Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 15:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ecstasy?
Junior medlem

Geografisk sted: Aabenraa
Hey...

På lørdag skal jeg til julefrokost med klassen. Mig og 2 andre havde tænkt os at tage noget amf og feste igennem, så min makker ville lige skaffe noget, nu har han så skaffet noget ecstasy... Har kun prøvet amf, svampe og selvfølgelig tjald :P Men har tænkt på at prøve E længe... Der er bare 3 problemer:
1. Normalt når jeg er på amf drikker jeg som et svin, men det skulle ik være så smart på E... Har hørt at hvis man venter lidt med at drikke sig lam, skulle det være okay. Gider ikke drikke vand hele aftnen det er trods alt en julefrokost :wink:
2. Er bange for om dem fra klassen opdager noget... gider squ ik blive klassens narkoman.
3. Har 1. månedes dag med damen som jeg skal ned i byen og mødes med senere(et par timer senere), hun blir nok rigitg pissed hvis hun opdager noget.

Planen er altså at mig og en makker skal dele en E mens min anden makker æder en hel.

Er det en go' ide at æde pillen eller skal jeg bare få fat i noget amf.

Titel: Re: Ecstasy?
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Tempusfugit skrev:
Er det en go' ide at æde pillen eller skal jeg bare få fat i noget amf.

Hvis du har tænkt dig at kneppe din kæreste, så vil jeg anbefale dig ikke at tage nogle uppers overhoved. Din pik skrumper formentlig ind, og du kommer til at lide af erektil dysfunktion i et par timer.
Hvorfor ikke bare drikke?

Mvh. Psyko

Titel:
Junior medlem

Det gør jeg squ hver weekend :wink:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
Lad være med at æde det. Julefrokost med klassen egner sig bestemt ikke til at æde kix! Og det kan næsten ikke undgå at blive opdaget, da du nok bliver LAM og får GIGA pupiller.. og gennerelt ter dig lidt sært. Og det er desuden ikke en god idé at drikke på - få fat i noget amf i stedet, det egner sig altid :wink:

Æd kix et sted hvor det ikke skal holdes skjult på den måde og der er mange andre lamme mennesker

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Altså, pillerne kan man aldrig vide hvad der er i. Hvad hedder pillerne?

Tit er der stoffer som amf, guarana osv, uden at der nødvendigvis er MDMA i (det, der burde være det aktive stof i pillerne).

Men en anden ting er, at når man tager stoffer, så skal man sgu ha tid til det, og man skal være i gode omgivelser! Hvis du er bange på forhånd og føler dig usikker, så skal det sgu nok fucke din aften op. Der er ingen grund til at gå rundt og holde øje med uret, mens man håber at lammeriet snart stopper, fordi man skal ned til kæresten osv.

http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=677

Godt nok kan MDMA ikke sammenlignes med 2c-x stoffer (udover kropsfølelsen, måske), men den rapport er et eksempel på hvor dumt det kan være at tage et stof, hvis man skal nå noget lige efter, eller hvis man ikke vil have at andre opdager det.

Jeg har engang også taget 40 stk spids nøgenhat 4 timer inden jeg skulle hen til familien, og 6 timer inden jeg skulle mødes med min (eks)kæreste. Heldigvis virkede de ikke pga tolerancen, men hold kæft hvor var jeg skræmt! Jeg havde konstant tanken i baghovedet om, at trippet kunne gå i gang når som helst og slutte når alt er gået galt. Men intet skete, heldigvis - og det har jeg lært af.

Men anyway - behold pillerne til en anden gang hvor I kan tage dem. En dag hvor I har masser af tid og er sammen med nogen der kan acceptere det.

Så mit råd er: Få fat i noget amf istedet - det ved du hvad er. Livet er langt, og du kan altid få prøvet E/MDMA.

Senest rettet af syreperlen 10 nov 2004 21:02, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Hmm... Ja du har nok ret. Får fat i noget amf i stedet, det ved man hvad er.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: københavn
Nej, det er ikke det samme! På amf kan det sagtens virke, men e er anderledes, din pik bliver ubrugbar, den er dømt til at hænge slapt nedad!

