Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 00:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: aalborg/sønderjylland
hey board ville lige stille et spørsmål er ikke sikker på at det skal ligge her men så må i jo flytte det
der er en af mine venner der fortalte at hvis man spiste dexofan og røg en pind bagefter så skulle der ske sager (eller mdma for den sags skyld)
ville bare lige spørge om der er nogle her inde der kender til virkingerne af dette har fundet nogle topics men syntes ikke det var fyldige nok(måske bare mig)eller andet i det hele taget.
ville bare lige hører før jeg prøver det

Titel: dexo & hash
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Mig og mine to andre har prøvet det 4-5 gange, vi har ikke haft nogen problemer :lol:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Du nævner hurtigt eller MDMA. Er det så MDMA og dexofan eller MDMA og pinde?
For Mdma og dexofan skulle vist afstedkomme lidt uheldige reaktioner - noget med at dexofan holder på sveden, mens MDMA sætter legemstemperaturen lidt op og det er derfor naturligt at svede. Eller?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Det aktive stof i Dexofan hedder Dextrometorphan eller DXM. Kig dig omkring på http://www.erowid.org Der burde du kunne finde noget.

/karma!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: aalborg/sønderjylland
jeg mente mdma og pinde
ikke det andet da jeg som du siger godt kan lide at leve
men ok jeg tror jeg har læst nok(erowid) ville bare lige se om i havde noget at adde

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
LSD, mdma og pinde skulle være lækkert :)

Titel:
Junior medlem

Hmm, er der overhovedet noget som joints -ikke- passer til? Well .. udover måske amfetamin? ^_^

Senest rettet af Zakarias 02 nov 2011 13:50, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Zakarias Kaesenstein skrev:
Hmm, er der overhovedet noget som joints -ikke- passer til? Well .. udover måske amfetamin? ^_^

-Kaese

Hmm... har vist kun en enkelt oplevelse med amfetamin og hash, men den var også meget god.

Tror den opkvikkende amfetamin og sløvende hash er en god combo. Specielt hvis man ikke vil blive alt for stenet/træt af hashen, så virker det perfekt i stil med amf + alkohol.

Konklusion må blive at hash passer til absolut alt :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jo nu vil jeg fortælle om mine erfaringer med DXM og hash.

Jeg havde for noget tid siden (½ år) (har prøvet DXM omkrign 20 gange i forskellige doser) taget 10 piller, og ventede så lidt på at det skulle virke. Jeg sad så ved min computer, og tænkte at det sikkert ikke kunne skade og ryge lidt, så jeg fandt lidt go 90'er frem, (3 gr. for en hund :P) og smed et gr. i en jay. Jeg røg den, og kunne ikke mærke noget. Underligt tænkte jeg, og sad så lidt. Nogen gange kan tjald jo godt lade sig vente med virkningen. Men efter 20 min. tænkte jeg at der nok var noget galt. Så fuck det tænkte jeg så.

Senere omkring 5 timer efter jeg havde indtaget DXM'en, kunne jeg ikke mærke den endnu ??? Ret mærkeligt, og med lidt nedtur over den manglende effekt af 300 mg DXM og 1 gr. god hash.

Så her for en måned siden skulle jeg så lige prøve at droppe 20 piller med nogle af mine kammier, og de andre tog 10 hver. De ryger ligesom mig en del, og vi var klar med en del joints hvis nu vi havde lyst til det senere. ¨

DXM'en virkede fint, og jeg fik halluer og alt det der. Man er ret blæst efter 600 mg, og ser ikke så godt, og tankerne farer rundt.
Det ved alle der har prøvet det vel.

Men så efter nogle timer ville vi så ryge, og vi tog ter joints af de 9 der lå i askebægeret :P og tændte. Vi kunne slet ikke mærke røgen, kun på sådan en underlig måde, á la at tage et lille hvæs, men alligevel hvor man kan mærke det, men det føltes koldt ? Ret underlig følelse, kan ikke beskrives.

Men vi kunne overhovedet ikke mærke de joints der. Udover at vi blev næsten normale igen. Efter tre hvæs på jayen sagde det hvam hos mig (ved jo ik hvordan de andre havde det) og jeg var næsten "normal" igen. Jeg sad, og mine reaktioner var ikke særlig gode, og min balance helt ude i hampen, men mit hovede var irriterende friskt :D

Så for to uger siden tog jeg 20 piller igen sammen med en anden, bare for at afprøve det der med tjalden. Det var det samme igen, da der var gået noget tid, lavede vi et megamix med 6 smøger og 6 gr. 90'er, og smed i nogle cones, og så legede vi ellers bare kæderygere. Vi morede os med på en halv time to personer at ryge 6 gr. uden overhovedet at kunne mærke det. Blandingen DXM og THC gjorde at vi blev totalt dampe og grinte utrolig meget (!!!) men der er ik så meget DXm over det, og der skal ske noget, man skal ikke sidde stille.

Konklusion:

Jeg vil ikke mene at det er så smart at ryge hvis man har taget DXM, da meningen med at tage DXM lidt forsvinder, da effekten "mindskes" når du ryger.

Det var vist alt. Det er svært at forklare, men jeg prøvede da :D

Men jeg vil da sige at det er sjovt at tage DXM og ryge samtidig, men du skal mindst have 2 gr. på en halv time for at ryge dig ned efter 20 piller DXM...

Så bare kom igang, ned på apoteket, og så ryg lidt bagefter :D

Edit: OK, JEG FRARÅDER ALLE TIL AT TAGE DXM MED MINDRE DE ACCEPTERER DETTE:

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtml

Jeg er dags dato stoppet med at tage dexofan da det ser ud som om det IKKE er særlig sundt. Så tak for alt DXM, men nu er det slut. :/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]