Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 aug 2019 14:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jorden
Substans: DMT
Dosering: ?![3¤ Ingen ide
Set/Setting: Hjemme hos mig selv

Musik til trippet: https://www.youtube.com/watch?v=dRxS5uJ77cQ

Det hele gik ikke som planen der havde manifesteret sig i mit hoved.
Planen var jeg skulle bryde igennem ude i det vilde, under nattehimlen med en måne som kunne fodrer mig med lidt positiv energi.
Jeg kiggede ud af min vindue for at kigge op på en måne der gemte sig omme bag et par ton mørke skyer.
Lysten til at ryge DMT var stor, jeg havde ventet et par dage på det blev fuldmåne, men med skyer ville jeg hellere ryge indendørs.

Som altid gjorde jeg min fysiske skal klar, og hjalp med at bygge fundamentet til mit set/setting.
Jeg tog mig et langt bad, vaskede mig alle fysiske steder, under fødderne, rensede mine negle, jeg barberede enda også mine yderst private dele.
Hvorfor? Tjaaaa, det ved jeg ikke, tanken slog mig også da jeg gjorde det.
Jeg grinte mest bare over det, det var rart at være glat dog.
Plukkede samtidigt også mine lidt tilgroede øjenbryn, rettede mit skæg, og smurgte mig ind i bodylotion.

Et stk. glat barberet, blød som englenumser, psykedelisk astronaut.
Noget af det stærkeste psykedeliske stof et menneske kunne få fat på, et par øl i mavsen, samt. lidt god Dansk groet pot. (Gud hvor jeg elsker min mor.)
Men der var stadig et lille stykke vej endnu før jeg var klar i mit sind.
Jeg har brugt mange måneder på at undersøge hvordan min sind fungere, hvordan man negative tanker kan forplante sig i det.
Kastede mig hen i sengen, fyldte min The Machine med DMT, var mindre påvirket af de øl og potten, så en helt bestemt ro groede i mig.
Tog min mobil frem, satte en timer på 5 minutter, og mediterede.

*Lig noget for døren*
Fortalte mine tanker mig da jeg mediterede.
Efter de 5 minutter gjorde jeg nu hvad mine tanker sagde.
Døren blev dækket til så den meget karakteriseret duft DMT nu hænger ud med ikke smuttede sin vej.
Jeg tændte mobilen igen, og tog 5 minutters meditation ekstra.

*Husk at strække ud*
Fortalte mine tanker mig, og som sagt, blev det gjort.
Stod på mit værelse, ganske nøgen, og strækkede min yderst lange krop.
*Knæk* kom det fra diverse steder fra min krop, min krop var fyldt med harmoni nu.
Jeg lagde mig igen, og tændte min mobil, de sidste 5 minutters meditation skulle nu overståes.

*Husk og lukke vinduet*
Blablabalbabla, jeg lukkede vinduet.

Nu lå jeg i min seng igen, hele min sind var stille, ingen ord, ingen tanker var der mere.
Jeg kunne nu finde modet frem til at ryge mit DMT.
Hev mine headphones på, lagde mig perfekt, fodrede mine hørebøffer med noget spacy-euforisk minimal techno.
Jeg fandt den lighter der skulle give mig den største hånd i min rygeteknik, pillede den fra hinanden, og tunede lidt på dimsen.
Flammen skulle være så lille som muligt, så det var nemmere selv at bestemme hvor meget ild den nu skulle spytte.
Piven i munden, og flammen tæt på.

Første sug, var ikke en kæmpe succes, men langsomt begyndte min måne-oplyste værelse at gynge.
Gardinener som blokerede månen fra at fortærer hele mit værelse, formede sig efter utallige geometriske mønstrer.
Jeg var stadig ved mit fulde selv, så jeg valgte at tage et sug til.
Visualsne begyndte at komme igen og kræftigere denne gang.
Vidste godt jeg ikke ville bryde igennem på denne dose, så jeg lå og nød alle mine hallucinationer.
Min krop var i en højere enhed af beroglighed.
Mit sind sang harmonisk med på musikken, og mine hænder dansede med.
Musikken skiftede og mit trip var langsomt ved at gispe efter sine sidste åndetræt før min krop have nedbrudt det.

