Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 20:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: nær randers
jeg har vilan som injektionsvæske, men er der nogen der ved om det kan drikkes istedet for at bruge spjøjte, eller om det ligefremt er farlig at drikke der.?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Da stoffet også forhandles som tabletter, kan jeg ikke se noget problem i at drikke injektionsvæsken...men da jeg ikke kender det pågældende stof, vil jeg på den anden side heller ikke opfordre til at du drikker det.

Men ½ ml injektionsvæske svarer til én tablet a´ 5 mg nicomorphinchlorid...max. oral enkeltdosis til smertelindring er iflg. lægemiddelkataloget 30 mg - altså højst 3 ml!

Det er vel overflødigt at fortælle dig, at du skal have stor respekt for opiater - det er ikke legetøj!

Vh CC

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: nær randers
Tak for svaret jeg havde håbet at Gonzo vile kunne svare på det han er trods alt opoid "eksperten" herinde Gonzo??? where are u??. Nå pyt . Hvad er en site admin? Hvordan biver man det?

Jeg har også et andet spørgsmål ved ikke om det er så godt at snakke om det herinde, men hvordan knuser man ketoganer så man sprøjter det ind? jeg ved ikke om du kan svare på det men jeg ved at der er nogle der gør det.
V.H. Eagle

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

eagle skrev:
Tak for svaret jeg havde håbet at Gonzo vile kunne svare på det han er trods alt opoid "eksperten" herinde Gonzo??? where are u??. Nå pyt . Hvad er en site admin? Hvordan biver man det?

Jeg har også et andet spørgsmål ved ikke om det er så godt at snakke om det herinde, men hvordan knuser man ketoganer så man sprøjter det ind? jeg ved ikke om du kan svare på det men jeg ved at der er nogle der gør det.
V.H. Eagle

For at svare på dine spørgsmål i omvendt rækkefølge, så: LAD VÆRE MED AT SKYDE KETOGANER! Der er noget i dem(jeg husker ikke præcist hvad, men sikkert nogle bindemidler/tablethjælpestoffer) som kan være ret ødelæggende for blodårerne(Gonzo, bak mig lidt op her!), og mange har været uheldige og har fået amputeret lemmer pga. at de har skudt ketoganer... Tænk lidt over det inden du beslutter hvad du vil.

Site admin bliver man ikke bare. Det er administratorerne på boardet, dvs. de har alle tilgængelige rettigheder, kan styre alle fora, slette fora, åbne nye fora, banne brugere, og meget andet. Lad være med at forvente at blive tilbudt jobbet :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

eagle skrev:

V.H. Eagle

Hejsa..........
Jo som Channachem fortalte dig,kan Nicomorfin injektions væske,optages i maven.Hvis du overhovedet ikke har nogen tolerance skulle du nok kunne få et par hyggelige timer ud af et par mililiter.Men start forsigtigt.Der er lidt konserveringsvæske i,men det er ikke noget problem.

Med hensyn tilk at skyde Ketoganer,kan jeg kun advare dig mod at gøre det.Personligt syntes jeg de virker bedre oralt.Det plejer at være hardcore junkies der gør det(gerne på Metadon,da Ketogan er et af de stoffer der kan "gå igennem" Metadoners blokering).Men pas på.Jeg tror Ketogan er et af de mest vanedannende Opioider sammen med Fentanyl.Take caution. :wink:

Jeg må indrømme jeg er ikke helt klar over om det er det spasmolytikum der er i(det underlige lange navn),eller om det simpelthen bare er nogen bindestoffer i dem, der er så skadelige.Ren Ketobemidon har ikke den effekt på vævet ihvertfald.
Men jeg har set så mange miste et ben(eller begge to),bylder osv,så jeg kan kun anbefale dig at sky denne indtagelsmåde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]