Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 10:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 aug 2021 20:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
Kære Psychedelia.

Min bedste ven og jeg har en rigtig god bekendt som bor i Tyskland som kom på besøg hos mig i min kolonihave for 2 uger siden.
Han er en rigtig sød og cool fyr som spiller på sydamerikanske fløjter, har boet der og taget en masse ayuascha-trips blandt meget andet. Mit bedste bud på en shaman i min vennekreds:)

Min ven M & jeg har erfaring med psylocybin, mdma, ketamin, 2cb og højdosis LSD.
Jeg har ADHD og har fået Ritalin-behandling over nogle år, men en uge op til DMT-oplevelsen valgte jeg at stoppe, da jeg var i tvivl om risikoen ifb potientielt serotoninsyndrom.
Derudover røg jeg heller ingen pot, cigaretter eller indtog alkohol en uge op til.
Jeg kan godt være lidt for glad for orangevin og kolde øl, så det føltes rigtig godt at få det hele lidt ud af systemet.

Op til trippet fastede vi i 6-7 timer.

Vores ven J kom og efter at have hygget og snakket i noget tid gik han igang med at opløse noget tobaksbark i vand.
Han fortalte os at han havde et rigtig godt changa-mix med, og fortalte lidt om forskellen på det og ren DMT.

Jeg vidste godt at man ikke rigtig kan forvente sig noget inden, da det er så anderledes en dimension, men jeg kan vist godt sige at jeg fik mig en ordenlig én på den psykedeliske sinkadus!

Vi startede med at meditere sammen og tænde brændeovnen og lidt stearinlys i min stue. En rigtig fin setting.

Så skulle vi sniffe tobaksvandet, hvilket både var ret ubehageligt fysisk men også gav en dejlig ro i kroppen.
Snotten væltede ud af hovederne på os, og vi brugte en hel toiletrulle på den seance.
M lavede sjov og sagde at det ville være en perfekt første Tinder-date, og jeg kom til at grine og nærmest sluge noget af det sorte tobaksvand. J tændte også lidt palo santo-træ og vi var ved at være parate - så parate man nu kan blive…

M startede med at ryge og han fik suget godt på piben og lagde sig ned på en madras imens J spillede jødeharpe omkring hans ører.
Det så fredfyldt ud.

Da M vågnede op havde han haft en dejlig oplevelse, og følt sig fuldstændig tilstede, helt uden tid og forventninger.

J fik vejet op og stoppet piben igen, og jeg prøvede at suge så godt jeg kunne, fik 2 ok sug og mine øjne forsvandt ind i et synsfelt af krakeleret glas, spejlvendt i en slags kuglebane, kalejdoskopisk, fraktaler, jeg blev opslugt og alt gik så hurtigt uden at der var en fornemmelse af tid og sted.

Tror jeg grinede over hvor bizart og samtidig rart det var.

Jeg følte lidt at jeg var karakteren Sonic i et hurtigt og meget farverigt sega-spil.
Det er svært at beskrive.
Jeg havde ikke en majestætisk vibe, mere sådan lidt gakket og fuldkommen anderledes.

Da jeg vågnede op følte jeg faktisk lidt at jeg havde haft en helt ny tilværelse, et helt andet liv.

Næste trip skulle dog blive helt “out of this world”…. :oops:

Der havde stadig været lidt changa tilbage i piben, så denne gang var jeg fast besluttet på at skulle have det hele med.
J stoppede piben og gav mig endda lidt ekstra med, og jeg sugede så godt jeg kunne og holdt det nede i 30 sekunder. Det gjorde jeg to gange indtil jeg forsvandt.
Der skete så det uheldige at der kom problemer med vores Bluetooth-forbindelse, så der kom en stemme der sagde noget i stil med: “you are not connected to this device, please reconnect” og jeg fattede jo ikke at det var anlægget, men troede det var “nogen” der sagde det til mig, at jeg var disconnectet med min device, altså min krop.
Stemmen var stor og dyb, klingende i dystopisk ekko og digital, metallisk rumklang.
Så jeg kom mildest talt noget skævt ind i det trip som endte med at blive det usammenligneligt kraftigste jeg nogensinde har prøvet.

