Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 01:49

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: the K hole
hey og godag her på forumet..skal lige siges jeg har været her noget tid dog ik som bruger..men anyways :D

jeg har fåret nogen mærker og efter hvad jeg har fåret af vide er det indiske og ikke dryppede men malede på..sku være biokemiske mærker...er der ander som kender til dem..?..de lysegrønde på fronten, personligt syndes jeg ik de er så skide gode..man skal æde en del før man i min verden for det sygt..og jeg tripper ik d sååå tit igen :?:

ander som har erfaringer med dem og evt ku fortælle hvorfor d tager så lang tid ( 3-4 timer) før de virker.. :o

Insane psychedelia user!

ARK skrev:
sku være biokemiske mærker

Lad vær med at udtale dig om ting du ikke ved noget om. Biokemi er kemiske processer i levende organismer, selvfølgelig foregår der en biokemisk proces når LSD indtages.

Jeg har ikke så meget at sige til dit indlæg ellers, har du indtaget syren på tom mave? Hvis du haft maven stopfyldt med mad, kan det forlænge optagelsestiden, og for fremtiden vil jeg anbefale at du indtager din syre sublingualt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nååh ja de der mærker der virker ved biokemi. Dem har jeg hørt om! :lol: :P

Titel:
Medlem

well nelson jeg er ik kemiker..jeg siger bare hvad "my man" sage om det...vis du evt er utilfres så skriv en klage af en art til en eller anden..who care´s :roll: ..det bare snak jo

forumet er vel til at for at man kan sprøger uden at man bliver savet ned ??...klart man skal gører sit hjemme arbejde..men vis d er gjodt så må man jo sprøger

Insane psychedelia user!

Vil du have ordentlige svar må du formulere dig ordentligt.

Det kræves desuden ikke at man er kemiker for at kende betydningen af et ord. Hvorfor spurgte du ikke selv din "man", hvis du ikke vidste hvad han snakkede om? Eller slog ordet op i et leksikon?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@ARK: Velkommen til :)

Hvordan indtager du mærket? Sluger du det med det samme, eller lader du det ligge på tungen/under tungen/ude i siderne ved kinderne?

LSD'en begynder at virke hurtigere, hvis du lader mærket ligge på tungen eller under tungen. Bare lad det ligge, indtil det begynder at blive opløst (for mig går der fra 10 minutter til 30 minutter, og så sluger jeg mærket).

Der går som regel fra 20 minutter til en time, før det virker. Jeg har én gang været ude for, at det tog ca hele 90 minutter før jeg kunne mærke begyndelsessymptomerne. Men det har jeg kun oplevet en enkel gang.

Har du nogen anelse om hvor mange mikrogram mærkerne er på?

Titel:
Medlem

dvs vis man ik er 100% korekt så er det okay man får en sviner ?..det går meget på ordkløverig ? :evil:

men nok om det.

de fleste jeg kender der tog de mærker fik først virkning lang tid efter..derfor sprugte jeg my man..og han gav en forklaring men det syndes jeg ligesom ik var nok..derfor sprøger jeg her.

ali : jeg putter dem i kæften og suger på dem og efter noget tid tygger forsigtig til sidst er det bare en las pap i munden..jeg har ingen andelse hvor meget de er på..1 ting jeg vil sprøger ham om næste gang

Titel:
Medlem

ARK skrev:
well nelson jeg er ik kemiker..jeg siger bare hvad "my man" sage om det..

Så tror jeg din "Man" enten ikke ved en skid om hvad han sælger eller også har han fundet ud af at du ikke ved en skid om hvad du køber, og så kan han sikkert godt finde på at tage røven på dig.

Tag du hellere at finde dig en anden "Man" som ikke prøver at sælge dig LSD ved at reklamere med at det er indiske biokemiske mærker :wink: det siger absolut intet om hvor gode eller dårlige disse mærker er...

Titel:
Insane psychedelia user!

Ali, sublingualt = under tungen.

