Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:07


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Lam FREDAG!!!
Indlæg: 03 mar 2009 21:54 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet af MÐM@ den 23.11.2002

Substans/er: DXM,pot
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
300mg + 10g pot

Triprapporten
Okay her er endnu en lam rapport fra min side af.
Det var fredag eftermiddag omkring klokken 17:00 da Anima kommer hjem fra skole.

Med sig har han medbragt 2 æsker med Dexofaner med 40 ialt.
Han rækker mig en æske med 20 og spørg om jeg er frisk nok.
Jeg har læst om andre her på psychedelia der har trippet DXM og kun kommet med dårlige erfaringer dog valgte jeg selv at gøre mig rigere på erfaringen selv og vælge ikke at hører på bad trip rapporter eller andre herinde fra mirc der mente dxm ikk er et cool stof at trippe på.

+17:30 - Popper 6 piller til at starte med for at se hvordan virkningen er.
Kan mærke virkningen af pillerne meget hurtigt derefter og blir lidt dopet i hovedet.

+18:00 - Popper 4 piller mere da jeg mener jeg godt lige kan hæve niveauet lidt mere og sluger pillerne med et glas vand og et bonghovede fyldt med god pot :)

+18:30 - Tiden begynder lidt at forsvinde det føltes somom tiden er gået i stå og vi har været der en evighed.
Der er dog ikke gået mere end en time siden vi poppede de første piller.

+19:00 - Trippet begynder for alvor og jeg har halvsvært ved at kigge ud af mine øjne og fortsætter lidt med nogen bonghoveder.

+19:30 - Bjarne riss dukker op ud af min øjenkrog hver gang jeg lige kigger hvor jeg ser ham i lyserød trøje hvor han drikker øl har set dette før i et tidligere trip?

+20:00 - Det føles somom at jeg er meget større end jeg er og nyder at være stor.
Tramper rundt i lejligheden og fortæller Anima hvor stor jeg er.

+20:30 - Vi ryger nogen flere hoveder og har fået en lykkefølelse i kroppen? noget e-agtigt ?...
Vader rundt og er glad har ingen motorik men det jo nok dxm og pottens skyld *G* :)

+21:00 - Har igennem aftenen oplevet flere underlige tanker såsom at lave terror angreb imod bush ved at sejle en båd ind i hans hus, selvom jeg dog ikke ved om der er vand rundt om det... *G* :)

+21:30 - Mit syn er nu ved at blive normalt igen og jeg kan igen læse bogstaverne på computeren og fokusere (så tingene er nogenlunde at se på *G*)

+22:00 - Vi ryger bonghoveder indtil vi går døde :)

Min konklussion af et DXM trip er:
Hvis det ikk var så skadeligt for hjernen ville jeg 100% trippe dette stof til enhver fest.
Kom i rigtig party humør og jeg tror ikk der er noget stof der er ligså "alkohols agtigt" at vælte rundt på som dxm?...
Det var os perfekt til en chiller og man fik en masse grinere på :)

Derved 100% at sige jeg klarede mig med 300mg som er 10 piller og mente det var MER end nok så ja med 20 piller der har bad trippet på det?
Lavere dosis :)

/MÐM@


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team