Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: White Lanes
Hey,

har lige fået nogle nye kiks jeg skal prøve i aften, nemlig gule Citroen, rosa Mitsubishi, en ny slags hvide mitsubishi og så nogle blå noname.

Vil derfor lige høre om der er nogen der har prøvet de blå før? Er sådan lidt noia over om de skulle have noget at gøre med de blå sommerfugle der er blevet advaret imod.

Tak for hjælpen

Titel:
Junior medlem

de skulle gerne se sådan ud http://www.erowid.org/chemicals/mdma/im ... pill79.jpg

men har ikke set dem irl.. men pas på hvis det er blå sommerfugl og husk at amf og kiks kan være en dårlig kombo..

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: White Lanes
Okay.... Har lige prøvet at tage et billede af dem, men har ikke et kamera med tilstrækkelig kvalitet... De blå er ca. samme størrelse som de andre, men helt blanke og uden logo.

Better safe, than sorry....!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Hvis du satser og tager af dem så hold dig til en... Det ville jeg gøre, men jeg ville heller ikke turde tage dem hvis jeg var i det mindste tvivl om, om det skulle være dem med pma i, det har jeg sq mit liv for kært til...

Håber du tænker dig om med det skidt hvis du satser er det jo med livet som indsats på dem der.!

Titel:
Junior medlem

Kiliman.. efter som der mangler en del info om den ville jeg nok anbefale en start dosis på en halv.. det er som sagt en kraftig pille

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Citat:
Syntetiske drugs

I dette forum diskuteres alt om syntetiske stoffer, lige fra det psykedeliske til stimulanser og empathogener. Dette forum er IKKE til diskussion af ecstasy piller, brug evt. http://www.pillreports.com til dette.

Moderators: CannaChem, Fenriz

LÆS OG FORSTÅ !!! :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Tak dex, har været ret meget i tvivl mht. denne post, da det jo sådan set drejer sig om piller som kan være farlige, men der er vist begyndt at gå for meget k3x i den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]