Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:03


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 16 jul 2008 04:10 
Offline
Psychedelia bot
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 jun 2008 16:04
Indlæg: 1
Information:
orginal poster: MÐM@
setting:09.09.2002
dosis: 4-5 dråber.
styrke: +++
setting: Andet

bruger rapport:
Min første gang jeg stiftede bekendtskab med LSD var da i december sidste år da jeg boede i lejlighed på nørrebro.
Jeg havde besøg af en kammerat vi kalder ham C og en veninde som vi kalder C2 *G*
C fortalte mig han skulle hente noget LSD på staden og spurgte om mig og C2 ville med.
Det ville vi godt...
Vi tog ud på staden omkring klokken 17:00...
Da vi havde hentet varene ja så valgte vi at købe 10g god ryger og tage med hjem til mig

Jeg funderede meget over den halv liters 7-up flaske med væske i som C havde købt.
Var han nu ikk blevet taget i røven?...
Vi sad og røg os et par joints og hyggede os i hinandens selskab.
C`s LSD skulle have været gemt til nytårs aften men omkring en 20:00 tiden spurgte han om vi ikke skulle prøve det han kunne altid købe noget mere.
Jo mig og C2 var dog helt friske på at prøve LSD da ingen af os før havde prøvet det kun set andre på det og hørt / læst om det.

Jeg gik ud og fandt nogen shoot`s glas til os hvad der svarer til en 2cl bærer.
et måle bærer til C så han kunne dosere det ordentligt
mig og C drak hvad der svarer til en 4-5 dråber hver og C2 drak 2.
Det havde en meget mild smag af pebermynte Mmmh havde faktisk lyst til mere bare p.g.a smagen men ville det nu være sundt *G* :)
mig og C gik ned i blockbuster nede på nørrebrogade for at lege film.
Vi legede Dracula 2001 og en anden jeg ikk kan huske hvad var for en.
Jeg spurgte C da vi kom ned til blockbuster om hvor lang tid der ville gå før LSDèn tog sin virkning.

Han sagde at der kunne gå mellem 40 minutter til lidt over en times tid.
Da vi kom hjem med filmene røg vi en jay mere og lagde os godt til rette i stol seng og sofa :)
smækkede Dracula 2001 på videon.
imens de3r kørte trailers lå jeg og kiggede op i loftet.
I mit loft havde jeg nogen indgraveringer...
Disse begyndte at dreje lidt rundt og skifte former, sagde til de andre at mit nok begyndte at virke snart for jeg kunne se indgraveringerne skifte former.
Så startede filmen.

(skal lige siges jeg havde ekstremt svært ved at følge med i filmen)
Hvis i har set dracula 2001 ved i godt at der er nogen der prøver at stjæle draculas kiste og at der er en der blir dræbt at Ejerens sikkerheds system med pigge ned fra loftet der sprætter ham op.
Da det skete i filmen kiggede jeg op i loftet og indgraveringerne var nu blevet til Pigge der kom langsomt ned imod mig mens jeg lå der i sengen.
Jeg lå bare og trippede over det da jeg syntes det var ekstremt fedt at piggende langsomt begyndte at komme ned imod mig.
Well efter det var jeg gået hen og blevet godt fucked
Prøvede hvad jeg kunne at følge med i filmen men det var pisse svært.
Mine tanker faldt hele tiden på følgende emner:

Skal jeg slå græsset eller skal jeg ikke?

Er det syren der gør at det er så vilde effekter i filmen eller er de bare sygt gode til effekter.

Disse 2 ting funderede jeg over hele filmen igennem.

Det skal så lige siges at jeg rent faktisk ikke har jeg græsplæne *G* :) boede somsagt på nørrebro i en 2 værelses så det ikk meget have man får med sådan en *G* :)
Well efter filmen trippede vi lidt rundt...
Mig og C havde det meget grinern og "legede" i vores trip.
Mens at C2 hun bare sad og åd hele tiden det gjorde hun forresten hele trippet *G* :)
Jeg kan ikke skrive tidspunkter på nu for jeg var for fucked op
C2 og C gik ind på det andet værelse.
Jeg besluttede mig for at spille noget diablo, DUMT VALG *G* :)
for imens jeg sad og spillede begyndte jeg at se alle de monstre i diablo inde på mit værelse

gik så ud i køkkenet for at hente en kniv så jeg kunne forsvarer mig selv
Well ude i køkkenet faldt jeg over køleskabet.
Stod og kiggede lidt på det.
Hele aftenen havde jeg 99% hvad der skulle gøres for at redde verden situationen manglede bare den sidste 1%.
Tænkte at svaret måtte være mad så gik igang med at fråde mad og hygge mig med det Mmmh...det var i december efter juleaften så der var masser af mad
smagte lidt på flæskestegen Hmmm nej det var ikke den.
Hmm Juleguf hmmm nej ikke helt...dog næsten :)
Hmmm Risalamante (ved det er stavet forkert) og HER havde vi en VINDER folkens ja risalamante kunne simpelthen redde verdens situationen og gøre verden bedre *LOL* :)

Well gik ind og spillede diablo med min medbragte kniv som faktisk var en dåseåbner fandt jeg ud af da C som ind og spurgte hvorfor jeg sad med en dåseåbner i hånden :)
C 0g C2 kom ind til mig igen efter et par timer tror jeg.
Herfra kan jeg huske klokken for mig og C snakkede om at gå ud og spille fodbold C2 sagde det var forsent.
Vi kiggede på klokken God damn nej det var ikke for sent...
klokken var 05:00 og der var dømt fodbold midt på nørrebro gade *:)
C2 blev oppe i lejligheden mens vi vadede udenfor med en fodbold.
Udenfor lå der sne krystal sne som glimtede
hmmm jeg troede det var magi og begyndte at kaste med det indtil det gav mig kolde hænder :)
Vi vadede rundt på nørrebro gade klokken 05:00 om morgenen og spillede fodbold.
Mig og C blev enige om vi ville købe noget i 7/11 og gik derefter ned i 7/11 for at handle ind.
Vores indkøb faldt på følgende ting:

Toilet Papir og Oliven Olie de havde ingen krokket køller svarede den meget forvirrede ekspedient *GG* :)
jeg kom til at se mig selv i en spejl søjle inde i 7/11 FUCK hvor var jeg GRIM jeg blev seriøst bange for mig selv.
Var helt rød rundt om øjnene det lignede mine øjne var ved at dø.
og en masse underlige ting der var levende i huden...
SHIT *G*
godt det kun var indbildning :)
Well
Vi kom hjem og trippede videre klokken 07:00...vi fortsatte indtil en 11:00 tiden hvor C2 vågnede og tog hjem.
Jeg kunne ikke falde i søvn før klokken 15:00 prøvede ihærdigt og ryge mig ned men det hjalp ikke :)

Dette var en utrolig nice oplevelse :)
næste gang Candy Flippin :)

/MÐM@

[6-8 smileys redigeret væk, da rapporten ellers blev betragtet som spam af forumsoftwaren - 3EF]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team