Jeg hentede min pose med DMT, jeg vejede ikke noget af det, jeg tog den lille kobber-scrub som sad i min The Machine, tværede den ud ned i posen.
Mit bud ville være at der måske kom 80-90mg DMT på, det dryssede med DMT udover alt.
På min mobil, på min seng, da jeg skulle indsætte den lille scrub i min finurlige maskine, dryssede det igen udover min seng.
Shit, jeg håber ikke jeg tabte det hele.

Tog piven op til munden, kildede langsomt snuden af min maskine med ilden, og sugede.
Pludseligt får jeg ramt The Sweetspot, jeg kan mærke hvordan hele min hals bliver fyldt.
Jeg har sjældent ramt så godt efter så lidt forsøg, så jeg blev ved med at suge.
Kunne næsten ikke holde det i mig til sidst.
Fjernede piven fra min mund og lagde den på mit bord.

Jeg holdte alt DMT røgen inden indtil jeg kunne mærke effekterne.
Min fysiske krop udvidede sig, jeg kunne mærke hvordan hele min krop ændrede sig.
Som om at den blev en del af noget størrer, den blev ved med at ekspandere.
Langsomt begyndte lyset omme bag mine gardiner at ændrer farve.
Fra måneblåt, til lysegrønt,fra lysegrønt til rødt.
Helt umuligt men meget klassisk Tryptamin geometri begyndte at ændre hele min værelse.

Jeg tog en sele på mit sind, og gav slip på alle mine tanker og følelser.
Geometrien åd alt hvad jeg så, jeg var ikke længere på mit værelse.
Utallige farver, mønstrer, former af kvinder, dansede rundt i mit nye univers.
Dog blev mit syn tvunget til at kigge lige ud, jeg kunne ikke kigge ud til siderne hvor damerne stod og dansede med mig.
Jeg kunne pludselig mærke at der var andre i min univers.
Der hvor jeg kiggede, i midten af mit tryptaminske geometri fyldte kaleidoscope af de flotteste fractals, visuals jeg altid nød at dyrke med min øjne.
En realitetet som kun få lærer at værdsætte, og nyde.

Men den anden der eksisterede i mit univers begyndte at hviske i mine ører.
Lige med det samme vidste jeg det var en hun.
Hun fortalte mig hemmeligheder om mit sind, om min opvækst i min nuværende skal.
Jeg kunne ikke holde op med at smile, hendes følelser strømmede igennem hendes ord, beroligende at jeg nu begyndte at forstå hvor jeg var i mit liv.
Hun var ikke til at se, hun gemte sig omme bag alle de flotte mønstre, viste mig hvad hun kunne gøre ved mit sind.

Pludselig bliver jeg tvunget ind i en lille boks, alle visualsne blev mast sammen, og jeg med dem.
Hun hvisker til mig det er okay at græde.
Hun fortalte mig at jeg havde mistet evnen til føle sorg, og var grunden til jeg "nød" at stå i det lort jeg nu havde anbragt mig i.
En placering jeg havde tvunget mig selv ned i igennem stofmisbrug, utallige kviklån, og værst, had på mig selv.
Men det eneste jeg flygtede fra var at sorge over min fars død.
Hun hviskede til mig at hun var der for mig, og hun ville give mig redskaber til at komme videre i mit liv.

Hun tvang en tåre ned af min kind, jeg kunne mærke hvordan den langsomt gled ned fra mit øje, ned på min kind, og ned i mørket under os alle.
Men tåren var ikke spildt, en tåre som jeg skulle ud med, en sorg jeg ikke var kommet igennem endnu.
Det var okay.
Hun nussede mig med hendes følelser, en moderlig følelse ramte mig hårdere end meget andet, den mest velkommende, rare, varme en mor kun kan give.
Varmen groede i mig, jeg var okay.
Jeg var virkelig okay.

