Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Deep level
Indlæg: 16 jul 2008 03:37 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Caqtus
dato:30.01.2001
dosis:ca. 180 mics
styrke:?
setting:Fest

bruger rapport:
Set og setting: parkeringskælder, mange menneser, høj musik + Fede UV decos (deep level)

De første tegn på at der begyndte at ske noget, var en kildene fornemelse i maven, jeg fandt hurtigt mine homies der stod i et hjørne og var ved at fyre op for en joint. Røgen gled let og blidt ned i mine lunger, jeg tog et par sug mere. Den kildene fornemelse i maven var stadigt meget dominerende, og jeg vidste at tripet var ved at begynde, jeg besluttede mig for at se på en UV deco i nærheden. jeg havde mistet alt kontrol over mine ben, det føltes nærmest dom om jeg var en elastik, og mine ben gik af sig selv. jeg besluttede for at cruise lidt rundt, og se hvor mine ben tog mig hen.

Næste store forandring var at jeg pludsligt ikke kunne finde ud af om jeg svedte eller frøs, det var helt umuligt, først blev jeg nervøs for at jeg måske havde fået det for vamrt uden jeg havde været klar over det, efter noget tid fandt jeg ud af at jeg nok ikke var istand til at fatter en meter op bare skulle cruise en tur. Jeg tog på en udflugt rundt ude på dansegulvet, det lod til at jeg bevægede mig i slowmotion i forhold til alle andre, men okay jeg skulle også tage hensyn til at gulvet gyngede fra side til side.

Næste gang jeg kikkede op havde jeg mistet alt tidsfornemelse og orientering. Noget havde drejet hele parkeringskælderen så jeg ikke fattede hvad vej noget som helst lå, og det var efterhånden længe siden jeg sidste havde mødt nogen jeg kendte. Tid til at bevæge sig igen. Jeg fattede absolut minus, men det lykkedes at finde en af mine venner der havde et ur, selvom han 4 gange måtte gentage hvad klokken var gav det ingen menning, og så havde nogen drejet på p-kælderenen igen. Jeg ville ønske jeg havede et kort over kælderen og et kompas. Jeg havde efterhånden erfaret at jeg ikke var i stand til at kunne komunikere verbalt med folk, lige meget hvad jeg lukkede ud lød det som det rene sludder.

Efter jeg havde udstået min tid mens trippet havde været på sit højeste, hvor jeg konstant blev væk og ikke kunne lægge et simpelt regne stykke sammen for at finde ud af hvor lang tid der var gået siden jeg havde indtaget frimærket, Begyndte det at klare op, jeg var stadig blæst men nu fik jeg en smule overblik igen. Mirakuløst havde jeg IKKE smidt min trøje væk, og det lod til at jeg ikke havde mistet noget andet heller. Først nu begyndte det at blive klart for mig hvor langt væk jeg havde været.

Alt i alt et fedt trip der virkeligt slukkede min triptørst. Det var vel og mærke mit første trip på frimærke, og det blev meget som forventet, tåget og overaskende.

Ingen desiderede visuals, og lidt mindFuck, da jeg på et tidspunkt oplevde, at jeg var inde i en drøm jeg engang for lang tid siden har haft. Også en del mennersker som jeg synes virkede bekendte men som jeg ikke kunne huske om/hvor jeg havde set før.

Jeg tror bestemt at det var godt at jeg ikke tog mere end jeg gjorde, da det til tide var lige intenst nok, men en oplevelse det var det!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team