Du kan få 2 og 5% Metadon opløsninger der er beregnet til at injicere.
5% vil du nok ikke kunne få fingre i,for det er kun på forsøgs stadiet herhjemme(istedet for Heroin)og de er meget skrappe med udleveringerne.Dem der får det vil absolut ikke sælge det,og det er ikke ret mange.
Alm.2% er fint til Subc,Intram.eller IV indtagelse.
Men jeg sidder med en lumsk anelse om,at det er den orale 5 promille opl. med sukker som mange skyder alligevel du taler om.
Vær rar og gør dig selv en stor tjeneste og gå i en stor bue udenom.Selvom der er folk der slipper godt fra det,kender jeg til folk der har store problemer med infektioner på hjerte klapperne,med mere,samt en generel problematisk helbredstistand,fordi skidtet indeholder en masse ting der IKKE er beregnet til at få direkte ind i blodbanen.
Med hensyn til at skyde tabletter,må jeg også råde dig til at holde dig langt væk.Ja de kan filtreres,og skydes,men igen de er slet ikke beregnet til det,og du vil sidde med en stor chance for at få en såkaldt "rystetur",simpelthen fordi du sprøjter ting direkte ind i din blodbane der intet har at gøre der.
HVIS du absolut vil injicere Opiater,så gør det med Morfin,Pethidin,Ketogan,eller andet der leveres i små amp.eller vials,og som er fuldstændige rene og descinficerede.