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er ikke en god ide, vurderet udfra følgende:
    At både ethanol, MDMA, også amfetamin, er jeg sikker på, dehydrerer dig. Når du så er stiv, er du ikke særligt opmærksom på at du er dehydreret, hvilket kan resultere i hypertermi.

At du ikke ved hvordan du vil reagere på MDMA, og kan få svært ved at skjule du er påvirket. Kæmpepupiller, kærlighed til alle mennesker, og en ustyrlig trang til at konversere er svært at skjule.

At kæresten bliver sur/skuffet, jeg kender hende så ikke, så det skal jeg ikke udtale mig om. Det er desuden min holdning at de skal bare blande sig uden om :x

Ali: Jeg ved godt at du bare vil hjælpe, men at tage udgangspunkt i egne erfaringer med en anden type substanser, end den som bliver debatteret her, mener jeg ikke kan bruges til noget. Medmindre at man indtager så store doser MDMA, at din rus udvikler sig til et trip, mener jeg altså at man ikke kan undgå være glad på MDMA. I mine øjne er MDMA ikke noget man skal gøre sig klar til som med hallucinogener, det er jeg sikker på at du kan finde på mange personer til trancefester som vil skrive under på :P

Mvh
NM

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jensus > Hvis han ikke får en voldsom dosis tror jeg egentlig godt han ville kunne få nedtur hvis han var bekymret over at skulle møde sin kæreste senere, MDMA går jo meget på følelserne og efter mine egne erfaringer synes jeg ikke det kun er glæde, men også en hel række andre følelser... Men som du siger er det nok mere dehydreringen og problemet med at skjule det der er problemet.

Tempusfugit > Tag pillerne en aften hvor i kan sidde nogen venner sammen og gøre det... Det er hyggeligst at man ikke behøver at skjule det og stoler på hinanden, så bliver oplevelsen meget mere fri og afslappet. Julefrokost er til for at drikke sig stiv og råbe, ikke for at kramme og hygge ;)

I øvrigt, hvis du kan få damen med på den så kan jeg varmt anbefale det, men det kræver en vis tillid mellem jer.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Fenriz skrev:
I øvrigt, hvis du kan få damen med på den så kan jeg varmt anbefale det, men det kræver en vis tillid mellem jer.

Nogle vil nok mene, at det bare kræver list ;)

Ikke mig selvfølgelig, jeg går ind for at man selv vælger.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
Nelson Muntz skrev:
Medmindre at man indtager så store doser MDMA, at din rus udvikler sig til et trip, mener jeg altså at man ikke kan undgå være glad på MDMA. I mine øjne er MDMA ikke noget man skal gøre sig klar til som med hallucinogener, det er jeg sikker på at du kan finde på mange personer til trancefester som vil skrive under på :P

Mvh
NM

Det kommer nu meget an på hvordan man er som person, MDMA er nok det stof jeg får nemmest "noia" på, vel og mærket hvis jeg ikke har drukket. Det er IKKE sjovt. Men på den anden side har jeg set folk der bare tager det som slik, ligegyldig hvilke omgivelser, det kan jeg bare ikke.

Nå, til topic, jeg synes også du skal lade være, om ikke andet, så bliv ved amf. Specielt set i lyset af, at det er første gang du prøver ecstacy. Man ser underlig nok ud i forvejen, men første gang er somregel helt gal, den kan ende i bidde-mærker i fingrene osv. :?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Nelson Muntz skrev:
Ali: Jeg ved godt at du bare vil hjælpe, men at tage udgangspunkt i egne erfaringer med en anden type substanser, end den som bliver debatteret her, mener jeg ikke kan bruges til noget. Medmindre at man indtager så store doser MDMA, at din rus udvikler sig til et trip, mener jeg altså at man ikke kan undgå være glad på MDMA. I mine øjne er MDMA ikke noget man skal gøre sig klar til som med hallucinogener, det er jeg sikker på at du kan finde på mange personer til trancefester som vil skrive under på :P

Jeg mener da heller ikke man skal forberede sig til MDMA på samme måde. Det jeg siger er, at hvis man tager et stof (om det er MDMA, amf eller LSD, er det for den sags skyld ligegyldigt), så skal man sgu ha tid til det. Der findes ikke noget værre end at lamme et stof, mens man ved at man skal være ædru på et bestemt tidspunkt. Og hvis det aldrig sker, så får man det sgu ad helvedes til. Og når jeg siger ad helvedes til, så mener jeg ikke nødvendigvis "badtrip"-mæssigt, men blandt andet paranoia og angst for at blive opdaget. Altså hele tiden at være på mærkerne i håb om at opføre sig normalt - og så ender det galt ellers "over-spiller" man sin normale rolle. (Giver det mening?)

