Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 11:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: In front of my computer
Hvad er det forn et stof? og har det en virkning? Jeg har læst det inde i det topic det med opskrifter på stoffer i et køkken, men Hvordan virker stoffet? og hvordan skal det indtages? eller hvad=?

TARK!! :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Ammoniumchlorid er det der populært bliver kaldt spejdersnus eller salmiakpulver, så for min skyld må du gerne æde et kilo. Kan også indtages analt :lol: :lol: :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Spejdersnus er et ekstrakt af lakridsrod, ammoniumklorid er det skidt der er uden på Junglevrål ;) Men man bliver ikke blæst af det, og det er ret giftigt i større mængder... Der er faktisk et par mennesker der er endt på hospitalet på den måde. Jeg har selv haft et mindre junglevrål-misbrug og man kan godt blive småsyg hvis man indtager det i helt urimelige mængder.

Yeti har faktisk postet en syntese her på boardet :)

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Jeg lavede sq en del Ammoniumchlorid tilbage i 7 klasse. Fanme nogle fede fysik/kemi timer

Titel:
Medlem

Også det der er i piratos. Min mor er læge, og har faktisk oplevet en patient der havde forhøjet blodtryk, udelukkende fordi hun spiste et par poser piratos hver dag :).

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Hehe... Kunne lige se en ung puptets knægt stå at proppe skejderhagl op i nummeren.. Fordi han ikke har råd til tjald ;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Personligt har jeg i en brandert engang administreret omkring 150mg NH4Cl nasalt og jeg gør det absolut aldrig igen! Det var instant smerte og krævede at jeg stod på hovedet ude på badeværelset i et forsøg på at skylle mine næsebor med køligt rindende vand.

Stoffet er fantastisk, giver øjeblikkelig velvære, specielt hvis det indtages oralt, hvor det har den største effekt. Men pas på, stoffet har et enormt afhængighedspotentiale, specielt hvis det kombineres med lakrids!

Og det er iøvrigt rigtigft det med at det kun er for voksne, NH4Cl er skadeligt for knoglevæksten!

Pas nu på jer selv derude...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]