Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Plateau 3
Indlæg: 23 maj 2010 21:50 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 apr 2007 23:59
Indlæg: 28
Substans/er: DXM
Setting: I naturen
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
Dosering. 20 piller af 30mg= 600 mg. Doseret over 2,5 time. Ca. 9 mg pr. kilo

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
Setting: Til søs. Meget uansvarligt!
Mentalt tilstand: Super god.

Triprapporten
Først vil jeg sige, at mit trip var yderst uansvarligt, men stadig meget givende.

Forhistorie:

Jeg er en ung fyr på 19 år, som har prøvet lidt af hvert i min tilværelse. Jeg har bl.a andet været indlagt som 12 for ekstrem angst og sociale problemer. Al den usikkerhed som jeg har haft i mit liv, indtil for ca. et års tid siden, er forsvundet, og jeg føler, at jeg er begyndt en rejse henimod at blive et helt menneske. Jeg kender mig selv ekstremt godt, og jeg er meget ærlig. Både overfor mig selv, men også overfor mine medmennesker. Ærligheden er et meget vigtigt princip for mig, som jeg er sikker på, er kommet mig tilgode i dette trip. Min erfaring med psykedelika er minimal. Det har begrænset sig til at spise lidt dexofaner og drikke hostesaft, men jeg har haft en stort forbrug af ligeledes hash og alkohol og har prøvet div. uppers og downers.



Kort beskrivelse af trippet:
1. Intenst
2. Sofistikeret
3. Meget ærligt/ ærlighedstrip
4. Dårlig motorrik
5. Glæde over de gode ting i min tilværelse
6. Spirituel forståelse
7. Asocialt
8. Kraftig svedproduktion. Tabte mig ca. 4 kilo natten over
9. Følelsesmæssigt neutralt trip


Trippet:
Nå, men jeg sidder altså der en lørdag aften, og keder mig, da jeg kommer i tanke om, at jeg har disse dxm-tabletter i mit skab. Jeg tænker, at det kunne være fornøjeligt at prøve at tage en ti stykker og mærke det første plateau. Klokken er på dette tidspunkt 18.00 og jeg har i min huggert fået skrevet mine doseringer ned, inden jeg er blevet for påvirket. Inden trippet sparkede ind, satte jeg mig til at se Commando for at få tiden til at gå.

18.00 spiser 6 tabletter
19.00 spiser 6 tabletter mere. Ingen reaktion.
19.45 Spiser 4 tabletter mere. Stadig ingen reaktion.

Stopper op mange gange i filmen for at tjekke noget på min computer. Så efter et par timer uden nogen form for reaktion, bliver jeg enig med mig selv om, at jeg har taget fejl af pillerne eller at de muligvis ikke er så potente, som først antaget (er 99% sikker på at der stod 30 mg. piller på beskrivelsen, så jeg syntes, at det var meget underligt). Jeg spiser de sidste fire jeg har og ser filmen færdig. Da filmen er færdig, kan jeg godt mærke, at jeg er blevet let påvirket.

Klokken 21.00 har jeg skrevet dette på en lap papir:

Er lidt fuld. Motorikken er dårlig og jeg reagerer langsomt, men tænker helt fint. En lille smule kvalm, men har det ikke dårligt som sådan.

Det er skrevet med bævende håndskrift, og husker, at jeg finder det underligt, at jeg kan være så klar i hovedet samtidig med, at min motorik fejler sådan som den gør. Jeg går en hurtig tur rundt på agterdækket, for at få lidt luft. Der er stadig lyst, men beslutter mig hurtigt for, at jeg ikke skal bevæge mig rundt ude på dækket. Det er simpelthen for farligt. Er ellers meget betaget af at kigge på stjerner, men man skal ikke sætte livet på spil på den måde.

Derefter går det stærkt. Jeg sætter mig i min seng med mine lækre hovedtelefoner, og hører alt muligt musik, samtidig med, at jeg sidder på facebook, og skriver trip rapport til min kammerat. Selvom jeg begynder at være megt påvirket, så har jeg ingen stavefejl, og bruger komma korrekt, som jeg plejer. Jeg begynder at få lydhallu'er. Lyden i ørebøfferne virker distancerede, og gentager ligesom sig selv. Som en slags udvidet rumklang. Jeg får let talebesvær. Når jeg siger noget, kommer det lidt senere ud af munden. En hallu, som begyndte at påvirke mig meget kraftigt henad aftenen.

