Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Site Webmaster
Brugeravatar

Citat:
Jeg kom i tanke om at jeg havde noget ret rent flydende LSD der skulle indeholde ca. 80µg dråben, hvilket skulle svare til 160-200µg-mærker. Dem havde jeg 7 styk af (altså 560µg rent LSD, eller ”1120-1400µg” LSD på mærker).

Fra aliaarhus nyeste rapport.

Hvordan hænger det sammen?
Om den rene LSD er kommet i random solvent og indtaget sådan gør det da ikke bedre end hvis det er opløst i random solvent og hældt over på trækpapir?

Eller hvad? spørger fordi jeg selv skal være på flydende LSD om et par uger.

Titel:
Medlem

Kunne jeg heller ikke forstå. Kan vel sammenlignes med ren MDMA og kix? Var sådan jeg forstod det anyway, men virker aligevel ikk helt rigtigt.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Jeg forstod det heller ikke rigtigt, 80 µg LSD er da vel 80 µg LSD, uanset om det indtages med en sukkerknald eller et stykke papir. Ali, forklar!

Titel:
Dedikeret medlem

fordi det muligvis optages hurtigere.. og comeup kan så sammenlignes med større dosers comeup på mærker.. Men ellers en gang ævl

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg har fået at vide af nogen, at flydende LSD giver mere energi og knap så mange visuals. Og så skulle det være omvendt med blotters. Jeg har kun prøvet LSD på blotters, så jeg kan ikke bekræfte om det er sandt.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Tjille nævnte noget om at det typisk er den bedste LSD som kommer i flydende form, og den knap så gode der kommer på trækpapir. Om der er hold i rygtet eller ej, skal jeg ikke kunne sige noget om.

Jeg kan nu ikke se begrundelsen for at der skulle være en så tilsyneladende stor kvalitetsforskel på "indpakningerne", og jeg tror umiddelbart at det er indbildning, der giver et indtryk af "en meget anderledes og renere oplevelse". LSD er vel LSD.

Men jeg er åben over for forklaringer, og lutter øren for indkomne forslag :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Mon ikke Ali mener at der normalt overdrives når man snakker om hvor meget et mærke indeholder.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg syntes også det lyder som noget placebo.
Men hvor kommer alt den flydene syre fra :?: og hvorfor har jeg ikke noget overhovedet :evil:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har personligt prøvet mærker der var væsentligt renere end andre dråber jeg har smagt.

Senest er "shiva"-mærkerne, satme kræs! :D

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
dextrose:

Jeg ved ikke hvad styrken eller renheden er på de mærker, men for satan de er intense. Jeg har aldrig prøvet noget lignende. :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Umiddelbart vil jeg skyde på omkring 150 mkg. - men ja, fucking ren LSD der virker indefra og ud! :D

Titel:
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
Har vi nogensinde fundet frem til forklaringen på HVORFOR der er forskel i effekten af forskellige mærker, og ikke bare styrken?

Titel:
Dedikeret medlem

Citat:
aliaarhus Mandag d. 17 - 2005
Note: Det bør understreges, at doserne ikke skal tages for bogstaveligt. Det er, efter min erfaring med syre, faktum at LSD-mærker udgives for at være langt stærkere end de egentlig er (måske fordi de har mistet deres styrke siden produktionen). At jeg sammenligner en dråbe på 80µg med et LSD-mærke på 160-200µg, skal ikke forstås som at mærkerne har den beskrevne styrke, men nærmere under eller omkring 80µg (tilsvarende dråben). Derudover skal disse "160-200µg LSD-mærker" ikke forstås som en generalisering af alle LSD-mærker, men af de mærker jeg har forsøgt mig med (Alex Grey og Fredsduer).

ikke dokumenteret.....

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
aliaarhus skrev:
Derudover skal disse "160-200µg LSD-mærker" ikke forstås som en generalisering af alle LSD-mærker, men af de mærker jeg har forsøgt mig med (Alex Grey og Fredsduer).

:) Hmmmm..... Vores styrkevurdering er noget forskellig angående de nævnte mærker... Alex Grey ville jeg ifølge min skala vurdere til MAX 100, og fredsduerne tror jeg ikke på er over 125 µg.... Og min vurdering er sikkert endda for høj... Jeg synes at fredsduerne er ret OK, men på et enkelt mærke bliver man ikke ligefrem blæst i kredsløb... Jeg er ret sikker på at 200 µg LSD ville smide mig på et RET voldsomt trip.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Hehe, tænkte nok at folk ville misforstå det - har ikke set det her topic før nu.

Som jeg bliver kommenteret for af sorn, så skal doserne IKKE tages bogstaveligt. Jeg sammenlignede blot effekten af syren (som var angivet til at være 80µg) med styrken af den effekt jeg fik at Alex Gray og Fredsfue-mærkerne. Tit får man at vide at det pågældende mærke f.eks. er på 160µg, og det er så dét jeg tager udgangspunkt i. Men det er ikke ensbetydende med at jeg er enig i at mærkerne er så stærke, netop fordi de har mistet noget af deres styrke.

80µg = 80µg, men skulle man følge det folk sagde om mærkerne, ville jeg nærmere sige at 80µg flydende af det jeg prøvede svarer til 160-200µg LSD-mærker, som folk udgiver dem for at være.

Min PERSONLIGE erfaring siger mig, at 1 dråbe svarede til den effekt jeg ville opnå af f.eks. ca. 2 Alex Gray mærker.

Kort fortalt:

TimeKiller skrev:
Mon ikke Ali mener at der normalt overdrives når man snakker om hvor meget et mærke indeholder.

Jeg burde have formuleret mig bedre i rapporten, men sådan kan det gå :)

Håber det giver mening.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det giver lidt mening, men tror det er ret overvurderet.. Hvis du bare angav hvad 'rygterne' siger for de pågældende mærker, så er det vist nemmest for alle parter.. Så man ikke tror du har slugt 2000 mics :P

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Altså pointen er jo (især til dig, Jugg), at bare fordi man har prøvet f.eks. 320µg på mærker (f.eks. 2 LSD-mærker på 160µg), så skal man altså ikke bare sige "jamen, så snupper jeg da bare 4 dråber på 80µg, for jeg har jo prøvet 320µg før" - det er derfor jeg sammenligner mit trip med de enorme høje doser der angives i forbindelse med mærkerne - mærkerne er tit overvurderede, men nogle gange er de reelle nok (dextroses Shiva-mærker, f.eks.).

Så grunden til at det citerede stykke er tilknyttet rapporten, er så folk ikke laver sådan nogle fejl. At jeg ikke har formuleret mig godt nok omkring dette, er så en anden sag :)

Jeg har tilføjet et link til dette emne som kommentar, så burde folk ikke være i tvivl længere:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=737

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg har personligt haft erfaring med forskellige mærker, og forskellige slags flydende. Jeg mener helt klart at den flydende form er at foretrække.

Jeg prøvede 8 shiva mærker, og som Dex siger "kræs", men stadig mener jeg at den fedeste virkning er når man får fat i det flydende.

Fik et par stykker sukker nytårs aften, som var helt klare, og jeg må nok sige at jeg aldrig har prøvet noget lign. før.

Den store foreskel på de to ting, for mig, er følelsen i kroppen. Jeg synes min krop bliver meget mere pirret af den flydende, end af mærker. Og har også sværdere ved at sove på dem.

Men jeg mangler stadig at få fingrerne i noget pulver... :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]