Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:48


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 03 mar 2009 23:03 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2784
Geografisk sted: København
Overført fra den gamle tripsektion. Skrevet den 11.01.2004

Setting: Hjemme eller hos ven
Var du sammen med andre: Ja
Erfaring: Har en stor viden om det meste

Dosering og anden informaton om substanserne
75 g B. Caapi og 50 g P. Viridis til to personer

Triprapporten
Det var torsdag, og jeg stod med DMT, meskalin og LSA (Ololiuhqui). Jeg besluttede mig for at starte med DMT om torsdagen, meskalin om fredagen og LSA om lørdagen - en rigtig psykedelisk weekend.

Jeg tog hjem til en ven, og vi tog sammen over til en fælles veninde, D, hvis køkken vi skulle benytte. En anden pige, M, kom også. Jeg satte to gryder med vand over og puttede 75 g B. Caapi i den ene og 50 g P. Viridis i den anden. Det hele fik lov at koge i ca. 3½ time. Så mente jeg, at det havde fået nok, og jeg kogte det ned, så der var en halv kop B. Caapi og en hel kop P. Viridis til hver - vi var to om at skulle dele det, mig og C.

Caapi'en smagte ad helvede til, men det var ikke så meget smagen, der gjorde, at jeg var ved at kaste op. Det var fornemmelsen, når det gled ned igennem halsen. Det var lidt ligesom varmt bræk, men meget værre. Hvis jeg ikke skyllede ned med mælk lige bagefter, er jeg ikke i tvivl om, at jeg ville have kastet op. Éns krop kan tydeligvis ikke lide det.

En halv time, efter at vi havde drukket vores forfærdelige halve kop Caapi, hentede jeg vores Viridis, og vi begyndte at drikke. Den samme kvalmende fornemmelse opstod, når jeg hældte dette indenbords, men jeg drak dog næsten det hele (der var lidt tilbage, som jeg ikke gad at drikke, da jeg syntes, det smagte så væmmeligt), og jeg brækkede mig ikke i modsætning til C, som overbrækkede lokummet.

Der gik højst en halv time, så begyndte jeg at få en dejlig fornemmelse i kroppen, men den blev ligesom holdt tilbage af en slem kvalme. Jeg følte, at jeg skulle brække mig, og at jeg var nødt til det for at kunne nyde trippet. Jeg gik ud på toilettet og blev en halv times tid, og kvalmen blev værre og værre, men jeg kunne ikke brække mig, og det var jeg lidt irriteret over, fordi alt i lokummet pulserede, og farverne overalt begyndte at blive flotte, så jeg ville ikke belemres med en psykisk nederen-følelse pga. kvalme. Dog forsvandt kvalmen helt efter noget tid.

Jeg gik ind i stuen til de andre tre, og jeg havde det pludselig fantastisk. Jeg følte, at DMT var det bedste, jeg nogensinde havde prøvet, og at MDMA slet ikke havde samme potentiale for at have det godt. Jeg var inde i en utrolig positiv verden. Alt var superpositivt. Jeg tror ikke, jeg ville kunne få et badtrip på DMT, for jeg havde det bare så godt, og jeg tænkte/filosoferede ikke, som jeg gør på fx svampe. Jeg tænkte faktisk ikke på ret meget, jeg nød det bare.

Jeg lå/sad i sofaen i armene på D, og hun begyndte at nusse mig i håret og generelt over det hele. Det var simpelthen så DEJLIGT! Fysisk var det dejligt, men psykisk var det endnu bedre - det var følelsen af tryghed og omsorg, der bare sendte mig ind i ren ekstase. Jeg lå nærmest og kørte mit hoved frem op og ned af hende som en spindende kat, og det var så dejligt, at jeg ikke kunne holde øjnene åbne hele tiden.

Jeg lå også og pjattede med C, og det var enorm hyggeligt. Ansigterne kørte rundt i mærkelige drejninger og twists. Vi var i gang med at snakke om et eller andet, da jeg udbryder: "Ved du hvad, du skal bare tage og få noget længere hår, fordi du ligner en Marsmand." Og så knækker vi sammen af grin. Sådan var det hele aftenen, men det var lige en lille episode, jeg kunne huske. Han lignede faktisk en Marsmand, hans ansigt var så underligt, at jeg ikke kunne kende ham, og vi fortalte hinanden, hvor grimmme vi var. :P Hele sofaen var slået ud, og det var ellers bare pjatteland, hvor ingenting var alvor, og alt var sjovt og perfekt.