Som fenriz siger, så er det helt klart mest afslappende at gøre det når man har tid og er sammen med folk der kan acceptere det man gør. Læg en hel aften af til det, hvor du aflyser alle andre planer - det er klart fedest.

Just my two cents :)

Senest rettet af syreperlen 10 nov 2004 22:42, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Citat:
Nej, det er ikke det samme! På amf kan det sagtens virke, men e er anderledes, din pik bliver ubrugbar, den er dømt til at hænge slapt nedad!

Jeg må godt nok sige at jeg E.L.S.K.E.R at kneppe på piller og min tissemand har ALTID virket upåklageligt

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fyn
Det ville være fucked at tage E, til en julefrokost sammen med klassen..
Det er meget svært at skjule, og det er slet ikke fedt at tage det hvis man skal holde sig tilbage.
E og øl er som sagt en dårlig blanding.

Hvordan ved i at man kan regne med hvad man får når man køber amf? Der kan da ligeså godt være noget shit i, selvom der ikke er lige så regelmessigt som med e piller :?:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

syntes heller ikke det er den bedste ide at trippe sammen med dem fra klassen. Drik dog sammen med dem og nyd fællesskabet. Ta evt. pillerne og snif amfen bagefter festen sammen med dem fra du havde planlagt det med

Titel:
Medlem

Min kammerat i gymnasiet tog tit E-piller til klassefester, julefrokoster og sågar lancier-dansning. Hans tolerance udviklede sig naturligvis, men tilgengæld åd han så pænt mange. Det var der s'gu aldrig nogen, der opdagede.

Alligevel vil jeg også fraråde dig, at æde dem til denne julefrokost. Man kan blive ret sær på E, hvis man er meget fuld. En af mine kammerater åd sin første pille en gang, han var monster fuld, og endte med at sige "Det er en fiiiinte..." hele tiden resten af aftenen. Hans kæreste var vist ikke helt tilfreds.

Hvis du skal æde en pille, så vent i det mindste til de andre er fulde.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
enig. tag dem til party/rave eller noget i den stil..det for optur når ander er lige så blæste som en selv alt din lykke kommer ud der...vis du tog dem til en julefrokost ville du få det for sygt tror jeg..så DON´T :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Er vist sagt havd der skal siges mht. at æde ecstacy med folk der ikke må opdage det. Jeg har selv ikke haft de vilde problemer med lige ecstacy, men damn man kan blive fucked og så er det ikke lige folk der ikke må se det man skal støde på.

Kan heller ikke li at være skæv sammen med folk fra klassen. Mine gamle klasse kammerater og venner er noget andet, men dem ser jeg heller ikke hver dag i skolen.

Alkohol er at foretrække til den fest. Så tag pillerne en aften/nat i er alene hjemme og kun med folk der ved det og helst også tager noget så ingen føler sig udenfor eller lignende.

Titel:
Insane psychedelia user!

Arafat skrev:
syntes heller ikke det er den bedste ide at trippe sammen med dem fra klassen. Drik dog sammen med dem og nyd fællesskabet. Ta evt. pillerne og snif amfen bagefter festen sammen med dem fra du havde planlagt det med

Du bidrager ikke med noget nyt til tråden, udover at foreslå en farlig kombination :roll:

Titel: Re: Ecstasy?
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Psyko skrev:
Din pik skrumper formentlig ind, og du kommer til at lide af erektil dysfunktion i et par timer.
Hvorfor ikke bare drikke?

HAHAHA, den var sgu go'!

Mit lem er med garanti mere velfungerende hvis jeg er stiv og på amf/mdma, end hvis jeg blot er stiv...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]