Mine hørevisuals forsvinder ret hurtigt. Desværre. De gav en god virkning til musikken, men til gengæld begynder mit syn at fejle fuldstændig. En lettere kropslig eufori kombineret med en distance til mit korpus. Det dissociative element af dxm'en sparker herefter kraftigt ind. Ligger i halvmørke hele aftenen og chatter på facebook. På et tidspunkt fucker facebook helt vildt op, mens jeg chatter med en kammerat. Jeg skriver stadig, utroligt nok, helt normalt, som jeg plejer, men hele facebookoverfalden begynder at drille mig. Ligesom en virus. Jeg har selvfølgelig fortalt min kammerat, at jeg har startet et yderst dybt trip, og da jeg fortæller ham om den virus, tænker han bare "jaja godnat med dig tripper", men jeg sværger. Den "virus" eller hvad det var, var sgu ikke en hallu, og den drillede mig hele aftenen. Den var der også dagen efter, men er forsvandt igen. Ligemeget. Under trippet skriver jeg løbende en triprapport til min kammerat som PM på facebook, da han ikke er online, men interesseret i psykedelika.

Skriver bl.a

Fuck det er nice lige at dexe. Jeg sidder og læser de der historier (sidder på det tidspunkt og læser de mest fucked up latterlige narkotikahistorier på sundhedsstyrelsens hjemmeside, hvilket jeg finder ekstremt grinagtigt, så jeg får en god griner på) og jeg synes det for grineren. Jeg har en følelse af, at jeg kan gennemskue alt. Ligesom Steso til journalistprøven i Nordkraft. Hehe. Jeg kører sådan et eller andet underligt ærlighedstrip. Det er faktisk meget sjovt. Selvom jeg staver fint osv. er jeg ok. påvirket. Jeg kan godt lide den måde dex'en twister mine tanker. Den psykoaktive del af stoffet er sgu cool. Kører nok på plateau to nu. Jeg har det som om at verden er perfekt. Jeg er ikke er ikke glad eller noget, men det hele giver en fin mening. Faktisk påvirker dexen ikke mine følelser overhovedet. Jeg er hverken sur eller glad, men er mig selv. Det er lidt smadret at forklare. Vi skal prøve det sammen engang. Man kan jo købe alt muligt medication rundt omkring.

Kneppede en negerluder den anden aften. Jeg havde lyst til at lave en Patrick Bateman.

Fuck man. Sidder bare og ryster, men har det ikke dårligt. Det er lidt underligt. Neo (indsat navn for min kammerat) jeg elsker psykedelika. Vi skal tage svampe sammen til Roskilde.


Skriver bagefter det her til ham:

Neo det her er nice psykedelika ..

Jeg sidder og chatter med min kusine og har det pisse varmt hernede på Vestafrika. Kl. er vel 23. Har dexet siden kl 19... Synes altså at det er nice, sådan rent rekreativt :D Vi må skaffe noget mere. Husk at købe dex når du tager på ferie, hvor de sælger det. Kan ikke forstå, hvorfor de her drugs ikke er lovlige.


Mit trip bliver yderst dybt. Mit syn er helt fucked up. Rummet bevæger sig stroboskobagtigt, når jeg tænder lyset, og med slukket lys er der visuels. De er ikke stærke, men er der. Bare plain synsforstyrelse. Jeg ryger videre i trippet, og det bliver meget personligt. Jeg begynder at have en facebooksamtale med en anden kammerat, som er ekstrem dyb. Vi snakker om en masse dybe ting, men jeg er ikke i stand til at formulere mig normalt. Bl.a kommer jeg med poetiske vendinger såsom "lunefulde måne" og sådan noget i den stil. Mine hjerne er sløvet, men ikke på den måde, som jeg havde forventet. Jeg kan sagtens følge med på den dybe samtale, men jeg har kan ikke udtrykke det, som jeg gerne vil sige. Det var lidt underligt, men gjorde det også ret specielt. Det var for vildt at snakke med min kammerat, for jeg havde det som om, at vi var forbundet, og vi snakkede blandt andet om, at det var vildt, at vi kunne sidde og kommunikere og trippe sammen (han var på todages speed tur, og sad og røg fede med sig selv. Lidt sørgeligt. Hehe). Jeg havde en meget stærk bonding med ham. En følelse af, at alt var perfekt sammensat. En mening med tilværelsen. Selvom jeg stadig peakede på trippet, blev jeg nødt til at lukke ned for computeren. Jeg skulle jo op og arbejde dagen efter. Tanken gav mig overhovedet ikke paranoia på, og jeg vidste godt selv, at jeg var i en meget dum situation, men administrerede at ligge mig til ro. Jeg kunne bare ikke sove. Tankerne og CEV'sne var simpelthen for vilde. B.la så jeg meget tydeligt for mig, at en af mine kammerater dansede. Mine tanker var meget livagtige og store. På et tidspunkt får jeg den mest ekstreme synshallu, som jeg oplevede på trippet. Lyset var slukket, men der var et skær fra badeværelset. Hele rummet fik sådan et slags stållook. Alt var gråt. Mit syn var helt færdigt. Jeg kunne måske se en meter frem, og når jeg satte min hånd på væggen, så satte den sorte aftryk. Ligesom hvis man presser fingeren hårdt mod en computer skærm. Nok om trippet. Jeg ligger søvløs det meste af natten med meget stærke tanker.