Der kom en udsendelse med Michael Jackson, og fra dét tidspunkt af var Michael Jacksons næse det største samtaleemne resten af aftenen, og vi fandt på SÅ meget pis, og hold da kæft, hvor var det blæst, og hvor vi grinede... Jeg var utrolig afslappet, og der var sådan en hyggelig atmosfære i stuen.

Vi sad og så fjernsyn, mens vi snakkede. D begyndte at føre hånden ned mellem mine ben, og det gjorde ikke tilværelsen dårligere. Alt var perfekt, lige som det skulle være. Hun tog hånden ned i mine underbukser og legede med min stive, og aldrig har jeg haft det SÅ godt. Det var samtidig helt vildt interessant at se fjernsyn, og jeg kommenterede hele tiden dét, der foregik derinde, mens jeg også kom på alt muligt pis at fyre af. Hvis DMT normalt får én til at tænke over tingene, så er det ikke noget, jeg har oplevet, for jeg var alt for optaget af at nyde oplevelsen og være morsom.

Inde i fjernsynet var alt som et eventyr. Farverne på træerne og personerne var så klare, og personerne stod bare dér i ekstasen og fyrede deres replikker af, midt i intetheden. Jeg fornemmede så tydeligt, hvordan de spillede skuespil, hvad de mente, hvor de ville hen - og alligevel havde jeg aldrig kunnet fortælle, hvad filmen handlede om. Mine evner for at analysere andre var bare så tunet. Verden var ligesom på Hawaiisvampe, mens ekstasen var DMT's helt egen, som jeg ikke kan sammenligne noget med.

Mig, C, D og M besluttede os for at gå ned på tanken. Jeg ville smaddergerne se, hvor underligt det var at komme udenfor. Vi kom ind på tanken, og der var mange mennesker. På nogle stoffer kan jeg godt blive utilpas, når jeg kommer ud blandt fremmede, men jeg følte mig fuldstændig tilpas, og jeg kunne kun smile. Farverne på alle slikposerne og chipsposerne lyste op i hovedet på mig. De var så kraftige, så perfekte og så lysende. Det var ligesom paradis, og jeg ville købe det hele, hvis jeg kunne komme til det. Dog købte jeg ikke noget. Jeg stod bare oppe ved "kassen" og kommenterede dronning Margrethe (der lå en avis på disken med et billede af hende).

Så gik vi hjem igen, og vi lagde os i sofaen som før. Rusen varede længe, og den blev på det samme fantastiske stadie hele tiden (følte jeg, men det har den nok ikke gjort). Det varede helt klart over to timer, men føltes som et godt, langt svampetrip. Jeg følte det virkelig som mindst fire timer, men jeg interesserede mig slet ikke så meget for tiden, for det blev bare ved og ved med at være skønt. På et tidspunkt sagde C, at det ikke virkede på ham mere, men jeg var overhovedet ikke på vej ned (syntes jeg). Han var dog stadig i godt humør, ligesom os andre, så det gjorde ikke noget. Senere var min rus også faldet til ro, og vi var alle ved at være trætte.

Jeg og C var klar på at have mere sjov næste dag, hvor vi skulle tage meskalin (men det er en helt anden triprapport. Jeg og D gik ind i soveværelset, mens C og M blev i stuen. D begyndte at kærtegne mig rigtig meget, mens jeg lå på ryggen og nød det. Hun nappede mig i øret og kyssede mig hele vejen ned af brystet og maven, og nu bevæger det sig over i noget irrelevant.

Når man hører, at Ayahuasca smager så elendigt, og at det kun varer en times tid eller halvanden på toppen, så lyder det ikke HELT fedt. Men det er virkelig fantastisk. Det eneste, der er nedtur, det er smagen - men virkningen er smagen værd mange gange. Fantastisk!!! Tænk at skulle tage amfetamin eller ecstasy og så have det elendigt dagen efter, når man kan tage noget meget bedre og fantastisk og have det BEDRE dagen efter, end man plejer at have det til daglig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2009 22:23 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2009 17:23
Indlæg: 32
Geografisk sted: 15 år, fuck en fuckt alder.
Wauw det lyder jo HELT godt!! :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2009 12:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 apr 2009 12:33
Indlæg: 0
Har altid gerne villet prøve Ayahuasca, har bare aldrig været tilgængelig for mig :(


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team