Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 11:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 19 jan 2011 05:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jan 2010 05:32
Indlæg: 30
Geografisk sted: kbh
Hej

Jeg ved, der er tusinde af disse tråde - men jeg har fået noget MDMA, som har en farve jeg ikke har set før. Det er nærmest lidt gult/orange - over i det brune.

Billede

Min dealer kan ikke skaffe mere af det gode (det til højre), så jeg kan kun få det brune til venstre. Det kommer fra midtjylland - er der nogen, der er støt på noget lignende, og kan fortælle mig om det er godt?

Burde jeg vaske det med acetone? Og i så fald; er det bedst i et glas og efterfølgende i fryseren - eller er det bedst i et kaffefiler?

På forhånd tak.

Vh
Magnus


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 05:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jan 2010 05:32
Indlæg: 30
Geografisk sted: kbh
Forresten - det brune MDMA kommer i plader som er helt flade, hvorimod det gode til højre, bare kommer i krystaller.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 07:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 20 aug 2008 12:11
Indlæg: 423
Der er jo ikke nok der med sikkerhed kan fortælle dig at det er god MDMA. Jeg har før prævet noget der ligner det mht til farven, og virkningen var helt i orden. Hvis du vil have sit produkt rent, så må du jo lave en acetonevask som du selv siger.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 11:47 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Acetonevask er en rigtig god ide, specielt når det kommer i "plader". Det betyder, at hele reaktionsblandingen er inddampet i en skål for at få stoffet (stofferne) til at udkrystallisere modsat en udkrystallisering ved konvertering til et salt eller oprensning (begge teknikker, der vil give et rnere produkt end inddampningen).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 17:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2009 17:08
Indlæg: 487
Geografisk sted: Århus
Har hørt fra folk at brun mdma skulle indeholde heroin. Men har kraftigt svært ved at se hvorfor der skulle være heroin i. Så derfor kan du nok alligevel ikke bruge mit svar til så meget, udover at jeg vil anbefale dig en acetone vask. Det lærte jeg i hvert fald med noget rødt mdma jeg havde engang. Den til højre ser da alt for lækker ud, elsker det hehe.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 17:38 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Kristian12 skrev:
Har hørt fra folk at brun mdma skulle indeholde heroin.

No way. Det giver ingen mening at putte heroin i MDMA. Dårlig oral aktivitet, der er større fortjeneste ved at sælge heroin for hvad det er + MDMA-brugere vil næppe finde at en heroin-rus er ønskværdig hvis det er MDMA de har købt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 17:49 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Det er sgu ved at blive lissom med ecstasy piller før i tiden. Hvad blir det næste, at krystallerne er dyppet i LSD? :roll:

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 19:48 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2008 16:12
Indlæg: 263
Kristian12 skrev:
Har hørt fra folk at brun mdma skulle indeholde heroin. Men har kraftigt svært ved at se hvorfor der skulle være heroin i. Så derfor kan du nok alligevel ikke bruge mit svar til så meget, udover at jeg vil anbefale dig en acetone vask. Det lærte jeg i hvert fald med noget rødt mdma jeg havde engang. Den til højre ser da alt for lækker ud, elsker det hehe.

Klumpen til højre ser da ligeså ulækker ud som den til venstre. Bare fordi det er farveløst (gråligt) kan det sagtens indeholde en masse giftigt shit (og gør det formodenligt).


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 22:00 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jul 2009 00:40
Indlæg: 727
Geografisk sted: Aalborg
onkel fister skrev:
Klumpen til højre ser da ligeså ulækker ud som den til venstre. Bare fordi det er farveløst (gråligt) kan det sagtens indeholde en masse giftigt shit (og gør det formodenligt).

Hvordan vil du så mene at mdma af god kvalitet skal se ud?

_________________
Never argue with an idiot. He will drag you down on his level and beat you by experience..

Cannabis entusiast


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 22:11 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Nikolajsen skrev:
onkel fister skrev:
Klumpen til højre ser da ligeså ulækker ud som den til venstre. Bare fordi det er farveløst (gråligt) kan det sagtens indeholde en masse giftigt shit (og gør det formodenligt).

Hvordan vil du så mene at mdma af god kvalitet skal se ud?


Pointen er, at man netop ikke kan se på mdma, om det er godt. Det eneste vi med sikkerhed kan sige er, at rent mdma er farveløst pulver/krystaller. Men det betyder ikke, at noget er godt bare fordi det er farveløst pulver/krystaller.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 jan 2011 23:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 jan 2010 05:32
Indlæg: 30
Geografisk sted: kbh
Tusind tak for svarene. Jeg ved, man aldrig kan vide sig sikker - det var mere for at få en fornemmelse for, om andre har prøvet MDMA med lignende farve og konsistens - og om det virkede ordentligt.

noname skrev:
Acetonevask er en rigtig god ide, specielt når det kommer i "plader". Det betyder, at hele reaktionsblandingen er inddampet i en skål for at få stoffet (stofferne) til at udkrystallisere modsat en udkrystallisering ved konvertering til et salt eller oprensning (begge teknikker, der vil give et rnere produkt end inddampningen).


Kan du, eller en anden, uddybe dette? Vil det sige, at når MDMA kommer i plader, er det med sikkerhed ikke særligt rent? For jeg har set en hel del i den "form".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2011 02:40 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Det er hvertfald lavet sløset og med profit for øje, så der er hvertfald ikke gjort noget for at oprense det. Det kan godt være relativt rent, men der er stadig en masse urenheder deri, som man sagtens kunne have været foruden...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2011 12:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2008 16:12
Indlæg: 263
noname skrev:
Det er hvertfald lavet sløset og med profit for øje, så der er hvertfald ikke gjort noget for at oprense det. Det kan godt være relativt rent, men der er stadig en masse urenheder deri, som man sagtens kunne have været foruden...

Med kunne mener du vel bør?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2011 18:10 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2009 17:08
Indlæg: 487
Geografisk sted: Århus
onkel fister skrev:
Klumpen til højre ser da ligeså ulækker ud som den til venstre. Bare fordi det er farveløst (gråligt) kan det sagtens indeholde en masse giftigt shit (og gør det formodenligt).


Synes nu den ser lækker ud onkel fister.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2011 23:54 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 sep 2008 16:12
Indlæg: 263
Nej.
P.S. efter spørgsmål er det normalt at placere et ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jan 2011 00:41 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
onkel fister skrev:
noname skrev:
Det er hvertfald lavet sløset og med profit for øje, så der er hvertfald ikke gjort noget for at oprense det. Det kan godt være relativt rent, men der er stadig en masse urenheder deri, som man sagtens kunne have været foruden...

Med kunne mener du vel bør?


Nej, jeg mener kunne. Der hvor jeg kommer fra er det meget normalt at underspille sine pointer i ny og næ.

Eksempel: I en situation hvor jeg f.eks. ville sige "Det var ik så ringe endda..." ville en kjøffenhavner nok sige "Det var fucking svedigt det dér man"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team