Pludselig rammes jeg af en følelse af at jeg ville græde i mit mors skød.
Kunne mærke hvordan jeg havde brug for min mor, åbne mig op til hende og få lov til at græde alt smerten ud.
Hele min sjæl skreg efter min mor, som jeg dagene efter fandt ud af, at hun vågnede op fra hendes søvn klokken 3:43 om natten(tidspunktet hvor jeg røg DMT).
(Med følelsen af at der var en der kaldte på hende. Syret.)

I det jeg tillod migselv at være ked af det, åbnede boksen igen.
Jeg kunne høre ude i køkkenet at min mors dør åbner, og hun går på toilettet, lidt flippet over at jeg kunne vække hende med at få min sjæl til at råbe efter hende.
Jeg kom langsomt tilbage på mit værelse, hun hjalp mig videre tilbage til min fysiske skal.
Gav mig et kys bygget af ord, så jeg kunne medbringe det til andre kære mennesker.
En mission som jeg altid har haft bygget ind i mig blev forstærket, min kærlighed til andre organismer blev størrer.
Min lyst til at gro som mennesker og gøre noget godt for mig selv blev endelig fuldendt.

Værktøjerne til at få mit liv ud af alt det her lort, ud af mit hash misbrug, skabe et overblik over min økonomi, alle de værktøjer jeg havde røget væk kom endelig tilbage.

Men den vigtigste var at jeg endelig kunne tillade mig at være ked af det.
jeg lå i min seng, et par tårer trillede ned af kinden mens jeg smilte.
Selvom det var en intens oplevelse, og blive tvunget til at tænke hen til de mørkeste steder i mit sind.
Så var jeg okay, alt var okay.

Jeg har længe ledt efter en den del af mig jeg mistede, en ting jeg har ledt efter i psykedeliske stoffer, men forblindet af stimulanter og røg.
At være ked af det har jeg ikke kunne være i flere år, det hele havde bygget sig op, og opslugt mig så groft at jeg slet ikke kunne føle det mere.
Det var en kæmpe befrielse i mit sind, mange knuder som jeg selv havde bundet begrund af det gjorde så ondt, blev endelig løsladt.
Fred igen, ro igen, det hele var okay.

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Senest rettet af Alcapwn 28 dec 2017 19:08, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Nice triprapport, håber du får integreret det ind i din hverdag, lyder til at du har fået nogle værdifulde indsigter :)

Min far døde i 2013, og der gik også lang tid før jeg tillod mig selv at sørge. Jeg ved ikke hvordan din far har været. Men jeg havde et ret kompliceret forhold til min far, han har ikke altid været det mest empatiske væsen, faktisk har han kørt meget på min mor og jeg psykisk igennem en stor del af min opvækst. Men han havde også sider som jeg holdte meget af og elsker ham for, han har bagt utallige pandekager og hans kærlighed til naturen og gammel rock har smittet af på mig :)

Da han døde stod jeg i lidt af et miksmaks af blandede følelser bl.a. en masse vrede og skuffelse, over at han aldrig formådede at sige undskyld/eller på anden måde viste anger over sine handlinger, og over at han valgte at tage sit eget liv uden at sige farvel, eller i det mindste bare lufte ideén (han var dødeligt syg, med meget ringe livskvalitet - så objektivt set kan handlingen sagtens retfærdigøres, men den var sku svær at sluge)

Det var faktisk først 2 år senere jeg rigtigt fik åbnet op for godteposen af indebrændte følelser, og der blev plads til tilgivelse og sorg, det var så i forbindelse med et gruppeterapi forløb, men det kunne ligeså godt ha været et trip tror jeg.
- og mit liv ser helt anderledes ud idag, positivt :)

Hehe det blev lidt af en smøre, men anyways, det jeg ville frem til er bare at dine erkendelser og indsigter resonerer godt med mit hoved :)

Junior medlem
Brugeravatar

GimpSuit skrev:
Nice triprapport, håber du får integreret det ind i din hverdag, lyder til at du har fået nogle værdifulde indsigter :)

