Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:25


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 23:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2002 02:01
Indlæg: 29
Geografisk sted: K.b.h.N.V
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den 21.12.2003

Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Nej
Erfaring: Begynder

Dosering og anden informaton om substanserne
50 g. Yage og 50 g. chagro panga

Triprapporten
Så var det tid .
jeg har meget længe gået og tænkt på hvad der er specielt ved at koge nogle planter som de oven stående og så blive påvirket af det .
Jeg havde bestilt 50 g. Yage (Banisteriopsis caapi) og 50 g Chagro panga (Diploterys carerena) alt dette kom jeg i en gryde og kogte op i ca. 4 timer derefter tog jeg gryden af og stillede den i et tæppe som en anden risengrød natten over dagen efter stillede jeg dem til at koge igen som det første .
Da mit hekse bryg havde stået og simret hele dagen hældte jeg væsken fra og kogte den ind til ca. 2 dl som jeg senere skulle erfare var lidt for meget at indkoge det.
Så kom det tidspunkt endeligt og jeg tog mit glas op til munden og tog en tår og sank det , nu havde jeg fastet i et døgn det eneste jeg havde indtaget var 3 dl havregryn om morgenen hvilket nok var heldigt for lige så langsomt som jeg kunne tvinge det ned lige så hurtigt kom det op igen, jeg kan kun sige: Tag det værste man kan forestille sig i smag og gang det med 10,000 så grimt smager det .
Men hvad gør man når man er fast besluttet på at det skal ned .
Jeg begyndte at blande det som saft hældte noget vand i og holdt mig for næsen så gik det men stadigvæk ikke lige så hurtigt som jeg gerne ville .
Da jeg havde fået hældt ¾ ned af mit bryg kunne jeg bare ikke mere jeg følte det som jeg skulle brække mig og gik ud til vasken og åbnede munden det eneste der kom op var slim men hvad det hjalp, og efter der forsvandt min kvalme da jeg kom ind i min seng og sidde igen mens min musik kørte for fulde drøn kunne jeg godt mærke at min hjerne begyndte at tænke på utroligt mange ting og at tiden var ligesom meget ubetydelig ellers intet at mærke .
Så kom det tidspunkt hvor musikken stansede og jeg fik tænkt den tanke der manglede hvorfor er jeg ikke påvirket, så skete det mest mærkelige, der begynde at falde stjerne skud inde på mit værelse og min ene væg begyndte at have et hjerte der bankede. Inde i den samme væg sad der omridset af en mand der havde en joint i mundet og det fedeste var at man godt vidste at det ikke var der men alligevel var det så overbevisende uden at føle sig påvirket på den ene eller anden måde .
Det mest kedelige af det hele var at det kun holdt en halv time eller sådan noget (tiden var ubetydelig) det varede ikke særlig lang tid syntes jeg, og bagefter var jeg meget træt jeg tændte mit fjernsyn og forsvandt ind i drømme land og jeg har virkelig haft nogle dejlige drømme her i nat inden jeg skrev dette .
Min konklusion
Dette er et meget potent stof og det er ikke sidste gang jeg prøver dette selvom jeg kan love at det er sidste gang jeg hælder det ned igennem min hals men dette er helt klart det fedeste jeg har prøvet det slår svampe og meskalin med flere længder dette er (my kind of drug)
Keep on trippin out there :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 mar 2009 09:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 aug 2005 23:34
Indlæg: 411
Geografisk sted: hjortshøj
en anden gang kan du prøve at lave ryge-dmt. følg erowids "qt`s dmt extraction for students" har selv gjort det med både mimosa hostilis (den letteste og billigste),psychotria viridis og diplopterys cabrerena ,det nemmeste er at fylde et bonghoved fladt og putte en knivspids dmt på og så bongmix ovenpå så det dækker dmt´en. sug langomt først og derefter kraftigt, hold røgen inde i 20-30 sek. virkningen indtræffer inden du har pustet helt ud! husk at stille bongen før!
du skal/kan bruge kaustisk soda,rensebenzin, salt/eddikesyre. du behøver ikke ph-meter med mindre du er farveblind! jeg brugte selv digital ph-meter men fandt ud af at det var unødvendigt! dmt kan have forskellige farver.-kridhvid, gråhvid,gul,orange,lyserød og krystalklar...ryg det IKKE hvis du har fået for meget sol til sommer! for så føles det som om man man sidder midt i et sankt hans bål..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team