Jeg vågnede kl. 7.30 og gik bagvejen ud på dækket for ikke at møde nogen. Min gang føltes værre, end hvis jeg havde været meget fuld, men jeg skal ikke kunne sige, om den var det. Det her var det mest uansvarlige at dingle sådan rundt derude, for det er farligt at gå rundt på sådan et dæk, når man er så fysisk påvirket. Mit syn var stadig busted, og jeg så dobbelt medmindre jeg anstrengte mit syn kraftigt. Jeg kampsvedte. Havde det som om, at jeg havde feber, men uden at have det dårligt. Jeg gik derfor ind til overstyrmanden og fik taget min temperatur, og fik lov til at gå op og sove. Da jeg vågnede til middagstid, fik jeg en smule at spise, men ikke meget. Hele dagen var jeg træt, men havde en stærk følelse indeni mig selv. Trippet var vel overstået, og jeg glædede mig meget over mine relationer til folk. Mine forældre, venner etc. Euforien var faktisk vældig god dagen derpå. Snakkede også i telefon med min mor om aftenen, og kunne forklare hende, at jeg aldrig har haft det bedre i mit liv. Jeg skrev efterfølgende denne triprapport til min kammerat:

Hey Neo. Dagen derpå. Troede at mit trip var ved at slutte, da jeg sendte den sidste besked, men det blev bare vildere. Jeg åd tyve dex i alt. Jeg har haft visuals og hallu'er, og det var fandeme næsten som at blive genfødt. Jeg har det vildt nice i dag rent psykisk faktisk, men jeg er sgu ramt. Rendte rundt ude på dækket i morges. Der så jeg altså stadig dobbelt, og det er sgu for farligt, men dxm er et godt trip, fordi det er et ærlighedstrip. Man bliver ikke påvirket følelsesmæssigt. Grinte kun af ting, som jeg ellers ville have grinet af. Det var meget specielt og udforskende, og jeg var virkelig ramt, men havde en ret god kontrol over trippet. Er glad for, at jeg har fået en god og speciel indsigt i den psykedeliske verden. Kan kun sige, at det var underligt, og at det var cool, men jeg synes at det er noget, som man skal tage for at udforske sig selv, og ikke bare fornøje sig med. Det var også ret spirituelt. Ikke at jeg så gud og sådan noget, men jeg følte bare en forbindelse med verden og en vild forståelse, som jeg stadig besidder nu. Det er faktisk fedt, at det har været nogle oplevelser, som jeg virkelig kan bruge til noget. Havde jeg sgu ikke lige regnet med. Alt i alt var trippet meget mere sofistikeret, end jeg havde regnet med, men det var kun godt. Troede egentlig bare at jeg ville blive lam og se nogle farver, men sådan var det ikke. Jeg fik også sådan et robotsyn, og når jeg snakkede kom det først ud af munden et sekund senere. Ligesom at være i en krop, som man ikke har fuld kontrol over samtidig med at med bliver repareret psykisk.

Det var vildt nice at snakke med folk på facebook, mens jeg peakede. Snakkede med min kusine, og havde en dyb samtale med Lus. Det blev så overvældende, at jeg til sidst måtte logge af.

Tror virkelig, at du ville kune lide dex. Find dig selv Neo.






Bagefter kan jeg se, at jeg alligevel må have været påvirket uden at vide det i starten, får jeg har en stærk fornemmelse af, at pillerne åd sig selv :S De ting, som jeg fandt ud af om mig selv på trippet, har på en måde hængt ved. Det er fordi, at jeg husker på de ting, som jeg fik ud af trippet, og bruger dem i min hverdag. Før trippet følte jeg mig rigtig godt tilpas mentalt, men det har i hvert fald ikke forringet min mentale situation at tage et plateau 3. dxm trip. Kan ikke svare på, om jeg vil tage et dxm-trip igen.

Vil opfordre folk til at træde varsomt ind i DXM-land. Min dose var perfekt, og jeg føler, at jeg ville være i stand til at dosere kraftigere næste gang.

Mvh Hodja 8)


Senest rettet af Hodja fra Pjort 10 jan 2012 14:53, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 maj 2010 20:32 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
fed rapport, tak!

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 maj 2010 22:21 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 mar 2010 21:37
Indlæg: 29
Geografisk sted: Grenå
Hej du.
Rigtig fed læsning, nærmest som en lille novelle. :-)
Rigtig godt beskrevet, og rigtig meget du får forklaret til den uerfarne bruger af DXM.

Jeg synes det er fedt, at du kan komme helskindet ud af sådan et trip med dig selv. Hvis det var mig, ville jeg da nok have endt i den store sø.

Sejt gjort, og DXM er taget til overvejelse, når jeg bliver stærk nok psykisk.

:-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team