Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 20:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 jul 2008 13:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 604
Geografisk sted: Århus
Information:
dato:30.01.2001
dosis:300 mics
styrke:+++
setting:Fest

bruger rapport:
Et frimærke (backdrop 300 mics)
Sted: technofest ude på en mark i et stort telt.

Jeg tog et mærke kl 22 ca og lod det ligge på tungen i ca. et kvarter hvorefter jeg synkede det. Efter ca en halv time kunne jeg så småt begynde at mærke syren. Begyndte at tygge lidt sammen og musikken og lyset blev mere og mere intens. Da der var gået 2-3 timer var syren på toppen og jeg så mønster overalt og farver fra lys showet, blev meget skarpere og nærmest printede sig på min nethinde. På et tidspunkt blev alt lyset og alle menneskerne lidt for meget og vi gik op til bilen for lige at slappe lidt af. Da jeg satte mig ind i bilen begynte rattet at bevæge sig, det så ud som om speedometernålen lige slog et par omgange. Lige meget hvor jeg kiggede hen i bilen, kom der mønstre frem i lilla og røde farver. Når jeg kiggede ud af bilens ruder var der også svage røde og lilla farver og smukke mønstre der hvor jeg kiggede hen. Da vi havde siddet i bilen i en 15 minutter gik vi ud, og mødte et par fyre vi havde set til en fest før og begyndte at snakke lidt med dem. Jeg fattede intet af hvad de snakkede om, og imens vi stod og snakkede begyndte græsset på jorden at ændre farve til rødt og vokse langsom op. Nå men vi gik videre ned i teltet og satte os, og igen var der farvede mønstre overalt, men lige så langtsom begyndte trippet at dreje over i et større og større mindfuck, og til sidst fattede jeg intet af hvad der skete omkring mig og hvorfor alle folkene var der. Havde problemer med at kunne finde rundt i mine sætninger og kunne slet ikke finde rundt i andres. Ca 4-5 timer inde i trippet stilnede det lidt af og jeg begyndte at kunne tænke klart igen, men der var stadig små visuelle effekter i form af mønstre og farver, men ikke lige så intens som da syren toppede. Efter 10-11 timer var der meget svage visuelle effekter tilbage, og trippet kom helt ned i løbet af den næste times tid.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team