Min far døde i 2013, og der gik også lang tid før jeg tillod mig selv at sørge. Jeg ved ikke hvordan din far har været. Men jeg havde et ret kompliceret forhold til min far, han har ikke altid været det mest empatiske væsen, faktisk har han kørt meget på min mor og jeg psykisk igennem en stor del af min opvækst. Men han havde også sider som jeg holdte meget af og elsker ham for, han har bagt utallige pandekager og hans kærlighed til naturen og gammel rock har smittet af på mig :)

Da han døde stod jeg i lidt af et miksmaks af blandede følelser bl.a. en masse vrede og skuffelse, over at han aldrig formådede at sige undskyld/eller på anden måde viste anger over sine handlinger, og over at han valgte at tage sit eget liv uden at sige farvel, eller i det mindste bare lufte ideén (han var dødeligt syg, med meget ringe livskvalitet - så objektivt set kan handlingen sagtens retfærdigøres, men den var sku svær at sluge)

Det var faktisk først 2 år senere jeg rigtigt fik åbnet op for godteposen af indebrændte følelser, og der blev plads til tilgivelse og sorg, det var så i forbindelse med et gruppeterapi forløb, men det kunne ligeså godt ha været et trip tror jeg.
- og mit liv ser helt anderledes ud idag, positivt :)

Hehe det blev lidt af en smøre, men anyways, det jeg ville frem til er bare at dine erkendelser og indsigter resonerer godt med mit hoved :)

Er glad for at du fik reflekteret lidt over det jeg selv skrev, en skam med din far, men dejligt du alligevel kunne finde nogle sider i ham som du har gemt!
Havde selv en lang snak omkring med familien, og min "halv" bror som fik chancen for at være sammen med sin far igennem sin opvækst, men også følge med til enden med hans far.

Jeg har gået og tænkt lidt over hvordan jeg skulle forklare hvordan mit forhold til min far er, og var.. men det er ret kompliceret.
Han smuttede da jeg var 7, så fik aldrig lært at kende ham sådan rigtigt.
Er stadig igang med en process hvor jeg samler på hans minder fra min mor, billeder, alt muligt, for at finde ud af hvem min far er.
Han døde da jeg var 14, så jeg fik heller ikke en god start på tankerne.

Men mit billed om min far er begyndt at samle sig selv, selvom han var narkoman og voldelig, finder jeg stadig til roden af det hele, og elsker ham alligevel.
Både det onde, og det gode.
Vil bare gerne have haft flere minder med ham, men sådan er det.

Min far var selv stærkt forbundet med skoven, så jeg tror jeg vil kunne finde ham i naturen.

ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Utrolig smuk triprapport! Tak fordi du vil dele den med os andre!
Håber du får styr på dit hashmisbrug så du kan bryde den sociale arv!

Hvis det er for stor en mundfuld at klare alene, så er der professionel hjælp at hente i alle kommuner, både til sorg og misbrug.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Friland
Tak for den.

Junior medlem
Brugeravatar

Obama skrev:
Utrolig smuk triprapport! Tak fordi du vil dele den med os andre!
Håber du får styr på dit hashmisbrug så du kan bryde den sociale arv!

Hvis det er for stor en mundfuld at klare alene, så er der professionel hjælp at hente i alle kommuner, både til sorg og misbrug.

Jeg er også fuldt igang med at komme ind i et netværk med hensyn til det.
Har møder klar både hos misbrugscenteret og sagsbehandlere :)
Så alt godt, nu har jeg bare lidt tid at bruge på gøjl, men glæder mig til at tage fat i mine problemer en gang for alle.

Og er glad for du kunne lide den, en del er at skrive en trip rapport så jeg kan læse den igen, men min yndlings del er at have folk som jer til at læse den.
Endnu bedre hvis i også reflektere over den, så sker der gode ting og sager!
Tak for læsningen :)

Kaktus Klausen skrev:
Tak for den.

Skulle det være en anden gang :hjerte:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]