Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 03:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Jeg har en lille forkærlighed for Amf. mens mine venner holder meget mere af Cola :roll:

Jeg har nu prøvet Cola 4-5 gange, men ingen af gangene har jeg følt nogen effekt.
Jeg er rimelig vant til Amf. og skal derfor op omkring 1.5-2g. før der begynder at ske noget, men det burde da ikke have indflydelse på min tolerence for Coke?

Jeg VED at det har været ordenlige varer jeg har prøvet, da mine venner som sagt tager det ofte og kun vil have ordenlig kvalitet, men alligevel har jeg ikke kunne mærke det helt store.

-Altså, jeg har da kunne holde mig vågen længere end normalt, har ikke været sulten/tørstig, mm. men har ikke følt nogen som helst ændring psykisk.

Så vil jeg da mene at amf har en langt bedre virkning/effekt -men hvorfor er cola så, så meget dyrre og er det sådan med colas virkning generelt, eller er det bare mig?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
Det er tit sådan at de første gange man prøver kokain at man bliver "skuffet" Fordi man troede det var meget vildere osv..
Kokain kan ikke rigtig sammenlignes med Amfetamin..
Kokain giver bare et lækkert "rush" og en lille supermands følelse..

Og det er her man skal passe på, fordi mange tænker "aah skulle jeg ikk lige prøve engang mere for at se om det virkelig ikk var bedre"
Og tilsidst bliver du forelsket i rusen! Bare lige en lille reminder. :)

-Ang pris osv, jamen så går coke mange igennem mange flere led når det skal til DK end feks Amfetamin gør..

Jeg ville også langt hellere vælge amf frem for coke hvis vi snakker partydrugs..

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Dr. proX skrev:
-Ang pris osv, jamen så går coke mange igennem mange flere led når det skal til DK end feks Amfetamin gør..

Derudover tror jeg også at der en form for fri konkurrence hvad angår amf, fordi det er så meget lettere at producere.

Men hvis man ikke kan lide coke, så kan man jo bare lade være med at tage det!

-Psyko

Titel: Altså....
Medlem

Det er det jeg mener. Jeg har slet ikke haft en fed følelse i mig på nogen måde. Ikke at jeg har haft nedtur, jeg har bare ikke oplevet nogen ændring i mit humør så det har været lidt ligemeget...

På amf får jeg optur, mere selvtillid, etc. men har ikke oplevet dette på cola.

Derfor forstår jeg ikke at Coke er mere populært -lettere at skaffe, samt dyrre.

Medlem
Brugeravatar

Speedfreak skrev:
Det er det jeg mener. Jeg har slet ikke haft en fed følelse i mig på nogen måde. Ikke at jeg har haft nedtur, jeg har bare ikke oplevet nogen ændring i mit humør så det har været lidt ligemeget...

På amf får jeg optur, mere selvtillid, etc. men har ikke oplevet dette på cola.

Derfor forstår jeg ikke at Coke er mere populært -lettere at skaffe, samt dyrre.

Der er vidst mange ting du ikke forstår her i livet..

Jeg tror langt fra det er alle der har det på samme måde som dig!

Senest rettet af Dr. proX 29 nov 2004 17:50, rettet i alt 1 gang.

Titel: ???
Medlem

Hvad skal det sige??

I mit indlæg ang. kiks, spurgte du også hvad jeg havde forventet at i skulle svare.

Tjaeh, måske var der sket noget på det sorte marked der gjorde at kiks var blevet sværre at få fat i, efterspurgslen var faldet, eller noget -hvad ved jeg?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jamen søde ven.
Det er slet ikke det psychedelia er til for..

At skaffe stoffer er ens eget problem..

-At du så stiller et spørgsmål hvorfor coke ikk virker på dig prøver jeg at besvare.

Prøv at læs lidt på forummet før du bare poster, så tror jeg hurtigt du finder ud af at psy ikk bare et sted hvor man snakker om hvor man finder stoffer og hvor lam man bliver..

Titel: Re: ???
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Speedfreak > De fleste får ret gode effekter af coke, så det er nok bare dig, det ikke virker for.

-Psyko

Titel: Dr. Prox
Medlem

Jeg prøver skam heller ikke at købe kiks igennem denne side. Jeg ville bare vide om der er en grund til at de er sværre at få fat på -ligesom der er en grund til at coke er dyrre, pot er billigt, osv.

Ellers, tak for svarene...

Titel: Flare-
Medlem

Det er det jeg mener ;)

Sådan bliver jeg bare ikke engang... :/

Men når jeg er på amf, så skal jeg komme efter dig skal jeg :D

Titel: Hehehe...
Medlem

For mig er psykadeliske stoffer 'alvorligere' end coke/amf. Ikke at jeg tager afstand fra det, men har erfaret at de psykadeliske varer er noget man passer meget mere på med... :)

Titel:
Dedikeret medlem

Det er jeg ikke ening med dig i.
Jeg ville mene at det var flere farer ved at begynde på at eksperimentere med kokain end f.eks svampe
Man bliver langt hurtigere afhænghig af kokain og amfetamin, end LSD og svampe.
At du så kan komme ud for et badtrip på psykedeliske stoffer, ser jeg ikke som en decideret fare-faktor, men nærmere et tegn på at du ikke er klar og/eller set&setting er forkert.
Rigtig nok er psykedeliske stoffer noget man "passer meget mere på med", men i den forstand at det ikke er noget man lige tager inden man skal i byen, men derimod noget man planlægger og afsætter tid til.
Alt i alt anser jeg f.eks kokain som langt mere farligt end psykedeliske stoffer.

En anden ting.. havde du måske tænkt på hvorfor at det var så let at få fat i kokain ? Det er nok fordi efterspørgslen er så meget højere, og hvorfor er den det ? Det er nok fordi folk får en god virkning ud af det, og vil have mere. Så det er nok bare dig du.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg er ligeglad med hvad i mener om kokain... Hvis i vil lave narko-snobberi så lav en ny post og begynd at skændes om hvad der er det bedste :roll:

Har slettet offtopic.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Amfetamin er sgu da noget af det mest farlige og skadelige for kroppen der findes. Du kan få de mest sindsyge psykoser af det lort, plus at det smadre din krop og din hud fuldstændig. Rusen bryder jeg mig sgu heller ikke om, det er lidt ligsom at være super rastløs samidigt med at man ikke kan få nok af noget som helst.

Nok derfor mange foretrække kokain istedet for

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]