Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 22:10 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 feb 2003 02:01
Indlæg: 2902
Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den 01.09.2003

Substans/er:
Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
20 piller (600 mg)

Triprapporten
Så har jeg lige fået nogle penge, og de skal bruges da jeg ikke har rørt andet end alkohol i et stykke tid. Drøner over på apoteket for at hente dexofan, og køber to pakker. Prisen er 50,10 kr, og jeg mindes at det har kostet 49,et-eller-andet, og de sagde også at de havde prisstigninger hver anden uge. Nåh, jeg betaler med 150,-, og får 16,- tilbage. Hmmm det måtte være en fejl tænkte jeg og gik ind igen. Kællingen derinde siger så at det er et forkert skilt og at de koster 67 istedet for. Nu er det bare sådan at der står i loven at hvis en vare er sat til en forkert pris, skal butikken sælge den til den pris.

Men det ville kællingen ikke høre tale om, for hun kunne ikke ændre på systemet. De andre kunder i apoteket bliver også sure på kællingen for de kendte også reglerne, men jeg beslutter mig til at sige at det er for dårligt og at de må stramme sig op, og går min vej igen. Lidt en nedtur, for jeg troede faktisk at jeg skulle have fire pakker over et par dage, men det kan ikke lade sig gøre da jeg kun har 200,- Ovre ved stationen:

11:47 Tager 10 piller DXM (300 mg)

11:52 Kommer hjem (5 min. efter)

12:?? Går ind på mit værelse med et glas vand og sluger ti piller mer' (300 mg)

12:?? Sidder og prøver at få styr på min comp. Skulle have installeret C & C Generals igen, men der er fejl på CD'en og jeg kommer ingen vegne. DXM'en begynder at lave numre, og jeg begynder at være lidt forvirret.

13:0? DXM'en sparker!!! Jeg sidder og det er bare mild effekt som af en fem øl, og da jeg kigger over på fjernsynet så siger det WHAM! og jeg er bare helt væk. Jeg har utrolig svært ved at holde balancen, og har en dårlig fornemmelse i maven. Har ellers aldrig taget så "store" doser, det højeste er 20 piller (600 mg) 10 piller 2x med 1 times mellemrum.

13:30 Kan overhovedet ikke fokusere på noget. Dette efterfølgende er kun brudstykker af hvad jeg kan huske når jeg har fået lidt luft og er "vågnet op". 13:30 er det sidste tidspunkt jeg rigtig kan huske, så der er ikke rigtig nogen tidslinje på efterfølgende. Sidder og prøver at spille Vice City efter en pludselig indskydelse, men det lykkes ik'. Kan ikke koncentrere mig eller fokusere. Så sker der noget mærkeligt. Der kommer ligesom et varmt pust, og jeg døser næsten hen. Det varer et par sekunder, og så begynder mit hovede at klø helt vildt! Jeg klør og jeg klør, og så holder det op med at klø, men efter ti sek. begynder det igen, men denne gang dobbelt så voldsomt og også længere nede ad ryggen. Jeg klør igen for det kan være at det så går over, men det gør det ikke, og efter at jeg har kløet fjerde gang, er jeg kommet ned til det nederste af ryggen, men så begynder smerten af vælte igennem mig. Det gør sindsygt ondt. Mine øjne kan ikke åbne, og jeg er totalt skæv af DXM'en og vælter rundt i blinde. Falder om på gulvet og får mig selv slæbt ud på toilettet, det vil jeg tro ihvertfald, for jeg "vågner" et kort øjeblik ved at jeg halvt ligger halvt sidder ude på badeværelset.

Der strømmer koldt vand ud af bruseren, og jeg ved ikke hvordan jeg har kunnet skrue ned for varmen. Men det hjælper, og jeg kommer ud af bruseren. Jeg har også fået tøjet af (heldigvis :) men får det hurtigt på igen, hvorefter det ryger af igen fordi det klør af HT. Bliver helt sindsyg og begynder at klø endnu mer' og skynder mig ind under bruseren for at stoppe det. Prøver at lade være med at kradse mig selv for at det ikke skal gå galt igen, og det virker nogenlunde. Er inde på mit værelse igen. Sidder ved min comp. Spiller et eller andet jeg ikke ved hvad er. Minder mig om Generals, men jeg har som skrevet ovenfor ikke installeret det(?!) Har kun LOD og Vice City og Vietcong installeret.

