Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 apr 2024 13:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jul 2008 12:46 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster: Darkraver
dato: 30.01.2001
dosis: Ca. 125 mics
styrke: ?
setting: Hos venner

bruger rapport:
Første gang jeg prøvede LSD var på Roskilde-festival sidste år. Jeg havde tænkt på at prøve det et stykke tid, men havde ikke haft forbindelserne til at skaffe det. Fredag fandt jeg så ud af at der var en i lejren der havde en ret stor mængde med, som han gerne ville sælge af. Jeg købte et enkelt frimærke, som jeg fik at vide var 125 microgram. 125 mics er ret meget for en førstegangstripper, så jeg fik at vide at jeg nok skulle nøjes med at tage halvdelen.
Jeg tog halvdelen klokken ca. 16:30. Vi havde siddet i lejren hele dagen og drukket portvin (mmmmm....) og røget ustyrlige mængder hash - som altid på Roskilde, så jeg var allerede ret godt påvirket da jeg tog stadset. Der var ingen andre i lejren som tog lignende stoffer den aften.
Jeg begyndte at føle en effekt klokken 17:05. En behagelige let fornemmelse i hovede og krop, men ingen visuelle effekter endnu. 17:15 bemærkede jeg at jeg kunne se mystiske, bevægelige farver i himlen hvis jeg kiggede længe nok. Det syntes jeg var ret fedt, så jeg tøvede ikke længe med at guffe resten af frimærket. Herfra er jeg absolut ikke sikker på tidspunkterne længere...
Vi sad og røg en del mere inden vi tog til Skunk Anansie koncerten, jeg tror det var klokken 19. På dette tidspunkt virkede alt meget magisk og mystisk for mig. Alt var i trippede lilla og grønne nuancer. Folks ansigter begyndte at ligne karikaturer, men der var intet truende ved oplevelsen. Jeg havde en masse energi, en næsten lidt speed-agtig effekt. På en eller anden måde fik vi taget os sammen til at gå op til koncerten. Det var blevet en smule svært for mig at gå, jeg slingerede en hel del.
Jeg havde ikke lyst til at komme op foran, det så ALT for farligt ud, så jeg stod ved storskærmen og nød koncerten. Skin så ret farlig og en anelse dæmonisk ud - men det gør hun vel altid ;-). På et tidspunkt midt i koncerten begyndte jeg at se musikken. Det så ud som gul og orange tyktflydende væske der væltede ud af højttalerne. En af mine kammerater kom og spurgte mig om jeg var okay, og hvad jeg syntes om musikken. "Jooeh" svarede jeg, "men jeg er bare lidt bange for at folk oppe foran ikke kan svømme. De drukner jo i musikken!". Det syntes min kammerat var noget RET underligt noget at sige.
Efter Skunk Anansie var der REM på orange scene. For at være helt ærlig husker jeg ikke så fandens meget fra den koncert. Der var så mange andre ting der var mere interessante. Jeg var lidt svær at komme i kontakt med, og snakkede sjældent med folk med mindre jeg direkte blev spurgt om noget. Eller med mindre jeg havde lyst til at ryge med på jointen, selvfølgelig... Der var ikke så mange forvirrende, fascinerende tanker som jeg havde prøvet med f.eks. svampe, men det må have været på grund af de andre påvirkninger. Min gruppe besluttede sig for at gå tilbage til lejren efter REM. Jeg ville ellers gerne have set Faithless, men på det tidspunkt havde jeg ikke lige lyst. Det var ved at blive lidt for meget med alle de mennesker omkring mig hele tiden. På vej hjem til lejren grinede jeg hele tiden af ting som de andre absolut ikke forstod, men jeg syntes var latterligt morsomt. Jeg fik en til at binde mit snørebånd for mig, da jeg ikke helt kunne finde ud af det selv. Da vi kom hjem til lejren, var jeg blevet lidt træt i hovedet, og syntes snart at det kunne være nok. Så jeg røg mig så skæv at jeg kunne falde i søvn, det blev omkring klokken 00:00.
Jeg vågnede ret tidligt næste dag, og havde det ret godt. Effekten af syren var helt væk, men jeg var en smule stenet efter de seriøse mængder hash jeg havde indtaget. Jeg besluttede mig for også at trippe den dag, men det er en hel anden historie...
Alt i alt synes jeg ikke at LSD blandet med alkohol og hash i store mængder er en særlig givtig kombination. Jeg bliver i hvert fald alt for dum! Men selv om jeg blev så dum, var omlevelsen nu ret skæg alligevel. Jeg har taget syre en del gange siden da, og det er klart blevet et af mine favoritstoffer.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team