanylen igennem hele venen) så den begynder at lægge blod som alice også skriver.

Hvis området ikke er hævet eller ømt, er mit bedste gæt at du har punkteret en vene, hvilket ikke er farligt. Men så igen, det er jo umuligt at sige med sikkerhed hvad der er sket.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Undskyld jeg virker lidt bitter, men .. Gå dog til lægen! Du har oprettet en tråd, så du må jo være nervøs/fortvivlet på en eller anden måde. Lægen er gratis og Ingen får noget at vide!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]