Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:28


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 22:02 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Substans/er: DXM
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
200 mg. DXM

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Varighet: 4 timer
Tripdeltakere: 2 (Jeg og Tulla23)
Setting: Hjemme og på Mega-senteret
Terningkast: 3


Triprapporten
Fikk en pakke med 10 gram ren DXM i pulverform i posten denne dagen. Jeg og Tulla23 bestemte oss for å teste 200 mg. hver. Dro først 100 mg. opp i nesa. Dette svei noe sinnsykt, og gjorde at jeg ble helt tett i nesa. De neste 100 mg'ene kapslet jeg inn og svelget. Dosen vi hadde inntatt tilsvarer 6-7 piller Dexofan. Etter 10 minutter kjente jeg en lykkefølelse og energi i kroppen. Måtte bevege meg mye og hadde lyst til å danse. Musikken var ganske digg og litt intens. Litt ecstasy-lignende lydopplevelse, men langt i fra så digg som det. Følte meg litt som på alkohol og en lav dose MDA samtidig. På dette stadiet hadde det gått fint å være på byen og festet. Litt senere ble rusen litt mer intens og det ble litt problematisk å gå. Følte meg enda litt mer full samtidig som milde vrangforestillinger kom. Følte meg veldig liten og veldig stor om hverandre. Lurer på om jeg kan ha vert opp på level 2 her, men er ikke sikker. Musikken var sinnsykt digg og jeg skrudde opp stereoen på full guffe. Tulla23 ble dessverre dårlig av stoffet og måtte spy 3 ganger. Så ble hun liggende og følte seg dårlig og ekkel i halsen. Litt senere bestemte jeg meg for å ta en tur på apoteket for å hente ut en pakke Imovane (sovepiller). Veien til apoteket som kanskje er 400 meter føltes veldig lang. Følte meg skikkelig liten og litt full mens jeg gikk bortover. Vel inne på apoteket ventet jeg på å få ut Imovane-pillene på resepten jeg leverte. Dette tok kanskje 5 eller 30 minutter. Vet ikke hvor lenge jeg satt på apoteket. Hadde liten oppfatning av tiden. Følte meg skikkelig liten. Da jeg fikk pillene og skulle betale med VISA'n hadde jeg problemer med å taste koden. Følte meg ganske fjern. Gikk så innom en butikk og kjøpte Cola og litt mat. Var rart å gå inne der blant alle menneskene, følte meg fortsatt liten, avstander var lange. Fargene var litt blassere og mørkere enn normalt. Vanskelig å beskrive. Var fortsatt litt vanskelig å konsentrere seg. Gikk hjem og rusen gikk gradvis ut av kroppen. Følte meg litt trøtt den kvelden, og helt fin dagen etter. Tulla23 fikk dessverre en dårlig opplevelse på DXM, men jeg synes det var helt OK, men ikke noe superdop liksom. Var egentlig litt kjedelig, men vi skal nok prøve igjen.

- Apoteket 07.08.2003


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team