Falder i søvn ude på badeværelset. Det vil jeg ihvertfald tro da jeg "vågner op" derude. Har en fuldstændig "ud-af-kroppen-oplevelse" ser mig selv fra overn og alt muligt andet. Huset ligner ikke sig selv. Jeg kan ikke kende køkkenet hvor jeg går ud. Er ligepludselig inde på mit værelse igen. Ser fjernsyn. Voldsomme halucinationer! Alt ændrer form og størrelse. Alt! Det er helt vildt!Jeg kører rundt og rundt som jeg plejer at gøre når jeg ryger hash og lukker øjnene men det er ikke baglæns men rundt sådan ligesom oven på en paddehat. Som om jeg sidder oven på den. Det er meget livagtigt og meget skræmmende. Jeg vender på hovedet! Vender om igen og drejer rundt. Sindsygt! Her kommer en tekst jeg skrev på et eller andet tidspunkt under trippet, og nej det er ikke lavet bagefter som dette referat er: Dosis 600 MGr Jeg er helt væk

15:11 det er helt fantastisk. Jeg sidder i bakken med en vldsomtrykken omhovedetjegja købt to pakker5 et den ene det ehele klør!!! Fatter ing4enting ine forældre kommer snart hjrm, jeg har næsten kramper, kan næsten ikke ramme tastaernerne det er ret skægt. Deyt hele forandrer sig. Tid og og rum bevæger sig. Alt foregår meget langsomt. Drik,kker to iter vannn.,,...S6ynger med å¨sangen fra Brødrenee Oils4en. You7ng Girl-Er helt smadret. :) De kan være her hvert øjebik, oh jeg haar5det iukkke sp godt6. De har været på sykeltur, on de kommer hjemmm menegety snart! Håpber at de bliver fosinkety. minskærm ænfdrer deet hhele tiden over ahvaad størrrelsae den 3er!" Og det er ucensureret og det hele og uden rettelser. Mine "forældre" kunne komme hvert øjeblik det skulle være, de var på cykeltur, men jeg vidste ikke hvornår de kom hjem. Det min far og fandens oldemor, eller min stedmor. Hold kæft hvor jeg hader den sæk! Men tilbage til trippet... Jeg fandt så lige ud af at jeg faktisk har en tid i mit lille kunstværk oovenover 15:11, og det passer vel nok meget godt. Sidder og ser fjernsyn. Det ændrer sig! Det ændrer form! Jeg får den fedeste griner over fjernsynet der ændrer sig hele tiden. Det står ikke stille, men kører hen af gulvet og ændrer størrelse fra helt lille til meget stor. Jeg kan fokusere på det, og det er UTROLIG livagtigt!!! Jeg går udenfor i vores lille have. Jeg kigger i vinduet og ser en stå og kigge på mig. Bliver skrækslagen for at det er fandens oldemor eller min far, men bliver lidt rolikgere da jeg kommer i tanke om at det nok er mig selv :) Står og morer mig i lang tid over at jeg kan få mit hovede til at skifte form og størrelse som det faktisk gør! Helt skørt. Får endnu en griner men denne gang over mig selv, hvilket får mig til at tænke på hvad faen det egentlig er jeg laver, og hvordan man kan få krigen i Irak til at holde op. Tænker på verdenssituationen :) (som man jo gerne gør når man er på stoffer og tror man kan alt :) Det hele ændrer sig! Alt vender om! Farver og andre ting ændrer sig voldsomt!!! Drøner ind og glo'r på vizualitations i Winamp, og bliver helt rundtosset. Sætter mig ned på gulvet for at drive onde onder ud af vores hus. Og nu må i gerne le, men jeg mener det faktisk! Før vi flyttede ind i huset for to år siden boede der en gammel syg mand der uheldigvis døde i huset, og min mor er sikker på at han vandrer rundt i huset og gør livet surt for os der bor i huset, da jeg altid har følt stort ubehag ved huset. Jer der læser dette vil hermed sikekrt stemple mig