Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 22:12


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 04:02 
Offline
Kaospilot

Tilmeldt: 18 jul 2002 01:01
Indlæg: 1465
Geografisk sted: (Inaktiv)
Information:
dato:29.07.2002
dosis: ~120 mics (3/4 Internet Explorer mærke)
styrke: ++
setting: Fest

bruger rapport:
Yderligere om setting:
Indendørs spillested
Musik: Psychedelic Trance.

Mig og en kammerat (A) var ude hos to andre kammerater (B & C), som vi ved tager stoffer, og personligt havde jeg kun prøvet hash før denne aften.
Vi skulle til spillestedet kl. 23.00 lørdag aften, og efter lidt betænkning besluttede vi os for at indlade os på trippet sammen med de to kammerater, som
vi følte havde et ret godt indblik i stoffer. Vi tog hver 3/4 mærke kl. 21.30, og tog bussen ind til spillestedet kl ca. 22.00.

Vi startede med at stille os lidt i udkanten af dansegulvet, for at fornemme musikken, og ca. 15 minutter efter ankomsten begyndte jeg at kunne mærke
at mine ben blev som gummi under mig, og meget gerne ville danse med til musikken. Herefter blev min krop fyldt med velvære, og alle former for fysisk
træthed og følelse forsvandt, ligesom jeg fik konstant brusende orgasme-agtige følelser.

Undervejs kiggede jeg og A ofte på hinanden, for at prøve at opleve trippet sammen, mens B & C hele tiden var lige i nærheden. Musikken blev lige
pludseligt *alt*, og ligegyldigt hvordan jeg vendte ørene i forhold til musikkilden, hørte jeg det samme volumeniveau. Her er det også at vi begyndte
at optræde for hinanden, os kammerater der var samlet. Da vi hørte noget gnækkende lyd i musikken, opfattede vi pludselig B som en mellemting mellem
jokeren fra batman, og så en grå staldnisse. Han hoppede bevidst rundt omkring os, og prikkede os på ryggen, samt lavede ansigter, hvilket gav os det
fede grineflip.

Vi prøvede også at tygge tyggegummi og isterninger, hvilket var ubeskriveligt fedt. Efter en times tid, satte vi os ovenpå, hvor man kunne kigge ud over
scenen hvor der blev spillet live - for at chille lidt. Her snakkede vi sort til den store guldmedalje, og oplevede at kunne forudsige hvad de andre i
"gruppen" ville sige, før de faktisk sagde det. Hele tiden snakkede vi med de "stof-kloge" kammier, for bedre at forstå hvad det var der skete i rusen.
Det viste sig, til min store overraskelse, at de andre kammier, der også havde taget syre, opfattede omgivelserne og musikken præcis ligesom mig. Jeg
havde egentlig troet at man dannede sin egen oplevelse af det hele.

Lige pludselig i rusen, syntes jeg at det hele gav mening, og at alle på stedet "tilbad" musikken på samme måde som jeg. Man tænkte sig lidt tilbage på
hippietiderne. Alt var harmoni, og for mit vedkommende var alle andre mennesker venlige og ikke spor skræmmende (på nær vagtmændene). Samtidigt begyndte
jeg at få svage hallucinationer, og UV-pynten på væggen bevægede sig nærmest i takt med musikken. Jeg stod nok i 20 minutter og betragtede de folk der
dansede nedenfor på gulvet, og forstod fuldstændigt hvorfor de stod som de gjorde - selvom de mest af alt lignede zombier.

Sammen med B gik jeg udenfor, og over på en bænk, for at chille, og kigge på skyerne, der bevægede sig lidt frem og tilbage i bølgende mønstre :-)
Alt hvad vi snakkede om på den bænk, syntes vi gav mening, og vi forstod virkelig hinanden. Derefter gik vi tilbage til spillestedet, for at få de andre
med hjemad. Her var kl. ca. 3.30. I taxaen fik vi afbrudt den psychedeliske musik der svævede i hovedet på os, da der blev spillet rock. Vi syntes dog at
det gav mening, da det var stille og roligt - vi affandt os med det.

Vi hoppede af taxaen nogle kilometer fra hvor vi skulle sove, for at komme lidt ud i naturen og bl.a. se solopgang. Her forsøgte vi at opnå en kontakt med
naturen og vi gik alle og var totalt enige om hvor smukt det hele var. Det var RET koldt om morgenen (vidste jeg), selvom jeg ikke kunne fornemme det fysisk.
Fra naturen, gik vi flere kilometer hjem, og alle var totalt rolige og virkede som om de var i balance. Igen kunnne jeg overhovedet ikke mærke noget fysisk
anstrengende ved at bevæge mig.

Da vi kom hjem, fandt vi noget meget roligt chillmusik, og lagde os til at sove. Troede vi. For det var komplet umuligt, og vi satte os skiftevis ud og
snakkede, og lagde os ind og sove. En af de gange jeg forsøgte at sove, følte jeg en kriblende fornemmelse, ligesom der kravlede et insekt på mig - yderst
virkeligt, og en smule ubehageligt, dog uden at være skræmmende.
Musikken vi hørte, fremkaldte flotte fraktalmønstre inde i hovedet, der var uendelige i takt til musikken. Det er svært at beskrive, men noget af det føltes
og så ud (inde i hovedet) som dråber der faldt i noget vand, og dette gentog sig så. Meget smukt.
Til sidst faldt jeg i søvn, og fik senere at vide at jeg maximalt havde sovet 2 timer. Dette tog dog hævn, og da først faldt jeg i søvn søndag aften kl. 2,
sov jeg til kl. 17.00 mandag.

Konklusion:
Det er vigtigt at få en god dosering på det første trip (lad være med at undervurdere de små frimærker, LSD er yderst potent), men lige så vigtigt er det
at have et par kammerater omkring en, som man ved har styr på stoffets virkning - og som undervejs i trippet kan konversere med en og give råd.

Undervejs vil man uværgeligt tænke meget over om man kommer ud af trippet igen, da hele oplevelsen ligger så milevidt fra virkeligheden. Man kan slet
ikke forstille sig at skulle komme tilbage igen. Selv tænkte jeg konstant på vennerne og mine forældre. Man skal dog ikke være bange,
da trippet selvfølgelig stopper igen (hvis da ikke man har overdoseret vildt meget).

En bevirkning der kan være umådelig træls ved LSD, er at det er komplet umuligt at sove selv 12-14 timer efter indtagelsen. Så stoffet er nok ikke vildt
fedt op til en hård skole- eller arbejdsdag. Husk at trippet ikke gider at blive afbrudt af noget så meningsløst som søvn - det fortsætter til stoffet
ikke har mere virkning. Også derfor jeg nok ikke lige skal have et LSD-trip med det samme igen.

Nåja, og husk endelig en varm jakke eller trøje, hvis I skal ud i naturen bagefter - ellers bliver man sku forkølet og syg :-)

Update: Har haft mit andet trip, hvor jeg modsat mit første, helt droppede tanken om at sove, og derimod nød trippet i dets fulde længde. Jeg kan igen ikke påpege nok
hvor vigtigt det er, *ikke* at have aftaler om f.eks. at skulle aflevere bil dagen efter et trip eller lignende :-)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team