Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 21:42 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet 08.04.2001

Substans/er: DXM
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
4 piller (120 mg)

Triprapporten
Lettere nervøs efter at en ven havde prøvet et 3 plateus trip første gang, beslutter jeg mig for at lægge mildt ud.
Jeg læser en tabel på DXM FAQen, og beslutter mig for at gå efter et mildt 1ste plateu trip, så jeg tager 4 piller.

T+0,5 Venter stadig... Lægger mærke til at jeg bliver mere og mere energisk. Pacer rundt i lokalet og hører musik.

T+1 Virkningen er helt klart indtruffet. Jeg render frem og tilbage på mit værelse, klapper, danser lidt, føler en let kvalme der kommer og går... En joint ville nok have hjulpet her, men jeg prøver at gå efter den rene DXM oplevelse.
Efter et stykke tid beslutter jeg mig for at lægge mig ned på sengen, og opdager nu at mine hænder er blevet følelsesløse, minder lidt om et svampetrip følelsesmæssigt.

T+1,5 Beslutter mig for at gå en tur, hvilket ikke er nogen helt dårlig ide. Luften er dejligt frisk, dog savner jeg lidt selskab.En bil kører forbi, og det virker lidt anderledes end normalt, uden at jeg helt kan sætte en finger på det. Lydfen er måske lidt højere, bilen bevæger sig måske lidt mere hakket.
Min kæbe begynder at 'sove' føles lidt kilden. Sjovt!

T+2 Sidder ved computeren, for rastløs til virkeligt at udrette noget. Bevægelse føles mærkeligt, som om jeg er meget skæv. Endelig lægger jeg mig træt ned på min seng, og da kommer overaskelsen!
Loftet begynder at bevæge sig! I begyndelsen som den pauseskærm i Windows med kuglen, efterhånden mere i takt med musikken (Pink Floyd, Shine on you crazy Diamond). I et sekund bliver jeg lidt forskrækket, men lægger mig så tilbage og nyder showet.
Ligemeget hvor jeg kigger hen er loftet nærmest flydende, fedt!
Jeg falder lidt senere i søvn, og vågner frisk og uden tømmermænd næste morgen.

Alt i alt er et 1ste plateu trip yderst fornøjeligt, selvom jeg anbefaler at man er flere om det.
Der er en del 'party-drug' over det i lave doser. Burde prøves engang til en bytur eller en fest.

Happy tripping!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 nov 2009 15:35 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 sep 2009 18:44
Indlæg: 53
Geografisk sted: K-hole
God triprapport.. Desværre på recept nu :(


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team