som komplet sindsyg, men min familie har altså et eller andet med det overnaturlige at gøre, for for en måned eller to siden kom der nogle billeder frem med nogle store hunde der var arrige og sure mens jeg gik i min rigtige mors have. Vi undersøgte det så, og det viste sig så at der havde været en sag om dyremishandling for tolv år siden da vi ikke havde huset (har haft det i 7 år) og jeg KAN mærke sådan noget! Og nej det er ikke bare fordi at jeg døgnet rundt er på LSD eller Dextromethophan... :) Nåh jeg satte mig ned på gulvet og slappede af og begyndte at tale til denne her formodede ånd, og falt nermest i trance. Eller det var det nok ikke, men nok en lavere bevidsthed fremkaldt af DXM'en. Stoppede og syntes at det var nok nu, og sagde farvel til ånden som jeg var overbevidst om jeg havde fået kontakt med, og bad ham gå sin vej (højt! Jeg talte højt hele tiden med ånden) og jeg tror at han hørte det, for jeg blev utrolig lettet. Morer mig stadig med at mit fjernsyn skifter form og størrelse, og nyder at være i rutsjebane som jeg har været i mange timer nu. :) Og det tilmed kun for 67,-! Jeg ringer til en af mine venner, og jeg aftaler at jeg kommer over og betaler nogle penge tilbage til en anden ven da de er sammen ovre i Fona efter at have været i biografen. :) Så kommer der en skide-skæv DXM-misbruger gående ind i centret og begynder at gå over til Fona, men ser ikke at en af vennerne står foran mig. Doh! Som Homer Simpson sagtens kunne have udtalt meget bedre end jeg kunne i den pågældende tilstand. At jeg overhovedet var i stand til at cykle de 1,5 kilometer er stadig en gåde, men det gik åbenbart. Vi diskuterer lidt om PC Best Buy er nedskalerede spil-versioner, som jeg ved det er(!) men som en af mine venner, lad os kalde ham C ikke tror på, men dete r også lige meget. :) P (den anden ven) går den modsatte vej, hvorfor aner jeg stadig ikke, men mig og C går uden for, og jeg er ved at glemme min cykel. Heldigvis er jeg ved at komme op til overfladen igen, og kan tænke bedre end jeg kunne før. Klokken er omkring fem. Hopper over lågen ind til gangen hvor man kan komme hen til P's lejlighed med cykel og det hele, og kommer op til P hvor vi alle tre ser Bruce den almægtige der netop er blevet downet for ikke så lang tid siden. Fatter intet af den i starten, men efter noget tid vågner jeg virkelig, og bliver næsten "normal" igen. Klokken er halv syv, og jeg er vågnet. Zzzzz... Totalt sløv bevæger jeg mig hjemad.

19:45 Hjemme igen men med en underlig trykken for hovedet som ikke er forsvundet endnu ved 00:27-tiden som klokken er lige i skrive-stunden. :) Hold kæft en underlig og skræmmende oplevelse. Vejer 75 Kg, og måske skal jeg have mindre, jeg har også læst at det måske er vægtbetinget, men det aner jeg ikke om det er. Mit blik er stadig fucked op, og min gangart er mere "robo-walk" end almindelig. Har en følelse af at det ikke er sket. Ingen fornemmelse for tid overhovedet. Jeg er heller ikke sikker på at det jeg har skrevet ovenfor er i den rigtige rækkefølge, for jeg kan kun huske dem som glimt eller oplevelser hvor jeg har været isoleret fra omverdenen, dvs. ikke har iagttaget andet end oplevelsen. Grim oplevelse, men jeg skal helt klart prøve DXM igen!!!

/Det kan godt være at i stempler mig som komplet sindsyg, og det er nok ikke meget galt... c¨,)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team