Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 17:20


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 30 okt 2020 14:41 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 mar 2018 20:59
Indlæg: 20
dose: 50 mg n,n-DMT

Erfarring: Ja. Men det er først nu, at jeg fatter det.

Set: Var under en skovtur kommet i åndelig kontakt med en pige, som jeg havde mødt nogle uger forinden til en festival. Hun søgte min kærlighed. Vi var kommet skævt ud af det pga. nogle uafstemtheder i fht. hvad vores relation skal indeholde. Jeg var imidlertid faldet lidt tilbage på en anden, og vidste ikke helt om jeg skulle give mig hen til hende alligevel.

Setting: Alene på mit værelse.

Jeg damper DMT og indhalere den hvide tåge i to lunger. Lægger piben på gulvet, og retter bilkket ud i rummet. Jeg lægger mig på sengen. En høj summen starter "bzzzzzzzhhhuuuieezzzzz", "chechcehe", min syn udslører fuldstændig i myriader af fraktaler. Jeg mærker min hjerne smelte. Det mærkes som om jeg er ved at dø. En tanke udefra siger "er du ved at dø?" en anden "er det sådan det er at dø?", "jeg ved det ikke" svarede jeg, "og dog lidt svarede de". En mærkelig balanceren og udveksling mellem mig og dem opstod. Skiftevist blev jeg kastet rundt i dødsøjeblikket, men med et usikkerhedsprincip. Jeg vidste ikke om det var sådan at dø. Jeg genkendte stadiet, og udvekslingen slog over i, hvorfor jeg er her. De tænkende var maskulit og feminit. Jeg forklarer dem min intention. Finde afklaring, finde tålmodighed. Nå, du skal derhen siger den ene. Rummet der, optil havde fraktaleret, trancenderede nu fuldstændigt, og som i et ormehul blev jeg trukket igennem til hende den første pige. Hun lå med sin kæreste. De elskede hinanden, de skulle have børn sammen. Jeg trak mig ud af vores delte sfære, og kom videre til hende jeg mødte på en festival. Vi fik kontakt. Det var den mest synkroniserede udveksling jeg nogensinde har oplevet! Alle 7 energi hjul udvekslede i mellem os. Fuldstændigt afstemte - helt rent så vi hinanden. Vi accepterede hinanden. Vi elsker hinanden. Jeg tabte kontakten, for lige pludseligt kunne jeg mærke at jeg var ved at skide i sengen. Jeg måtte kæmpe i mod, og nærmest svømme i fraktaler ud til toilettet.
I mine notater har jeg skrevet
"Det kan føles ubehageligt, men det går over"

_________________
Det er sådan noget der gør, at man kører hele sydfyn rundt med lommerne fulde af pot og leder efter svampe.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team