ARK, hvor bliver du svinet til lille pus?

Titel:
Medlem

okay..nu er jeg ik grøn og heller ik det værste syrerhovede så tager røven på mig gør han ik..ville os være dumt :) ..undere mig bare over jeg ik var stødt på dem ander steder i byen--så ku jo godt være " i " kendte noget til dem

Titel:
Medlem

ARK skrev:
okay..nu er jeg ik grøn og heller ik det værste syrerhovede så tager røven på mig gør han ik..ville os være dumt :) ..undere mig bare over jeg ik var stødt på dem ander steder i byen--så ku jo godt være " i " kendte noget til dem

Ok fair nok. Det er nu heller ikke fordi jeg er ordkløver men når du skriver på boardet at ham der din mand siger at det er biokemiske mærker så virker det som om der er nogen der ikke ved hvad de snakker om.

Men prøv for sjov at spørge ham om han ikke har nogle stoffer som ikke er biokemiske som du kan købe :D man skulle helst ikke blive påvirket af noget som helst hvis der ikke foregår biokemi :wink:

Titel:
Medlem

true..men jeg skal vende tilbage når jeg har haft fat i ham

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nelson Muntz skrev:
Ali, sublingualt = under tungen.

Det hedder sublinguært :P :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jensus stop med at bitche, manden er helt ny på boardet. Okay, han ved ikke hvad biokemi og sublingulær optagelse er, big deal, tror du selv (og jeg) har begået større fejltagelser på et internet-forum før.

I burde have bedre ting at give jer til end at bashe newbies... ARK jeg tror det er ganske almindelige mærker, og at du evt. ikke beholder dem længe nok i munden, eller at de måske er lidt svage og det er peaket du mærker ved 3-4 timer.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Lægemiddelkataloget siger "sublingual!"

-Psyko

Titel:
Medlem

Fenriz skrev:
Jensus stop med at bitche, manden er helt ny på boardet. Okay, han ved ikke hvad biokemi og sublingulær optagelse er, big deal, tror du selv (og jeg) har begået større fejltagelser på et internet-forum før.

I burde have bedre ting at give jer til end at bashe newbies... ARK jeg tror det er ganske almindelige mærker, og at du evt. ikke beholder dem længe nok i munden, eller at de måske er lidt svage og det er peaket du mærker ved 3-4 timer.

Jeg vil lige sige at mine indlæg ikke var for at nedgøre ARK på nogen måde. Jeg synes det er helt i orden at være newbie og komme med nogle lidt mærkelige spørgsmål engang i mellem og jeg er også ligeglad med at Ark ikke ved hvad biokemi er.
Jeg skrev bare fordi jeg synes det lød mærkeligt at hans dealer havde sagt det der med biokemi, thats all.

Men nu ved jeg selvfølgelig heller ikke om din reply også var myntet på mig :wink:

Titel:
Medlem

jeg takker for jeres svar... :) ja alle har jo været nye før :wink:

men har sprugt efter nogen ander ..så nu må vi se :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Fenriz skrev:

Hvor er det lige at jeg bliver grov i tonen? Hvorfor skal jeg gentage mig selv? Er du tankelæser, eller hvorfra ved du at han ikke ved hvad sublinguær optagelse er? Må man ikke rette folks fejl, hvis man selv har begået større?

:?: :?: :?:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du bliver ikke grov, du virker bare meget overlegen. Som ARK selv siger er det her endt i ordkløveri... Bare respekter at de nye måske ikke ved så meget som dig, og derfor ikke er i stand til at stille ligeså "kvalificerede" spørgsmål.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Vi har jo allesammen været noobs :D

Citat:
Læste engang at skallerne (de tynde brune der sidder uden om selve nødden) fra peanuts kan give en en rus, jeg prøvede at ryge det med et par "hjemmedrenge", men der skete ikke noget. Nogen der har prøvet det og fået noget ud af det??

ik JENSUS :wink:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 28 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]