Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 21:47


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 03:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 22 feb 2001 02:01
Indlæg: 399
Information:
dato:21.02.2002
dosis: 25 mg 2CB + ½ mærke LSD + 1½ mL GBL + redosering
styrke: +++
setting: Hos venner

bruger rapport:
Hey!



For nogle dage siden var der planlagt trip, og dette foregik i Farum. Dopestar og jeg havde længe planlagt hvad vi skulle tage og hvor meget, så det blev helt perfekt. Vi besluttede os for en LSD + 2CB kombination med GBL ved siden af. Kl. 21 tog vi 25 mg 2CB hver og gik igang med at høre lidt musik. Efter ½ time tog vi 1½ mL GBL hver og stenede videre. Det ramte mig iløbet af 15 min og det var DEJLIGT. Sammen med den begyndende 2CB, gav det en orgasmeagtig tilstand i kroppen, som var ubeskrivel lækker. Både, Dopestar, Cyberhippie og hans lillebror havde det på samme måde. Vi tog kort efter ½ mærke LSD oveni for at få trippet rigtigt igang. Dette slog efter ½ time og så trippede vi for alvor. GBL'en var god til at holde den fysiske anspændthed på et minimum, da 2CB og LSD godt kan være "slemme" på dette punkt. Vi havde alle pæne visuals og hvad der ellers hører til et dejligt syretrip. Vi gik derefter ud og så os lidt om i nabolaget, hvilket var hyggeligt nok, men vi savnede alle musikken, så vi tog hurtigt tilbage i lejligheden. Da vi kom hjem tog vi 20 mg 2CB til hver for at booste trippet op igen og det virkede absolut efter hensigten. Vi trippede allesammen RET vildt en time efter. Vi råhyggede os alle og havde det super godt. Vi tog lidt mere GBL og fik næsten samme dejlig virkning som første gang. Da trippet var allerbedst og vi hyggede os max, fik cyberhippies lillebror en højtaler i hovedet og begyndte at pisbløde. Det var et hendeligt uheld, der sådanset ikke havde noget at gøre med at vi var ret blæst. Højtalere stod mildest talt bare elendigt. Det var lidt svært at vurdere hvor slemt sådan en skade er når man tripper heftigt på 2CB og LSD, men blod var der nok af. Jeg var sammenhængende nok til at køre lidt første hjælp på banen og få stoppet blødningen med is og diverse klude. Det var ikke rart for nogle parter at blive "revet ud af trippet" på den måde(slet ikke for lillebroderen, der nu havde hul i hovedet). Blødningen blev rimeligt hurtigt stoppet og vi diskuterede hvad vi nu skulle gøre. Vi trippede alle for heftigt til at tage nogle fornuftige beslutninger, så vi ventede ½ time, på at trippet skulle lægge sig, mens vi hold øje med at lillebroderen ikke fik kvalme ol. Ved seks tiden(1½ time efter ulykken) tog vi toget ind mod byen for at tage på en skadestue og få såret syet. Det var ret interessant at bevæge sig rundt i den tilstand. På skadestuen var de gudskelov rimeligt stille og rolig med sagen, så det var ikke noget vi fik nedtur over. Jeg ventede lidt med brødrene på skadestuen, men blev nødt til at tage hjem ved halv ni tiden, da jeg var super træt. Alle havde det rimeligt godt på det tidspunkt, situationen taget i betragtning og det var minimalt som vi trippede der.



Summa sumarium :

Super dejligt trip osv, men det kan ikke anbefales at voldbløde på et LSD/2CB trip, da dette er MEGET ubehageligt for alle parter. Næste gang vi skal trippe, bliver det nok med fastsurrede højtalere...



PS: Lillebroderen har det godt idag, og arret ser ud til at blive minimalt, så det endte nogenlunde lykkeligt!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team