Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 15:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 03:53 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:skovbarn
dato:26.11.2001
dosis: et frimærke
styrke: +++
setting: Naturen

bruger rapport:
Mit første trip på Let Sukrede Dragetårer er hidtil også det bedste. En meget nær ven tog mig med!
Vi sad en sommerdag i min skurvogn og talte om halocinogener, jeg fortalte, jeg aldrig havde prøvet Lsd og straks fandt han frem et mærke til mig og et gammelt halvfjersertrip til sig.
Vi kørte i skoven og på den første sti, lagde han mærket på min tunge, så forsigtigt at jeg gøs... Vi fandt en dejlig spot i skovbunden og satte os til rette med en vandpibe. Jeg ved ikke hvor lang tid der gik, men så blev skoven lidt tåget, det kildrede i min mave og alt han sagde og ikke sagde, fik mig til at knække sammen af latter. Jeg fik øje på en mosekone bag ham, hun rørte med en stav i en kæmpegryde, bag hende kom en helt masse tynde folk i hvide t-shirts løbende, de vinkede og og løb rundt og rundt om os. toget blev ved med at køre forbi, langtborte, lyden af tog, monoton susen blev til en stor tegneseriehund, som stønnede beroligende bag mig. jeg talte og grinede og talte og min ven lyttede og lyttede (han havde taget en del syre den forgående uge, så han havde ikke så meget skrald på, det var vidunderlig han havde så meget overskud)
Et stort hul åbnede sig i min mave og fyldtes med noget nær lykke, mmmmmhm.
På et tidspunkt syntes jeg min ven var lidt for underlig, og forklarede det, blandt alt muligt andet, til et sagofahovede (sådan et oldÆgyptisk ansigt) som stod ved min side. Længe lå vi i skovbunden, rejste os ikke op før det blev mørkt og eventyret gik lidt i sig selv.
Bag os slog havet imod stranden langt nede, stjerner kom til syne og jeg vidste, han har givet mig en oplevelse jeg aldrig glemmer, det er nok egentlig den jeg har søgt under et hvert andet trip som har flydt i mit blod.
Frosne havliljer fra skovbarn


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team