Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:39


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 03:56 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster:Apoteket
dato:15.05.2002
dosis: 125 uGram
styrke: ++
setting: Naturen

bruger rapport:
Dato.:. 010714
Stoff.:. 1 microdot LSD - 125 microGram
Level.:. 2
Varighet.:. Peak: 4 timer, Total: 10 timer
Setting.:. Jeg og Stoneman på Hytta og i skogen

I sommer som var tok faktisk jeg og Stoneman LSD på hytta. Vi tok 125 microGram LSD hver, 1 microdott og reiste oppover! Det er ca. en mil og vi satset på at det ikke kicket inn før vi var fremme, det gjorde det ikke heller. Det tok lang tid før det skjedde noe og etter en 2-3 timer følte jeg meg rar og speeda. Det kom langsomt og snål følelse. Var skikkelig speeda og løp rundt i skogen ved hytta, sansene var skarpe og klare og jeg følte meg helt konge!!! Det var en følelse ganske annerledes enn sopp - ikke så mye halliser liksom, men tenket i ganske annerledes baner.. Tøfft var det i alle fall.. Stoneman drev med SMS meldinger på mobilen, og jeg slet med å forstå hva han drev med og skjønte ikke hvordan han orket å drive med denne telefonen. Vi gikk å la oss på soverummet og Stoneman mente vi lå inni en romkapsel - så vi bestemte oss for å kalle senga vi lå i for Kapselen. Stoneman babla om at han så alt mulig dritt (new-york, klokker og wireframes) og gliste hele tiden!! Jeg så litt wireframes og hadde en rom-aktig følelse i kroppen. Når jeg så ut på skogen så det ut som om ett fjell i bakgruinnen var fjellet i Flåklypa grand-prix. Fargene & konsistensen på det stemte perfekt!! Vi fant en kassettspiller og noe av trippen der er samplet. Masse latter og masse gøyalt snakk - ganske uforståelig og usammenhengende for en normal mann å forstå..

Det var ikke så mye halliser - noe som jeg hadde forventet. Vi følte oss mer som på LSA enn på sopp, bare MYE MER speeda.. Var ikke lange tiden vi orket å ligge i kapselen om gangen - det måtte skje noe! Vi bestemte oss for å gå en tur i skogen og fikk på oss skoa... Skoa var dype og rare å sette på.. Vi gikk ut og fargene / naturen var INTENS og fargerik.. Hallisinerte ikke så mye men ting var annerledes alikevel.. Nå klarte jeg å gjøre det store.. Jeg trækket i ei ruke SAUEMØKK!!!! Det var nå noia'n kom. Føltes som om jeg gikk med en diger kloakk-kum under beina. Var ett helvete å bli kvitt stanken fra sauemøkka og den jævelige følelsen, men etter 5-10 minutter (som føltes som en evighet) gikk alt MYE bedre.. Vi trasket nedover veien og diskuterte hva vi skulle si hvis vi møtte folk. Var ikke så store setningene vi klarte å sette sammen så hvis noen hilste på oss skulle vi bare svare "Lyserg-syre diethylamid" og traske videre... hehe... Vi forvillet oss så inn i en skog med masse gress og bregner. Ble kliss bløt fordi det hadde regnet før på dagen. Følte meg tung og kald i kroppen og plantene var intense og rare å se på. Plantene kom mot meg liksom... Stilig følelese, men det var ikke stilig å være våt. Gikk ganske langt og lenge, ante ikke hvor vi var og vi trodde vi var nær hytta, men kom aldri frem.. Stoneman fortalte meg at han var styrt av ett dataspill og jeg hadde følelsen av at vi var på ett oppdrag og skulle finne noen krigs-greier inni skogen. Denne delen av trippen var tøff. Var bare helt på trynet møkkete og våt etter både å ha vert i gjørmedammer, gjennom kratt +++...

Plutserlig skjønte jeg hvor vi var, og det var på ett helt annet sted enn jeg trodde! På en måte en lettelse å finne ut fra den våte, mørke og dystre skogen. Merket nå at dottene begynnte å slutte. Var ikke så intenst lenger og jeg var ganske sliten i hodet.. Vi gikk på hytta igjen, slappet av en stund i kapselen og ryddet opp.. Så skulle vi prøve å bade i tjernet der, det var helt sinnsykt rart. Det var deilig å svømme og vannet føltes helt utrolig. Akkurat som at kroppen hadde en helt annen kontakt med det enn normalt... Så reiste vi hjem. Hadde nok ikke landet helt enda nei, Stoneman fortalte at han så store rosa klosser i veien!! Og da jeg gikk inn hjemme klarte jeg nesten ikke snakke med foreldra mine. Jeg tok ett bad i badekar og det var deilig å gjøre på slutten av en slik rus.. Gikk mange timer før jeg fikk sove den kvelden.. LSD frister til gjentakelse... Dette var digg, men gjør det under de rette forholdene.... [ *peace* ]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team