Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 23:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 03:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Information:
dato: 03.10.2001
dosis: 185 mcg på blotter
styrke: +++
setting: Hjem

bruger rapport:
Hey folks!

Nu har jeg længe tænkt over mit syretrip og tror jeg er istand til at formulere en nogenlunde sammenhængende trip rapport.

D og J kom over til mig klokken 17 og vi gik fluks igang med at lave let mad(pasta). Ved syv tiden var vi klar til at trippe. J og jeg delte vores syre trip over i halve, for at få en blødere opstart(kun jeg var førstegangs bruger). D tog et helt med det samme! Efter fem minutter gik vi ned i den lokale kiosk for at købe lidt drikkelse til aftenen. Da vi var nået derned var der gået 15 min efter indtagelse. Jeg kunne mærke noget der mindede om mit come on på andre tryptaminer. Lidt kriblen i maven og svedige hænder. Da vi kom tilbage til lejligheden var der gået 20-25 min og jeg kunne godt mærke at jeg var ret stimuleret. Vi satte os ned i min kælder og begyndte rejsen. Efter en time havde jeg svage visuals og efter 1½ tog vi resten af syren. Vi blev ret fjollede og rendte rundt med forskellige hatte beklædninger fra min millitær tid. Vi optog meget af det på videokamera, da det virkede som en god ide. Efter tre timer var vi meget lamme i roen og havde rimeligt gode visuals. Vi gik en tur udenfor for at ryge lidt fed og gå en tur. Vi havde RET svært ved at finde rundt i byen på trods af at jeg bor der til dagligt. Vi gik over i fælledeparken, der ved søen med springvandet. Der var nogle bænke hvor vi satte os og sniffede poppers og var ret væk. Jeg var ret finurlige og flotte visuals på det tidspunkt. Jeg havde også en GOD del mindfuck, men det var på en interessant måde. Jeg følte at jeg var en del af det hele og vi alle var en stor tripper etc, det var ret underligt... Efter hvad vi senere blev enige om var to timer gik vi tilbage til lejligheden og satte os ned i kælderen igen. Der begyndte vi at få alvorlig hjerneblødning. Vi hældte poppers i en pose og trak vejret direkte i den. POW, det gjorde en så multilam at det ikke var til at forstå. Vi grinte så voldsomt at jeg til tider havde vejrtrækningsproblemer. Dette fortsatte til godt ud på formiddagen, hvor vi sagde farvel og tak for godt trip!


Summa summarium er ihvertfald:

All over: Jeg havde et rigtigt trippet trip, som var umuligt at forklare. En god introduktion til et stof, jeg ikke har prøvet for sidste gang.

Mind fuck: Jeg havde ikke noget imod mindfuck på dette trip. Det var næsten halvdelen af hele trippet, så det gjorde ikke noget.

Visuals: Ret flotte visuals må man nok sige, men ikke lige så vilde som jeg havde forestillet mig dem.

Sammenligning med aMT: Nu har jeg efterhåned prøvet aMT en del gange, og finder det nødvendigt at sammenligne de to stoffer. LSD går meget mere i psyken. Man kan filosofere over ting og sager, hvor alt virker "serveret på et sølvfad" på aMT(dvs ingen grund til at tænke over det, sådan er det bare). LSD trippet kom meget i bølger, hvorimod man på aMT er konstant stegt. Det visuelle har jeg diskuteret meget med en kammerat. Han holder på at LSD er mere visuelt aktivt. Det er jeg ikke enig i! De doser af LSD vi tog var relativt høje i forhold til hvad der er almindeligt og gav ok visuals, men ikke noget -helt vildt-. De doser af aMT vi har taget, har været ret lave(max 46 mg). Der er folk der mener at det ikke viser hvad det rigtigt kan før 150 mg!! På 46 mg aMT har jeg fået så utrolige visuals at det ikke længere er som mønstre etc. Det er HELE mit synsfelt der er lavet om til en stor visual der bare spinner rundt om sig selv! Jeg holder stadigt på at aMT er mere visuelt aktivt, men smag kan som bekendt ikke diskuteres. aMT er klart mere et partydrug man kan tage med folk man ikke kender særligt godt. Setting er heller ikke særlig vigtig for aMT. Det går sgu nok uanset hvad man foretager sig. På LSD forsøgte vi at føre aMT samtaler om blod, gylle og andet klamt. Det kunne jeg slet ikke holde ud og blev ret bange for. Så aspektet med at man er usårlig er der ikke på LSD. Man er også langt mere forvirret på LSD. Det er svært at komme med et bud på en favorit. Begge stoffer har gode egenskaber, så der er ingen af dem der ryger på hylden endnu...

Nok for denne gang!


MVH

Bandil


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team