Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 apr 2011 14:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2010 10:07
Indlæg: 27
Geografisk sted: Det sted som jeg engang var..
Substans/er: Dextrometorphan
Setting: I byen
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Ved en hel del efterhånden

Dosering og anden informaton om substanserne
80 piller / 2400mg

Mere information om settings,mental tilstand og evt. sygdomme mm.
var efter hånden lang ude efter at havde brugt det sidste år i en kolonihave uden meget kontakt til omverden ..
turen var med mennesker men ingen bekendte

Triprapporten
Det jeg skriver nu skete for nogle år siden, er lige nu i behandling for misbrug.
Har ikke tænkt mig at stoppe.. Bare have mere kontrol og styr over det..

12:00
Startede med at købe 4 pakker Dex 600mg i hver, og et par g hash.
Vandrer ned i slotshaven, hvor jeg efter en kina-box med nudler, indbagte kylling og rejer
sad og overvejet om jeg ville det her, det var en dårlig overvejelse men syndes ikke der var ret meget i mit liv
der var meget ved, så poppede pillerne ud og slugte dem 20 af gangen, skyllede dem ned med en øl..

12:45
Efter havde siddet på en bænk et stykke tid blev jeg enig med mig selv om jeg kunne mærke starten af rusen
rusen startede som jeg havde drukket nogle øl en mærkelig og monoton rus hvor tingene begyndte at svæve forbi
i langsom tempo farver var der ikke meget af men havde det som om jeg kiggede ud af en ring
hvor der var farve inden i og 1/4 ost hvor der snorede 2 kugler hvor den ene var hvad folk hørte og den anden hvad jeg opfattede, snakkede til folk i farver og uden ord.
Var efter hånden bekendt med Dex rusen at jeg vidste det snart ville gøre mig ude af i stand til at kontrolere den så jeg måtte videre

13:30
Nu var rusen godt oppe at køre og jeg besluttede jeg ville over på BoomTown og game noget CS
da jeg slanter ind havde jeg rimelig kontrol over rusen og bestilte en Pc
tror jeg havde siddet en halv time hvor tingene bare snurrede mere og mere rund og en ufattelig varme bomberede mit korbus
kunne jeg mærke jeg skulle brække mig
fik rejst mig op og slændre ud på wc'et.
ude på wc'et fik jeg brækkede mig og vel nok det der lige havde reddet mit liv..
Sad der ude nok 20-25 min, havde ikke lyst til at nogle skulle se mig men en edderkop der ikke blev bange når jeg rørte den
fik mig til at tro det ikke var så slemt endog, og jeg slentre tilbage i stolen og spillede et par timer uden meget andet skete.

16:00
kan ikke huske hvad der skete mere andet en jeg prøver at komme hjem hvor efter jeg ligger mig til at sove..

____________________________________________________________________________________________________________

trippede havde været svagere en nogle af de trips jeg havde prøvet på dex, så bræk turen havde gjort sit til det blev en oplevelse rigere og ikke min sidste..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 17:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 14 apr 2011 13:54
Indlæg: 10
Geografisk sted: Århus
Det er godt du er okay! Jeg er rimelige tabt for ord når jeg hører sådan nogle Historier...
Men det med edderkoppen er helt vildt! Fed Rapport, håber du kan få styr på dit forbrug? ;)

Kærlig Hilsen Aron.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 apr 2011 18:54 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 sep 2010 10:07
Indlæg: 27
Geografisk sted: Det sted som jeg engang var..
Aron Bandaron tak for respons, det varmer :wink:
det jo svært at komme op fra det hul man selv har gravet men har det rigtig godt for tiden
og det vildt at se tilbage på hvad man har lavet af ting der virkede som det nest bedste den gang
men langt ude set med nye og friske briller :roll:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team