Anede seriøst ikke at man kunne trippe så vildt!! :shock:

Alle koncepter forsvandt fuldstændig og alt jeg nogensinde havde lært blev totalt opløst.
Jeg anede ikke at jeg var mig, at jeg trippede eller hvad der egentlig foregik.
Normalt er jeg slet ikke et kontrolmenneske, men her hang jeg alligevel i med fingerspidserne og prøvede at håndtere at jeg følte jeg døde.
Det havde “jeg” det egentlig ok med, for det var som om jeg bare var ren energi, ren og nærværende klar bevidsthed; der var ingen fortid eller fremtid, alt var så uendeligt present.
Der eksisterede ikke længere en personlighed eller individualitet, ord eller sprog. Jeg var langt udover alt der mindede om et normalt liv.
Det var intenst overvældende, og jeg anede selvfølgelig heller ikke at jeg trippede.

De andre fortalte bagefter at jeg havde siddet med åbne øjne og hyperventileret ret meget og set rimelig vild ud generelt :D

På et tidspunkt under trippet oplever jeg at J rækker mig piben og lader mig suge endnu et sug, og så ser jeg ham blive til et Picasso-maleri som snurrede rundt (ikle bare rundt på en almindelig måde, men rundt på en måde jeg aldrig havde troet muligt) akkompagneret af en digital “pible”-lyd indtil han imploderede og blev til en form for flygtig damp. Og herefter begynder jeg så at hoste ret meget og lave en voldsom kast-op-refleks.
(Pga fasten var der dog ikke noget reelt at kaste op)

Jeg finder bagefter ud af at J ikke havde givet mig et tredje sug (“du lignede ikke én der havde brug for mere” som han sagde)

På et tidspunkt søger jeg tilflugt i et meget mondænt palæ, hvor en ældre gråhåret dame tager imod mig. Der er dekoreret med store marmorskulpturer, og hun har dækket op til et stort fint middagsselskab, men der er ingen gæster.
Det føles ikke som om der kommer nogen, og selvom hun fortæller mig at jeg da kan ride stormen af hos hende er der lidt utrygt i det rum. Ulmende uhyggeligt, det der med at der er en fest helt uden gæster.
Og udenfor stormer det og lyner og buldrer derudaf. Som om jeg er på et skib i havsnød.
Jeg tager mod til mig og kommer derud igen. Ud i det brusende DMT-hav, det føles som det liv jeg har.
Har fuldkommen fortrængt at man kan gå på arbejde, få børn, trække vejret, være til som en person, have holdninger, at der findes dage, mad, relationer, dyr.
Alt føltes sammentømret, men på en helt abstrakt og ubeskrivelig måde.
Jeg har ofte følt en stærk sammenhængskraft på svampetrip, hvor jeg har haft en enhedsåbenbaring, at vi er connected til månen og alle væsener og at alt hænger sammen, at stjernerne er som DNA og sådan nogle ting, men det her var bare en HELT anden dimension.

Herefter begynder trippet ligeså langsomt at fade ud, men jeg føler mig som en der ligger på en opvågningsafdeling på et hospital.
M har lagt sig over til mig og nusser mit hår og holder mig i hånden, og J giver mig en dyb krammer.

Det var her som om min individuelle selvopfattelse begyndte at pible ud af nogle porrer og lidt af en brændeovn i mit barndomshjem (det lyder weird, men her er trippet på vej ud, det er ingenting i forhold til hvad jeg ellers har oplevet) og selvom jeg i starten tror at jeg er en hund, og bagefter tror jeg at jeg er M, så kan jeg mærke at der er et snævert potientiale for at man kan være et menneske.

Det var så rart at mærke M & J, men jeg forstod stadig ikke den normale verden i en halv times tid efter trippet.
M spurgte hvordan jeg havde det, og så svarede jeg: “tænk at man overhovedet kan HAVE det på en måde”, efterfulgt af: “tænk at man kan være et menneske” og da jeg spørger om “jeg er dig” siger M at jeg er både alle men jeg er også Bense (mit kælenavn) og så begynder jeg at vende tilbage til normalen.

