Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:52


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 03:47 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 22 jul 2000 01:01
Indlæg: 1026
Geografisk sted: Danmark
Information:
dato: 22.09.2001
dosis: ca 200 mics.
styrke: +++
setting: Hjem

bruger rapport:
Det var weekend og jeg var alene hjemme, jeg bor langt ude på landet med stor have og marker rundt om huset/gården.

Fredag da jeg kom hjem fra skole kl 17:30 spiste jeg 1½ kondom. Derefter gik jeg i gang med at ryde op,vaske op osv.
efter ca en ½ time kunne jeg mærke mærket så småt, ved íkke om det var fordi det var på tom mave jeg kunne mærke det så hurtigt. Jeg var blevet færdig med at gøre rent og gik ud i bad mens jeg så småt kunne mærke syren og se det i pupillerne, efter en 10 minutters bad gik jeg ind på mit værelse for at klæde mig på, da jeg sad derinde bestemt jeg mig for jeg lige ville have en patron N2O, jeg inhalerede det og ventede, 1 sekundt, 2 sekunder 3 sekunder og WHROOOOAAAM alt blev bare kicket totalt ud af proportioner, der kom den typiske tick og klang som alm. på lattergas, men det var stærkere, hele kroppen blev nærmest lammet af de vilde rystelser og det visuelle blev fuldstændigt sygt, samtidig med at mine tanker blev fuldkommen dopede.

Derefter kørte det bar derud af med vilde syre halluer og en kapsel i ny og nær, jeg kan ikke huske så meget andet end at jeg gik rundt i haven og naturen og trippede, kiggede på den smukke solnedgang og havde det vidunderligt, for så igen at smutte ind i ny og næ for at tage et par kapsler mere og høre lidt shpongle.

På et tidspunkt, nok ved en 11 tiden blev jeg træt af at tankerne bare kørte derudaf så jeg stillede mig ud i haven med mine hjemmelavede pois, det var virkeligt rart for det var som om min hjerne bare holdte en pause og jeg kunne nyde de fysiske indtryk. efter den lille hjerne pause var jeg nød til at sætte mig ned og stene lidt fjernsyn da jeg havde pokkers ondt i maven.
Ved en 01 tiden var jeg ved at være nogenlunde nede igen og jeg rullede en god joint, satte mig ud og røg den, og BUM så kom det op igen, og jeg var virkelig skæv, derefter lagde jeg mig ind på værelset og hørte mere shpongle mens jeg lå i sengen og lod tankerne flyve.

alt i alt et godt men pænt mindfuck trip, lattergas kan virkelig køre det sindssygt ud, jeg har valgt ikke at skrive så meget om hvad jeg så og tænkte da det for det meste ikke kan beskrives med ord, men det var meget lærerige og spirituelle tanker jeg fik.

angående lattergas så har jeg på fornemmelsen at man ved store doser kan miste kontrollen over sin blære, jeg havde lige været ude og tisse og tog 2 patroner i træk hvor jeg inhalerede dem direkte og holdte det så længe inde som muligt, jeg kunne mærke på et tidspunkt da jeg var ved at være så blæst på lattergassen at jeg ikke ville kunne stå op at jeg også var ved at miste kontrollen over blæren, ikke rart but thats life.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team