Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:35


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: på grænsen
Indlæg: 16 jul 2008 03:41 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 15 feb 2001 02:01
Indlæg: 605
Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
Information:
dato:07.03.2001
dosis: 2 dråber flydende lsd
styrke: +++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Det startede vidst med mig og en kammerat den 22-12-1999 havde spist lidt natskygge alrune pigæble eller bulmeurt husker det ikke helt klart men det er en anden historie den 23-12 skulle vi fra århus til at holde jul med familien vi blaffede over til kbh. var der om eftermidagen min ven og jeg besluttede os for at vi skulle have et lille hygge trip (lsd) som så mange gange før jeg fik 2 dråber og min ven fik 4 ved 5-6 tiden så skulle vi på christinia og ryge noget sort snasker på nemoland. da vi havde gjort det gik vi ud på amager for at besøge en ven ,da vi vidste at der nok snart ville ske noget. vi fandt ham under lidt besvær og kom ind.

Han vidste ikke først at vi var på trip det begyndte oxo først rigtigt da vi kom indenfor al ting snorede rundt det var ligsom alle de ting der var i mit hoved fløj rundt i rummet julegaver koer stjerner alt hvad jeg kunne tænke på fløj rundt i det lille værelse jo mere jeg prøvede at slappe af jo vildere blev det vi sad og så romeo+juliet og det var det mest sindsyge jeg nogensinde havde set det gjorde det heller ikke bedre da der stod et juletræ på fjernsynet og snorede rundt med 500 km i timen mens guialander ingler og tingel tangel fløj rundt om da jeg skulle på toilettet måtte jeg kravle for ikke at blive ramt af de hvirvel vinde af ting der fløj rundt i rummet efter ca. 8-9 timer prøvede vi at gå i seng da det heftige begyndte at bulme lidt af men så begyndte det psykiske trip, først vendte og drejede jeg mig, rystede lidt så begyndte radiatoren jeg lå op af at bløde ,det lignede en dårlig splatter film

men det var der så jeg måtte rykke rundt på min madras oxo snakkede jeg med min ven som sad og græd da vi troede at vi var ved at miste vores personlighed og aldrig ville få den tilbage (grim tanke)på et tidspunkt tænkte jeg ,vi ender på den lukkede men efter at have trippet ca. 12-14 timer og det begyndte at blive lyst, og vi faldt i søvn vågnede op næste dag og sage puhhhh ha what a trip vi var blevet os selv igen ingen mærkbare eftervirkninger ,men den juleaften legede jeg godt nok mere med børnene ind at snakke med de voxne.

konklusion det var godt at jeg hele tiden var opmærksom på at jeg havde taget et kemisk stof og var klar over at jeg ville blive normal når jeg havde sovet selv om det var ret svært at falde i søvn,
man skal passe på med at spise syre uden at have lagt en lille plan vi kom jo bare dumpende men han to det pænt og holdt lidt øje med os det er jo ikke alle der ved hvordan man skal forholde sig man skan skal bare slappe af.
jeg har ikke spidst lsd siden ved heller ikke um jeg kommer til det, men det er da sjovt jeg har spidst svampe og meskalin en del gange siden det har jeg det bedre med jeg tripper nu ca. hver 2 måned og det er nok for mig lige nu men jeg skal da prøve mine nyanskaffede planter forventnings glæde isteden for et hovsa trip (det var vidst lidt vildt)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team