Det er 100% den mest banebrydende oplevelse i mit liv, jeg har aldrig oplevet noget tilnærmelsesvist så vildt!!

Tror mange ville opfatte trippet som et badtrip, men sådan havde jeg det slet ikke.
Jeg følte og føler mig stadig totalt genfødt og virkelig dybt taknemmelig for at eksistere.
I de par uger der er gået siden trippet har jeg været væsentlig mere glad og overbærende, og hverdagene som jeg ellers altid har hadet for sin ordinære leverpostejsagtige kedsommelighed værdsætter jeg virkelig højt nu, og jeg nyder at vaske mit tøj og lægge det sammen og bare trække vejret dybt og hvile i mig selv.
I stedet for at drikke 4 glas vin og ryge en potjoint løber jeg nu en tur, tager et koldt bad og går tidligt i seng.

Lyder det kedeligt? :D

Jeg synes faktisk det føles fucking fantastisk! :hjerte:

Er 36 år gammel og er lykkelig over at få en ordentlig lektion og komme ud på den anden side som noget der minder om en federe og langt mere selvværdig version af mig selv.

DMT-oplevelsen som jeg oplevede den vil jeg sige ikke er for alle, det er godt nok en intens omgang sådan et gennembrud, men jeg kunne godt tænke mig at prøve det igen om et godt stykke tid når jeg har fået integreret oplevelsen endnu mere.

Jeg tror meget på at man får det man har brug for, så selvom det ikke kun var en dejlig oplevelse mens jeg var i det, så har det været hver en hård evighed værd efterfølgende :) :wink:


:peace: //B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2021 16:45 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Rigtig dejlig rapport! Grinte sgu højlydt over det med bluetooth forbindelsen der røg :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2021 19:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 09 jan 2008 01:22
Indlæg: 711
Geografisk sted: sted
Glimrende rapport!! Det med nyfundet glæde kender jeg godt selv og er for mig en grundene til at jeg bruger psychedelics. Min erfaring er desværre at glæden går i sig selv igen. Med mindre man er disciplineret og "kører det videre" og på en eller anden måde implementerer det eller i sit liv; lærer tankegangen bag den nyfundede glæde. Jeg vil også mene at det bl.a. er heri at meget af den terapeutiske virkning ligger i klinisk øjemed.
Ift dmt så har jeg også selv kun prøvet changa. Efterhånden rigtig mange gange - det er aldrig (sjældent) det samme trip. Jeg kan slet ikke forestille mig hvordan ren dmt er, da changa (typisk 50/50 blanding) virker helt vildt.
:peace:

_________________
even dwarves start small


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 aug 2021 01:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 26 apr 2021 23:50
Indlæg: 99
Min radio gik ud efter jeg læste det med bluetooth. Det gør den tit, men det er ofte på et spøjst tidspunkt, hvor jeg på en måde har brug for det. Som her, når jeg læser, og til at skrive denne kommentar. Sjovt at læse en triprapport igen, jeg har ikke selv prøvet DMT.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 aug 2021 06:12 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
1000 tak, det er dejligt at høre!
Sindssygt vildt trip, jeg kan seriøst heller ikke begribe at man kan trippe mere end det, hele min verdensopfattelse var vendt rundt og ingenting gav mening i en normal kontekst :D

Det var fantastisk!!!

Selvom det var et gigantisk mindfuck af dimensioner med den Bluetooth-forbindelse:/// Haha!

Jeg håber jeg kan implementere trippet godt og ride på bølgen i lang tid.
Pt drikker jeg stadig ikke alkohol og har heller ikke taget ritaliner i 3 ugers tid nu, hvilket virkelig føles godt!
Men kan godt følge at det kan fade lidt ud i forhold til når trippet er helt frisk i erindringen og kroppen:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2022 12:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 05 mar 2022 12:00
Indlæg: 0
Tak for en skøn triprapport. Du skriver virkelig godt og dejligt billedsprog! Bare tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 mar 2023 11:07 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 jan 2009 04:57
Indlæg: 126
Geografisk sted: KBH/Falster/Berlin
:hjerte:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team