eagle skrev:
Tak for svaret jeg havde håbet at Gonzo vile kunne svare på det han er trods alt opoid "eksperten" herinde Gonzo??? where are u??. Nå pyt . Hvad er en site admin? Hvordan biver man det?
Jeg har også et andet spørgsmål ved ikke om det er så godt at snakke om det herinde, men hvordan knuser man ketoganer så man sprøjter det ind? jeg ved ikke om du kan svare på det men jeg ved at der er nogle der gør det.
V.H. Eagle
Hejsa..........
Jo som Channachem fortalte dig,kan Nicomorfin injektions væske,optages i maven.Hvis du overhovedet ikke har nogen tolerance skulle du nok kunne få et par hyggelige timer ud af et par mililiter.Men start forsigtigt.Der er lidt konserveringsvæske i,men det er ikke noget problem.
Med hensyn tilk at skyde Ketoganer,kan jeg kun advare dig mod at gøre det.Personligt syntes jeg de virker bedre oralt.Det plejer at være hardcore junkies der gør det(gerne på Metadon,da Ketogan er et af de stoffer der kan "gå igennem" Metadoners blokering).Men pas på.Jeg tror Ketogan er et af de mest vanedannende Opioider sammen med Fentanyl.Take caution.
Jeg må indrømme jeg er ikke helt klar over om det er det spasmolytikum der er i(det underlige lange navn),eller om det simpelthen bare er nogen bindestoffer i dem, der er så skadelige.Ren Ketobemidon har ikke den effekt på vævet ihvertfald.
Men jeg har set så mange miste et ben(eller begge to),bylder osv,så jeg kan kun anbefale dig at sky denne indtagelsmåde.